Dragi učenici, sve probleme s tabletima možete prijavljivati osobno svakog ponedjeljka od 10.30 do 11.15 ili na mail
katarina.ljubicic1@skole.hr
nastavnici Katarini Mirković.
MUP RH pokrenuo
je aplikaciju za prijavu
elektroničkog nasilja.
Stoga, ako Vam se tako
nešto i dogodi,
nemojte šutjeti nego
NASILJE PRIJAVITE!
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Javna objava o trošenju proračunskih sredstava
http://os-amreljkovic-bebrina.skole.hr/dokumenti
Carnet webmail promijenio je adresu stranice za prijavu. Svom sandučiću e - pošte možete pristupiti OVDJE!
1. sat - 7,30 - 8,15
2. sat - 8,20 - 9,05
3. sat 9,10 - 9,55
veliki odmor
4. sat - 10,10 - 10,55
5. sat - 11,00 - 11,45
6. sat - 11,50 - 12,35
7. sat - 12,40 - 13,25
8. sat - 13,30 - 14,15
Školska godina 2017./2018.
DANI KRUHA
LAMPIONI ZA SVISVETE
BEBRINA ZA BREZOVICU
SVETI NIKOLA
BOŽIĆNA PRIREDBA
Prethodne školske godine
JEDNODNEVNI IZLET UČENIKA 1. I 2. RAZREDA
7. svibnja 2013. svi učenici 1. i 2. razreda naše škole išli su zajedno na jednodnevni izlet.
Krenuli smo autobusom u ranim jutarnjim satima i prvo smo posjetili Oriovac . U pratnji našeg vodiča razgledali smo nekoliko spomenika i razbudili se igrom u parku na ljuljačkama, toboganu, vrtuljku, klackalicama i dr. Nastavili smo vožnju do Etno sela Stara Kapela. Razgledali smo selo i nakon užine uživali u druženju i igri. Domaćini su za nas organizirali natjecanje u povlačenju užeta i skakanju u vrećama. Učenici iz Šumeća bili su najuspješniji. Nakon toga vozili smo se do Nove Gradiške. U restoranu smo ručali i pojeli sladoled, a kasnije prošetali gradom u pratnji vodiča koji nam je ispričao neke zanimljivosti. Na kraju našeg putovanja stigli smo u Cernik. Tamo smo obišli crkvu, franjevački samostan, knjižnicu i muzej. U muzeju smo razgledali brojne predmete stare i nekoliko tisuća godina. Većina tih predmeta potječe iz Jeruzalema i to iz Isusovog vremena.
Prije polaska i prije kiše stigli smo još jednom otići na sladoled i veselo krenuli kući.
Članak napisala Željka Lovrić
MAJČIN DAN
Majčin dan blagdan je u čast majki i majčinstva koji se u većini zemalja obilježava svake godine druge nedjelje u svibnju. Ove godine slavimo ga 12. svibnja.
Na satu razrednog odjela razgovarali smo o načinima darivanja majki za Majčin dan. Zaključili smo kako nije važna materijalna vrijednost dara, nego iznenađenje koje ćemo majkama pripremiti i način na koji ćemo joj čestitati njezin dan. Ideja ima zaista mnogo. Moguće je dogovoriti se s ostalim članovima obitelji i pripremiti joj neko iznenađenje, ustati ujutro prije majke i probuditi ju poljupcem, donijeti joj doručak u krevet, skuhati joj kavu, čaj ili pripremiti sok i kekse za nju, postaviti stol za nedjeljni ručak ili oprati suđe poslije ručka, ubrati cvijeće za nju, napisati joj pismo ili pjesmu… Svaki učenik imao je zadatak razmisliti i odlučiti kako će svojoj majci čestitati Majčin dan. Na satu likovne kulture učenici su crtali majku i buket cvijeća kakav bi joj želio/željela pokloniti. Crtež buketa iskoristili smo za izradu čestitke u kojoj je svatko svojoj majci napisao jednu lijepu misao i svoju poruku. Nadamo se da su naše majke na svoj dan bile ugodno iznenađene čestitkom.
Članak napisala Željka Lovrić
POKLADNI UTORAK
Pripreme za maškare započeli smo prošli tjedan. Mali likovnjaci izradili su maske od plastičih tanjura, kolaž papira i vune. Maske smo izložili su predvorju škole.
Pokladni utorak u našoj školi obilježen je maskenbalom za učenike razredne nastave. Učenici su na nastavu došli maskirani. Iznenadili su jedni druge, a i naše učitelje, zanimljivim maskama i kostimima. Neke učenike nismo mogli prepoznati, nekima smo se nasmijali, a neki su nas čak i uplašili.
Na nastavi smo obradili prigodne teme, a maskenbal je započeo zvonom za veliki odmor. U školskoj kuhinji dočekale su nas ukusne pokladnice – krofne s čokoladom. Nakon jela, učenici su cijeli sat uživali u druženju, plesu i igri pod maskama. Svi su učenici bili maskirani i to u različite likove: gusare, kauboje, Indijanke, Pipi Duge Čarape, klaune, vještice, vampire, Batmane, Nindže, bećare, snaše... Nije bilo lako odabrati najuspješnije maske jer su doista sve bile zanimljive i uspješne. Za najsmješniju masku izabran je učenik Josip Krijan iz 4. razreda koji se maskirao u ciganku. Najoriginalnija je bila maska Spužva Bob koju je nosio Sebastijan Ferić, učenik 3. razreda. Za najrasplesaniju masku izabran je klaun Luka Mirković iz 1. razreda. Pobjednicima su uručena priznanja i čokolade, a ostali sudionici maskenbala počašćeni su bombonima.
Pohvaljujemo učenike i njihove roditelje za trud i maštovitost u maskiranju i veselimo se sljedećem maskenbalu.
Članak napisala Željka Lovrić
Danas recikliramo mi, a sutra svi!
I niži razredi u matičnoj školi, skupa s učiteljicom Željkom Lovrić, vrlo su se aktivno uključili u projekt "Danas recikliramo mi, a sutra svi" izrađujući kutije za odlaganje starog papira.
Dan kruha - Dan zahvalnosti za plodove zemlje
Učenici razredne nastave obilježili su i ove godine Dane kruha i zahvalnosti za plodove zemlje.
Nastava je u utorak 9. listopada 2012.organizirana u obliku integriranog nastavnog dana – Dan kruha. Učiteljice Sandra Vašarević i Željka Lovrić u svojim su razredima taj dan obradile prigodne teme sa svojim učenicima kroz različite aktivnosti. Bilo je tu pjesme, priče, pisanja i računanja. Učenici su imali i vjeronauk te je i vjeroučiteljica Ankica Marjanović bila uključena sa sličnim sadržajima iz vjeronauka. Isti dan u predvorju škole postavljen je pano na kojem su izloženi radovi učenika i krunice od različitih plodova i sjemenki. Nakon velikog odmora učenici su izložili pekarske proizvode koje su pripremili kod kuće sa svojim roditeljima. Zajednički su se fotografirali kraj blagdanskog stola. Slijedila je molitva zahvale i blagoslov jela. Učenici su se počastili brojnim poslasticama, pecivima i kolačićima. Posebno su se obradovali učenici prvog razreda kojima je ovo bio prvi Dan kruha. Bili su oduševljeni.
Cijeli smo tjedan iz svih nastavnih predmeta radili teme vezane za Dane kruha te smo u petak dovršili razredne plakate i izložili ih. Radujemo se idućim Danima kruha!
Članak napisala Željka Lovrić
Dan jabuka
U petak 19. listopada 2012. proslavili smo Dan jabuka koji se obilježava 20. listopada. Učenici 1. i 4. razreda u Bebrini taj su dan čitali pohvalu jabuci, poslovice o jabukama, učili pjesmicu, slikali jabuke tonovima boja i sl. Imenice, glagole i pridjeve četvrti je razred ponovio metodom oluje ideja uz riječ jabuka. Razgovarali smo o važnosti zdrave prehrane u kojoj jabuka ima posebnu ulogu jer je vrlo zdrava i može spriječiti nastanak raznih bolesti. Zaključili smo kako je jabuka svima dostupno i vrlo omiljeno voće od kojeg se mogu dobiti razni prehrambeni proizvodi koje volimo. Budemo li svakodnevno jeli jabuke, bit ćemo zdravi i neće nam trebati pomoć liječnika. Za kraj smo se počastili sočnim, ukusnim i zdravim jabukama iz naših voćnjaka.
članak napisala - Željka Lovrić
Mali likovnjaci
JESENSKI UKRASI
Mali likovnjaci u Bebrini ovaj su mjesec vrijedno izrađivali jesenske ukrase. Skupljali su raznobojno lišće i jesenske plodove od kojih su izradili cvjetove, lutke, ježiće i aranžmane. Dio radova izložili smo u predvorju škole ispod glavnog panoa, a od prešanog lišća izradit ćemo jesenske slike.
članak napisala - Željka Lovrić
NE ŽELIMO NASILJE
Učenici 1. i 4. razreda u Bebrini sklopili su „Pakt o nenasilju“. Istaknuli smo ponašanja koja ne želimo u svom razredu i protiv kojih ćemo se boriti primjerenim i uzornim ponašanjem. Želimo biti prijatelji, družiti se, igrati i veseliti zajedno.
napisala - Željka Lovrić
Međunarodni dan tolerancije
16. studeni 2012.
1. i 4. razred
Bebrina
Prema UNESCO – u tolerancija je poštovanje, prihvaćanje i uvažavanje bogatstva različitosti u našim svjetskim kulturama. Ona ističe važnost zajedništva među ljudima koje možemo postići samo ukoliko prihvaćamo druge ljude onakvima kakvi jesu. Tolerancija je ponašanje koje se uči tijekom cijelog života, a to učenje počinje od najranijeg djetinjstva. Međunarodni dan tolerancije obilježava se 16. studenog i podsjeća nas na poštovanje i uvažavanje ljudi koji su drugačiji od nas.
Pojam tolerancije – uvažavanja i poštivanja različitosti upoznali smo kroz radionicu provedenu na satu razrednog odjela. Na jednostavnim primjerima uočili smo i istaknuli sličnosti i razlike među nama. Usporedili smo pojedine učenike s obzirom na spol, dob, visinu, boju kose, očiju i sl. Zaključili smo kako se razlikujemo i kako svijet ne bi bio zanimljiv kad bismo svi izgledali jednako, no bez obzira na razlike, svi smo jednako vrijedni i zaslužujemo poštovanje. Kroz razgovor i različite primjere objasnili smo pojam tolerancije.
Prisjetili smo se dječjih prava i djece različitih rasa te proveli aktivnost Moja mandarina. Svaki je učenik dobio po jednu mandarinu. Nakon toga, sve su mandarine stavili u košaru i zadatak je bio pronaći svoju mandarinu. Budući da većina učenika to nije uspjela, uzeli su bilo koju mandarinu. To je sada bila „njihova“ mandarina koju su ovaj put dobro pogledali i „upoznali se s njom“. Mandarine su ponovno vraćene u košaru i izmiješane. Većini učenika ovaj je put bilo lakše pronaći svoju mandarinu. Nakon ove aktivnosti naglasila sam učenicima kako nam pripadnici drugih rasa (crnci, Kinezi…) često izgledaju isto, poput naših mandarina. No, kad bismo ih upoznali, shvatili bismo da je svatko osoba za sebe i da se razlikuje od drugih. Zaključili smo kako ne postoje dvije potpuno iste osobe na svijetu i kako je svaka osoba po nečemu posebna i vrijedna poštovanja.
članak napisala - Željka Lovrić
POKUŠAJ HODATI U MOJIM CIPELAMA
3. prosinca obilježava se Međunarodni dan invalida te smo ga i mi obilježili integriranim danom Pokušaj hodati u mojim cipelama.
Današnje druženje započeli smo motivacijskom pričom o djevojčici bez nogu koja umjesto proteze koristi košarkašku loptu za kretanje. Učenici su bili vrlo suosjećajni pri iznošenju svojih dojmova nakon prezentacije. Razgovarali smo o pojmu INVALID , objasnili značenje te riječi i naveli moguće uzroke invalidnosti. Zaključili smo kako, bez obzira na dob, uzrok i stupanj invalidnosti, te osobe posebno trebaju naše razumijevanje i pomoć.
Prvi je razred čitao slikovnicu Bontončić ili kako svima biti prijatelj u kojoj su navedene i ilustrirane različite situacije djece s poteškoćama. Slikovnica nam je dala brojne savjete o tome kako se u kojoj situaciji treba ponašati. Četvrti je razred čitao tekst Život bez udova – upoznajte Nicka Vujičića u kojem su ukratko saznali najvažnije o životu Nicka Vujičića i odgovorili na postavljena pitanja.
Zajedno smo pogledali video koji prikazuje mladića oboljelog od cerebralne paralize. Uočili smo njegove poteškoće u kretanju i govoru, ali i njegov izniman talent za slikanje. Vidjeli smo kako je naslikao sliku desnim stopalom. Učenici su se veoma iznenadili. Razgovarali smo o umjetnicima invalidima koji slikaju ustima i nogama. Učenicima sam donijela božićne česitke na kojima su reprodukcije slika upravo tih umjetnika. Divili smo se ljepoti njihovih djela. Nakon toga, učenici su i sami pokušali crtati na drugačiji način. Prvi su crtež crtali lijevom rukom, budući da su svi dešnjaci. To im je bilo neobično i prilično teško. Drugi je zadatak bio pokušati isti crtež nacrtati ustima s rukama na leđima. Ovaj im je zadatak bio vrlo težak. Pokušali su rukama držati papir i crtati s olovkom u ustima, no i to je bilo teško. Nakon aktivnosti, shvatili su kakav je osjećaj biti u njihovim cipelama.
Objasnila sam učenicima način komunikacije kod gluhih i slijepih osoba. Učenici su već znali za znakovni jezik gluhih. Braillovo pismo upoznali su na primjeru ambalaže mlijeka. Učenici su žmireći opipavali ambalažu i uočavali kako je površina tetrapaka glatka, a na nekim mjestima hrapava, izbočena, „bockava“, „točkasta“... Kad su otvorili oči, pokazala sam im izbočene točkice na ambalaži i objasnila da slijepi ljudi na takav način čitaju slova, riječi i rečenice.
Igrali smo igru Pogodi tko sam. Učenici su se kretali s povezom na očima i prepoznavali jedni druge opipom. Nasmijali smo se i zabavili, ali i shvatili kako bi teško bilo živjeti bez osjetila vida.
Na kraju sam učenicama lijepila obavijesti u informativke, a oni su tad predložili nešto zanimljivo: rekli su mi da to pokušam učiniti zatvorenih očiju. Pokušala sam! I nije bilo lako, iako su mi davali govorne upute što i kako trebam činiti.
Tako je 1. i 4. razred obilježio Međunarodni dan invalida!
Članak napisala Željka Lovrić
SVETI NIKOLA U NAŠOJ ŠKOLI
6. prosinca nastava je za učenike razredne nastave organizirana u obliku integriranog dana posvećenog svetom Nikoli. Nakon velikog odmora učenici su pred roditeljima , braćom, sestrama i prijateljima izveli priredbu koju su pripremili. Pjevali su pjesme, odglumili zanimljiv igrokaz i recitirali. Na kraju priredbe slijedilo je iznenađenje za učenike – posjetili su nas sv. Nikola i krampus! Donijeli su učenicima darove. Učenici i njihovi mlađi braća i sestre primili su darove i fotografirali se sa svetim Nikolom.
članak napisala - Željka Lovrić