U NAŠIM SU MISLIMA JOŠ UVIJEK ZVUCI BOŽIĆNE PRIREDBE
Autor: Marijan Vuković, 11. 1. 2016.
Učenici naše škole okupili su se u školskoj dvorani 23. prosinca 2015. kako bi u blagdanskom duhu ispratili prvo obrazovno razdoblje i pripremili se za dolazak Božića.
Voditeljice programa Iva Kičić i Lucija Turkalj istaknule su kako je to razdoblje bilo plodonosno za učenike jer je škola uspjela realizirati nekoliko projekata koji su učenicima omogućili da se okušaju u različitim radionicama, razvijaju svoje sposobnosti, druže se s djecom svoje dobi iz drugih zemalja, ali i s pripadnicima treće životne dobi koji s njima nesebično dijele svoja iskustva i zanimljive priče svoga djetinjstva.
Prigodni program, koji su priredile učiteljica Dijana Betlach Sokić i nastavnica hrvatskoga jezika Irena Ruškan, otvoren je kreativno osmišljenom plesnom točkom starije ritmičke skupine čija je namjera bila, uz zvuke pjesme Set fire to the rain, pokazati kako ples može služiti kao zdrava aktivnost mladima u borbi protiv ovisnosti.
Da je prosinac mjesec pun iznenađenja, dokazala je učenica 6.b razreda Marta Rumenović recitacijom pjesme Nevenke Videk Prosinac nosi.
Božić svakome čovjeku pruža novu priliku, daje mogućnost za novi početak i podsjeća na ono što trebamo nositi u svome životu svakoga dana. Upravo su nas na to podsjetili učenici Filip Cindrić, Juraj Marosavljević, Renato Bartolović, Marko Orelj i Hana Lucić uz tople zvuke božićne pjesme Svim na zemlji.
U današnjem užurbanom svijetu sve je manje vremena u kojemu možemo osluhnuti potrebe naše duše za mirom i tišinom, za poštivanjem onih istih običaja kojima su nas vrijedno učili djedovi i bake. Gospođa Marija Kičić, vrijedna suradnica u ACES-ovu projektu „Međugeneracijska solidarnost“, te naš mještanin gospodin Andrija Jakić omogućili su nam da nakratko budemo dio tradicije tako što su uz pomoć učenika Jurice Osovnikara (6.a) i Hane Lucić (4.a) u sklopu dramskog prikaza „U iščekivanju Božića“ prikazali tradicionalnu slavonsku badnju večeru. O zanimljivosti izvedbe naših suradnika svjedoče znatiželjne dječje oči koje su s tribina netremice promatrale zbivanja na lijepo uređenoj kulisi. Učenici su u potpunoj tišini promatrali postavljanje blagdanskog stola i kidanje mirisnog kruha obogaćenog simbolima klasa i srpa, sunca i mjeseca, olovke i kotača, koji je za ovu prigodu ispekla gđa Kičić. Zanimljiv je trenutak bio dolazak najstarijeg člana obitelji koji je uz upaljen fenjer i zvuke zvonca u sobu unio slamu, a zatim su ga ukućani posuli kukuruzom i žitom uz želje za plodnom i rodnom godinom. Posebno poučan dio igrokaza bilo je izrađivanje i paljenje muketa, božićnog simbola koji se sastoji od pet malih svijeća: Božje, čeljadske, marvinske, poljske i svijeće koja simbolizira sve kuće dobre sreće. Dramski prikaz završio je odlaskom glumaca na ponoćku.
Kako Božić spaja sva srca u kojima gori istinski plamen ljubavi koju nesebično darujemo i dijelimo s drugima, potrebno je naći vremena da budemo dobri ljudi za svoje bližnje. Smisao Božića kroz radost i zajedništvo s drugima prepoznale su i pripadnice male ritmičke skupine koje su nas zabavile koreografijom uz pjesmu My only wish.
Voditeljice su u ime svih učenika prisutnima zaželjele svako dobro u nadolazećoj godini, a zatim je uslijedila ravnateljeva čestitka. Sam program završio je nastupom skupine High five, čije su članice Barbara Dautović te Martina i Matea Škvorčević sve učenike podigle na noge, a na kraju ih pozvale na skupnu izvedbu svima znanih Zvončića. Obogaćeni novim spoznajama o tradicijskim običajima te razdragani zvucima mnogobrojnih božićnih pjesama, učenici su pošli svojim kućama na zasluženi odmor.
Novinarska skupina škole
Povelja HZTK, 2013.
Plaketa Općine Rešetari, 2014.
Plaketa BPŽ, 2006.
Dio smo UNESCO-ove ASPNet mreže
Priznanje za uspjeh postignut na završnici Državnog prvenstva školskih sportskih društava
Republike Hrvatske za učenike 5. i 6. razreda u školskoj godini 2016./2017.
Institucije |
> MZO |
> AZOO |
> Portal škole |
> Carnet |
> NCVVO |
> Općina Rešetari |
> Merlin u školi |
> Edu.hr Portal |
> Anketa - Sigurniji i... |