


| « Svibanj 2025 » | ||||||
| Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne | 
| 28 | 29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 
| 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 
| 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 
| 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 
| 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 
| 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 
	  Što radi školski defektolog?
	
	(Defektološki fakultet u Zagrebu je 1998. godine promijenio naziv u Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, tako da zvanje koje se dobija na fakultetu nije više defektolog već profesor rehabilitator.)
Kroz godine rada u školi uvidjela sam da većini djece nije jasno što radi defektolog, odnosno rehabilitator. Posao školskog defektologa obuhvaća savjetovanje, prevencija, dijagnostika i terapija različitih oblika posebnih potreba u djece.
Defektolog - rehabilitator radi s različitim oblicima teškoća i poremećaja u razvoju kao što su: oštećenja vida, oštećenja sluha, mentalna retardacija, neurorazvojne teškoće, autizam, motorički poremećaji i kronične bolesti, komunikacijske teškoće i poremećaji, teškoće i poremećaji čitanja i pisanja, teškoće učenja,
Važan dio rada je i savjetovanje roditelja i obitelji.
	Savjetujem učitelje u školi o odabiru najboljih metoda i postupaka u radu, pomažem u izradi prilagođenih programa, dajem nastavnicima smjernice o metodama i postupcima poučavanja djece s posebnim potrebama. 
	Preventivna djelatnost obuhvaća postupke rada s djecom rizičnom za nastanak teškoća i poremećaja različitih oblika.
	Dijagnostički postupci koji se provode uključuju primjenu suvremenih mjernih instrumenata uz visoki stupanj kompetencije dijagnostičara za interpretaciju dobivenih podataka. Nakon provedenih testiranja u mogućnosti smo timski( pedagog, psiholog, defektolog, nastavnici) predložiti model školovanja koji bi bio najprikladniji za učenika.
	Terapijski rad s djecom s posebnim potrebama svakako je najvažniji.
	S obzirom na posebne potrebe djece radim s više grupa za rehabilitaciju:
	·        pomoć u učenju
	·        rehabilitacija motoričkih poteškoća
· slušni integracijski trening - Mozart terapija glazbom - za učenike koji imaju poteškoće koncentracije
	Na početku svake godine sudjelujem u pred upisu u prvi razred s djecom kod kojih je već uočena neka poteškoća.
	Želim naglasiti kako svi mi imamo po nekada posebne potrebe. Dobro je u takvim trenucima imati nekoga pored sebe tko je educiran pomoći nam. Primijetila sam kako je u školi kod dijela učenika, ali i njihovih roditelja prisutan  i izražen negativan stav prema odlasku na razgovor defektologu. Smatra se sramotno ili kao kazna. Imat neki problem nije sramota. Sramota je skrivati ga, negirati i bojati se što će reći drugi.
	Stoga draga djeco, ako imate poteškoće slobodno se javite!
	Moje radno vrijeme je svaki dan od 8:00-14:00, broj telefon na koji se mogu javiti roditelji je 495-490.