« Siječanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
Prije podne
1. sat 8.00 – 8.45
2. sat 8.55 – 9.40
3. sat 9.50– 10.35
4. sat 10.40 – 11.25
5. sat 11.30 – 12.15
6. sat 12.20 – 13.05
7.sat 13.10 - 13.50
Poslije podne
0. sat 13.10 – 13.50
1. sat 14.00 – 14.45
2. sat 14.55 – 15.40
3. sat 15.50 – 16.35
4. sat 16.40 – 17.25
5. sat 17.30 – 18.15
6. sat 18.20– 19.05
Učenici naše škole Petar Cvrković i Lara Šimić
predloženi su za državnu razinu Smotre Europa u školi
Europski dom Zagreb u školskoj godini 2020./2021. organizira 27. godinu zaredom natjecanje Europa u školi na razini Republike Hrvatske.
Europa u školi jedno je od najstarijih kreativnih natjecanja u Europi i Hrvatskoj. Ovaj projekt odigrao je važnu ulogu u europskim integracijama od svog početka. Natjecanje se u Europi provodi više od 60 godina, a u Hrvatskoj Europski dom Zagreb ovaj projekt provodi već 27 godina.
Županijska razina Smotre održala se 8. ožujka 2021. godine u OŠ „Franjo Hanaman“ u Drenovcima. U kategoriji literarnih radova dobne skupine 5. – 6. razreda odabran je rad učenika 5. a razreda Petra Cvrkovića pod nazivom Čudesna kuća (pod mentorstvom nastavnice hrvatskoga jezika Željke Lukadinović), a u kategoriji literarnih radova dobne skupine 7. – 8. razreda odabran je rad učenice 7. b razreda Lare Šimić pod nazivom Čuvari uspomena (pod mentorstvom nastavnice hrvatskoga jezika Ivane Paulić).
U projektu godišnje sudjeluje oko 1000 učenika na način da pričaju o europskoj i hrvatskoj povijesti, kulturi, vrijednostima i politikama – bez obzira koje su dobi ili koju školu pohađaju. S aktivnostima dodijeljenim prema njihovoj dobi, školarcima je omogućen metodološki i kreativan rad na projektima: slikanjem, pisanjem radova, stvaranjem kolaža i povezivanjem putem glazbe. Uvođenjem europskih tema u školstvo Europa u školi želi pomoći mladim ljudima kako bi razvili vještine koje im pomažu u suočavanjima s izazovima modernog društva.
Aktivnosti projekta su: natjecanje u literarnom, likovnom i glazbenom izričaju za osnovne, srednje i visoke škole i susreti mladih – uključujući susret dobitnika nagrada.
Čestitamo Petru i Lari na odličnom uspjehu i želimo ih puno sreće u daljnjem natjecanjima!
Ivana Paulić, prof.