DOMAĆINSTVO U DRUGOM POLUGODIŠTU JOŠ ZANIMLJIVIJE
Autor: Nataša Fadiga, 28. 3. 2017.
U drugom polugodištu preselili smo se u čajnu kuhinju, malu ali skladnu, uređenu taman za potrebe nastave domaćinstva. Sate kuhanja započeli smo jednostavnijim i manje zahtjevnim zadacima. Učenici su se okušali u kuhanju pileće juhe te izradi domaće tjestenine za juhu. Malo složeniji zadaci su bili pečenje palačinki i priprema voćnog preljeva, pečenje mafina, klipića, suhih kolačića te pohanje piletine.
Tijekom pripreme jela učenici su sasvim spontano usvojili znanja iz prirode, matematike, hrvatskog jezika, estetskog, građanskog i zdravstvenog odgoja, a da nisu sjedili u školskim klupama i učili iz udžbenika. Nakon kuhanja i pečenja uvijek se povede briga o prljavom suđu i urednosti radnog prostora. Nagrada za uloženi trud je degustacija onoga što smo sami pripremili.
Uvođenje nastave domaćinstva je uvelike korisno jer se razvijaju radne navike, smisao za organizaciju rada te osjećaj za zajednički timski rad. Potiče se samostalnost i odgovornost. Razvijaju se estetske navike te higijenske u svrhu zaštite zdravlja. Učenici usvajaju pravila ponašanja u društvu, u kuhinji te za stolom. Stječu se nova znanja te vještine potrebne u svakodnevnom životu.
Snježana Martinez
« Listopad 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
Ukupno: 153781
Ovaj mjesec: 277
Danas: 85