U skladu s Pravilnikom o načinima, postupcima i elementima vrednovanja učenika u osnovnoj i srednjoj školi ('Narodne novine,' br. 112/2010 , 82/2019) učiteljica kemije Gordana Ban donosi
NAČINE, POSTUPKE I ELEMENTE VREDNOVANJA UČENIKA
u OŠ Beletinec, nastavni predmet KEMIJA
Elementi vrednovanja |
Kriteriji vrednovanja |
Usvojenost kemijskih koncepata
Usmeno ispitivanje znanja može se provoditi na svakom nastavnom satu bez prethodne najave. Planira se 1-2 ispitivanja u polugodištu. Kroz školsku godinu planiraju se 4 pisane provjere za koje je okvirni bodovni prag sljedeći: 0 % - 45% = nedovoljan 46% - 59% = dovoljan 60% -74% = dobar 75% - 89% = vrlo dobar 90% - 100% = odličan Svaka negativna ocjena iz pisane provjere mora se ispraviti (pisano ili usmeno) jer je u suprotnom konačna ocjena iz nastavnog predmeta negativna. |
Dovoljan Učenik djelomično poznaje osnovne pojmove i zakonitosti. Griješi, ali uz pomoć nastavnika dolazi do ispravnog odgovora. Dobar Učenik prepoznaje osnovne pojmove i zakonitosti. Sadržaje je usvojio u većoj mjeri, bez pojedinosti. Ne primjenjuje stečeno znanje u novim situacijama i ne daje vlastite primjere. Vrlo dobar Učenik razumije pojmove i zakonitosti. Obrazlaže uzročno-posljedične veze uz manju pomoć nastavnika i navodi svoje primjere iz svakodnevnog života. Odličan Učenik samostalno interpretira pojmove i zakonitosti, obrazlaže uzročno-posljedične veze, navodi svoje primjere iz svakodnevnog života i uz manju pomoć nastavnika primjenjuje znanje u novim situacijama.
|
Prirodoznanstvene kompetencije
U ovom elementu ocjenjuje se rješavanje zadataka, izvješća o praktičnom radu i istraživanju, izrada prezentacija, plakata te izrada domaćih zadaća. Kod svih pisanih radove koji se ocijene potrebno je ostvariti 50 % od ukupnog broja bodova za pozitivnu ocjenu.
|
Dovoljan Rješava jednostavne, šablonske zadatke uz nepotpun postupak. Ne povezuje opažanja ili dobivene podatke s konceptualnim spoznajama. Domaće i školske zadaće su neredovite, nepotpune i s greškama. Kasni s izradom izvješća, prezentacija i plakata te ih predaje oskudne i neprikladne. Dobar Rješava jednostavne, šablonske zadatke uz potpun postupak. Ne povezuje opažanja ili dobivene podatke s konceptualnim spoznajama. Domaće i školske zadaće uglavnom predaje na vrijeme, ali nepotpune i s greškama. Na vrijeme predaje izvješća, prezentacije i plakate, ali su načinjeni površno. Vrlo dobar Rješava složenije zadatke uz pomoć nastavnika ili uz nepotpun postupak. Djelomično povezuje opažanja ili dobivene podatke s konceptualnim spoznajama. Redovito predaje domaće i školske zadaće uz manje greške. Na vrijeme i korektno izrađuje izvješća, prezentacije i plakate uz manje nepreciznosti, ali evidentan je uloženi trud. Odličan Samostalno ili uz manju pomoć rješava problemske zadatke i primjenjuje stečeno znanje u novim situacijama. Povezuje opažanja ili dobivene podatke s konceptualnim spoznajama. Redovito i točno izrađuje domaće i školske zadaće, izvješća, prezentacije i plakate. Radovi su pregledni, točni i kreativni. |
Zaključna ocjena - ocjene iz oba elementa vrednovanja su jednako važne kod njenog određivanja.
Svaka brojčana ocjena dodatno je opisana i objašnjena u bilješkama.
U bilješkama se također nalaze opisne i brojčane ocjene dobivene na samom nastavnom satu metodama vrednovanja za učenje (radni listići, pitanja, izlazne ankete, rubrike za vrednovanje, liste procjene, domaće zadaće).
Učenik koji je na kraju školske godine ocijenjen ocjenom nedovoljan upućuje se na dopunsku nastavu, a ukoliko ni tada ne zadovolji na polaganje popravnog ispita u kolovozu tekuće školske godine. U tom slučaju učenik odgovara nastavno gradivo cijele školske godine.
U Beletincu, rujan 2019.
« Veljača 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
Ukupno: 153785
Ovaj mjesec: 281
Danas: 89