ODRŽANA EKO RADIONICA „CIRKULARNA EKONOMIJA I MLADI“
Autor: Marijan Vuković, 18. 5. 2016.
Učenici naše škole 16. svibnja 2016. u prostoru škole sudjelovali su na zanimljivoj eko radionici udruga Vivak i Eko Brezna koju su vodile Katarina Boroz i Paulina Plenković.
Vivak – Udruga za kreativni razvitak djece i mladih i Udruga za ruralni razvoj Eko Brezna pokrenule su projekt pod nazivom „Cirkularna ekonomija i mladi“ s ciljem podizanja svijesti djece i mladih o važnosti očuvanja okoliša i razvrstavanja otpada te mogućnostima njegove kreativne i korisne uporabe. Cirkularna ekonomija je izraz koji označava ponovnu upotrebu, preradu i recikliranje proizvoda i sirovina, čime se jamči ušteda i manja ovisnost o uvozu energije i sirovina, čist i zdrav okoliš te veća kvaliteta života građana.
Projektom su, u prvoj fazi, obuhvaćene osnovne škole u Rešetarima, Vranovcima, Velikoj Kopanici, Lužanima i Vrpolju.
Na početku radionice voditeljice su kroz edukativni film upoznale učenike 4. razreda i njihovu učiteljicu Jasnu Terzić s razlikom između otpada i smeća te s vrstama korisnog otpada. Sudjelovali su u kreativnoj radionici na kojoj su oslikali vlastitu ekološku platnenu torbu. Voditeljice su ih na taj način upozorile na štetnost plastičnih vrećica i potaknule na smanjivanje njihove upotrebe.
Ovaj projekt samo je jedna od aktivnosti koje udruge Vivak i Eko Brezna provode na području Brodsko-posavske županije s ciljem uključivanja djece i mladih u pitanja zaštite okoliša, očuvanja prirodnih bogatstava, održivi ruralni razvoj i važnost civilnog sektora za podizanje kvalitete života građana.
Marija Dautović, pedagoginja
Povelja HZTK, 2013.
Plaketa Općine Rešetari, 2014.
Plaketa BPŽ, 2006.
Dio smo UNESCO-ove ASPNet mreže
Priznanje za uspjeh postignut na završnici Državnog prvenstva školskih sportskih društava
Republike Hrvatske za učenike 5. i 6. razreda u školskoj godini 2016./2017.
Institucije |
> MZO |
> AZOO |
> Portal škole |
> Carnet |
> NCVVO |
> Općina Rešetari |
> Merlin u školi |
> Edu.hr Portal |
> Anketa - Sigurniji i... |