Programiranje i osnovnoškolci
Autor: Nataša Fadiga, 10. 6. 2015.
Prve korake programiranja učenici osnovih škola od 5. do 8. razreda svladavaju u programskom jeziku QBasic koji je dovoljan da se usvoji logika osnovnih naredbi, petlji i uvjetnog grananja u programu. Upravo je jednostavnost ovog programa i njegova prednost za početnike.
U radu s naprednijim učenicima, učenicima 7. i 8. razreda, postepeno se može uvoditi objektni način razmišljanja, tj. programiranje u SmallBasicu, C-u, Javi , Pythonu koji su osnova bilo kakvih daljnjih ozbiljnih programerskih vještina.
Koliko je programiranje izazovan i zahtjevan proces govori podatak da se broj učenika na školskoj razini natjecanja s 50-ak učenika 5. razreda smanjuje na maksimalno 10-ak učenika 7. i 8. razreda. Trend opadanja broja učenika zainteresiranih za programiranje koje razvija logiku,inteligenciju i trenira moždane vijuge trebalo bi zaustaviti uvođenjem zadataka koji omogućuju konkretnu primjenu programa kako bi učenici uvidjeli smisao i korist tavkog rada što bi trebao biti cilj i svih ostalih predmeta.Potrebno je pokazati učenicima da je ovo vrlo kreativno i zabavno područje.
Smatra se da danas brojni problemi proizlaze iz pomanjkanje vjere i smisla života, ova se nauka može primijeniti na svakodnevne aktivnosti pa tako i na pogramiranje - približimo učenicima taj proces, pokažimo im smisao i vjerujem da će tada odaziv biti malo veći.
Dovoljno je naglasiti da je programiranje danas, a biti će i u budućnosti, deficitarno zanimanje. Prema nekim podacima navodi se da nedostaje 900 000 ICT stručnjaka u EU.
Svi oni koji su zainteresirani za osnove programiranja aplikacija za Android sustave mogu potražiti informacije na sljedećem linku .
« Listopad 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
Ukupno: 153783
Ovaj mjesec: 279
Danas: 87