Održan je roditeljski sastanak svih odjela 5. razreda s članovima razrednih vijeća, ravnateljem škole i stručnim suradnicama. Roditelji su pozvani na suradnju sa zajedničkim ciljem održavanja pozitivnog odnosa učenika prema školi, dobrog uspjeha, a time i zadovoljstva.
U izravnom kontaktu s predmetnim učiteljima upoznati su sa specifičnostima pojedinih nastavnih predmeta, obvezama učenika, načinima praćenja, provjeravanja i ocjenjivanja. Učitelji su iznijeli i prva zapažanja o dosadašnjem napredovanju učenika i snalaženju u predmetnoj nastavi.
Pozvani su na suradnju sa zajedničkim ciljem održavanja pozitivnog odnosa učenika prema školi, dobrog uspjeha i zadovoljstva što ovisi o radnim navikama, predznanju s kojim su učenici došli u predmetnu nastavu te motivaciji za postizanje uspjeha. Za zdrav emocionalni razvoj, uz doživljaj uspjeha, važan je i osjećaj prihvaćenosti u razrednom odjelu. Roditelji su informirani da će se anketnim upitnikom ispitati kako učenici vide sebe i odnose s drugima, koje su njihove jače strane, susreću li se s kakvim teškoćama.
Za unapređivanje suradnje važna su mišljenja i prijedlozi koje su roditelji imali prilike iznijeti izravno na susretu evaluacijom susreta.
Pripremila: Š. Žauhar, pedagoginja
Održan je roditeljski sastanak svih odjela 5. razreda s članovima razrednih vijeća, ravnateljem škole i stručnim suradnicama. Roditelji su pozvani na suradnju sa zajedničkim ciljem održavanja pozitivnog odnosa učenika prema školi, dobrog uspjeha, a time i zadovoljstva.
U izravnom kontaktu s predmetnim učiteljima upoznati su sa specifičnostima pojedinih nastavnih predmeta, obvezama učenika, načinima praćenja, provjeravanja i ocjenjivanja. Učitelji su iznijeli i prva zapažanja o dosadašnjem napredovanju učenika i snalaženju u predmetnoj nastavi.
Pozvani su na suradnju sa zajedničkim ciljem održavanja pozitivnog odnosa učenika prema školi, dobrog uspjeha i zadovoljstva što ovisi o radnim navikama, predznanju s kojim su učenici došli u predmetnu nastavu te motivaciji za postizanje uspjeha. Za zdrav emocionalni razvoj, uz doživljaj uspjeha, važan je i osjećaj prihvaćenosti u razrednom odjelu. Roditelji su informirani da će se anketnim upitnikom ispitati kako učenici vide sebe i odnose s drugima, koje su njihove jače strane, susreću li se s kakvim teškoćama.
Za unapređivanje suradnje važna su mišljenja i prijedlozi koje su roditelji imali prilike iznijeti izravno na susretu evaluacijom susreta.
Pripremila: Š. Žauhar, pedagoginja
Održan je roditeljski sastanak svih odjela 5. razreda s članovima razrednih vijeća, ravnateljem škole i stručnim suradnicama. Roditelji su pozvani na suradnju sa zajedničkim ciljem održavanja pozitivnog odnosa učenika prema školi, dobrog uspjeha, a time i zadovoljstva.
U izravnom kontaktu s predmetnim učiteljima upoznati su sa specifičnostima pojedinih nastavnih predmeta, obvezama učenika, načinima praćenja, provjeravanja i ocjenjivanja. Učitelji su iznijeli i prva zapažanja o dosadašnjem napredovanju učenika i snalaženju u predmetnoj nastavi.
Pozvani su na suradnju sa zajedničkim ciljem održavanja pozitivnog odnosa učenika prema školi, dobrog uspjeha i zadovoljstva što ovisi o radnim navikama, predznanju s kojim su učenici došli u predmetnu nastavu te motivaciji za postizanje uspjeha. Za zdrav emocionalni razvoj, uz doživljaj uspjeha, važan je i osjećaj prihvaćenosti u razrednom odjelu. Roditelji su informirani da će se anketnim upitnikom ispitati kako učenici vide sebe i odnose s drugima, koje su njihove jače strane, susreću li se s kakvim teškoćama.
Za unapređivanje suradnje važna su mišljenja i prijedlozi koje su roditelji imali prilike iznijeti izravno na susretu evaluacijom susreta.
Pripremila: Š. Žauhar, pedagoginja