Nastavili smo s provođenjem projekta „Čitajmo naglas, čitajmo zajedno“ u kojem sudjeluju učenici 4. razreda matične i područnih škola. Nakon niza aktivnosti u školi, terenske nastave i posjeta Ivaninoj kući bajki u Ogulinu, učenici 4. a razreda, inspirirani književnim djelom „Šuma Striborova“ u sklopu A2 nastave obogaćenog učenja pod vodstvom školske knjižničarke, okušali su se i u izradi društvenih igara. Pritom su pokazali visoku razinu motivacije, mašte i kreativnosti. Društvene igre i uz njih različite izazove izrađivali su u paru i individualno. Nastale su igre memory, tajno pismo, igra vješala, asocijacija, zmije i ljestve koje su s velikim veseljem zaigrali. Rješavajući različite izazove, ponovili su ključne pojmove, glumili, računali, usvojili nove riječi, igrali pantomime i odlično se zabavili. Nakon igre u svom razrednom odjelu uslijedio je sat na kojem su izazvali i učenike 4. b razreda. U veselom ozračju osim natjecateljskog duha razvijali su zajedništvo i suradnju te time obogatili nastavu lektire i ostvarili još jednu aktivnost u sklopu eTwinning projekta „Uz čitanje riječi rastu 4“ koja podrazumijeva i razmjenu igre s projektnim partnerima.
Više pogledajte u fotogaleriji.
Pripremila knjižničarka
Nastavili smo s provođenjem projekta „Čitajmo naglas, čitajmo zajedno“ u kojem sudjeluju učenici 4. razreda matične i područnih škola. Nakon niza aktivnosti u školi, terenske nastave i posjeta Ivaninoj kući bajki u Ogulinu, učenici 4. a razreda, inspirirani književnim djelom „Šuma Striborova“ u sklopu A2 nastave obogaćenog učenja pod vodstvom školske knjižničarke, okušali su se i u izradi društvenih igara. Pritom su pokazali visoku razinu motivacije, mašte i kreativnosti. Društvene igre i uz njih različite izazove izrađivali su u paru i individualno. Nastale su igre memory, tajno pismo, igra vješala, asocijacija, zmije i ljestve koje su s velikim veseljem zaigrali. Rješavajući različite izazove, ponovili su ključne pojmove, glumili, računali, usvojili nove riječi, igrali pantomime i odlično se zabavili. Nakon igre u svom razrednom odjelu uslijedio je sat na kojem su izazvali i učenike 4. b razreda. U veselom ozračju osim natjecateljskog duha razvijali su zajedništvo i suradnju te time obogatili nastavu lektire i ostvarili još jednu aktivnost u sklopu eTwinning projekta „Uz čitanje riječi rastu 4“ koja podrazumijeva i razmjenu igre s projektnim partnerima.
Više pogledajte u fotogaleriji.
Pripremila knjižničarka
Nastavili smo s provođenjem projekta „Čitajmo naglas, čitajmo zajedno“ u kojem sudjeluju učenici 4. razreda matične i područnih škola. Nakon niza aktivnosti u školi, terenske nastave i posjeta Ivaninoj kući bajki u Ogulinu, učenici 4. a razreda, inspirirani književnim djelom „Šuma Striborova“ u sklopu A2 nastave obogaćenog učenja pod vodstvom školske knjižničarke, okušali su se i u izradi društvenih igara. Pritom su pokazali visoku razinu motivacije, mašte i kreativnosti. Društvene igre i uz njih različite izazove izrađivali su u paru i individualno. Nastale su igre memory, tajno pismo, igra vješala, asocijacija, zmije i ljestve koje su s velikim veseljem zaigrali. Rješavajući različite izazove, ponovili su ključne pojmove, glumili, računali, usvojili nove riječi, igrali pantomime i odlično se zabavili. Nakon igre u svom razrednom odjelu uslijedio je sat na kojem su izazvali i učenike 4. b razreda. U veselom ozračju osim natjecateljskog duha razvijali su zajedništvo i suradnju te time obogatili nastavu lektire i ostvarili još jednu aktivnost u sklopu eTwinning projekta „Uz čitanje riječi rastu 4“ koja podrazumijeva i razmjenu igre s projektnim partnerima.
Više pogledajte u fotogaleriji.
Pripremila knjižničarka