preskoči na sadržaj

Osnovna škola Beletinec

 

Svrha učenja i poučavanja stranog jezika
 

- razvoj komunikacijske i međukulturne kompetencije
- cjeloviti razvoj učenika
- razvoj svih temeljnih kompetencija


Odgojno – obrazovni ciljevi učenja i poučavanja stranog jezika

1. samostalna i točna upotreba jezika u govoru i pismu
2. razumijevanje i uvažavanje drugih kultura i sagledavanje vlastite kulture
3. samostalna i kritička upotreba izvora znanja i primjena strategija  učenja jezika
4. prihvaćanje odgovornosti za osobni razvoj
5. cjeloživotno učenje

Ishodi učenja postižu se kroz tri domene:


A. komunikacijsko jezična kompetencija
B. međukulturna komunikacijska kompetencija
C. samostalnost u ovladavanju jezikom

Sve tri domene su međusobno usko povezane te se prožimaju i dopunjuju.
Temelj učenja i poučavanja njemačkog jezika čine obrazovni ishodi u domeni Komunikacijska jezična kompetencija koji se sadržajno i metodički dopunjuju odgojno – obrazovnim ishodima domena Međukulturna komunikacijska kompetencija i Samostalnost u ovladavanju jezikom.

Vrednovanje usvojenosti odgojno – obrazovnih ishoda

U predmetu Njemački jezik vrednuju se znanja i vještine definirane odgojno – obrazovnim ishodima unutar domene Komunikacijska jezična kompetencija.
Iz domene Međukulturna komunikacijska kompetencija vrednuju se ishodi koji se odnose na znanja  o vlastitoj kulturi i drugim kulturama te na vještine međukulturnog ophođenja i njihova se ostvarenost ocjenjuje posredno vrednovanjem ishoda iz domene KJK a.
Iz domene SOJ-om na isti se način, posredno vrednovanjem ishoda iz domene KJK-a, ocjenjuje ostvarenost ishoda koji se odnose na vještinu primjene medijske pismenosti.
Ostvarenje ostalih ishoda iz druge i treće domene prati se i formativno vrednije u rubriku bilježaka.

Elementi vrednovanja su:

- za 1. i 2.  razred OŠ:

1. slušanje s razumijevanjem
2. govorenje



- od 3. do 8. razreda OŠ:

1. slušanje s razumijevanjem
2. čitanje s razumijevanjem
3. govorenje
4. pisanje

Ocjena se donosi na temelju kriterija u kojima su jasno opisana očekivana postignuća za svaku ocjenu.

Pri vrednovanju vodi se računa o činjenici da ovladavanje jezičnim zakonitostima nije samo sebi svrha, već je sredstvo za ostvarivanje uspješne komunikacije te da su pogreške u jezičnom izričaju prihvatljiva i očekivana sastavnica ovladavanja jezikom.

Tri vrste vrednovanja:

1. vrednovanje za učenje
2. vrednovanje kao učenje
3. vrednovanje naučenog


Vrednovanje za učenje uključuje učiteljevo kontinuirano i sustavno prikupljanje i bilježenje informacija o ostvarenosti odgojno – obrazovnih ishoda tijekom odgojno – obrazovnog procesa.. Ono je sastavni dio procesa učenja i poučavanja i ne rezultira ocjenom. Usmjereno je na poticanje refleksije o učenju, razumijevanje procesa i rezultata učenja te na povećanje učinkovitosti učenja i poučavanja.

Vrednovanje kao učenje podrazumijeva aktivno uključivanje učenika u proces vrednovanja uz stalnu podršku učitelja a odvija se sustavnom samorefleksijom, samovrednovanjem i vršnjačkim vrednovanjem. Time se učenike potiče na samostalnost i samoreguliranje učenja tj. na razvoj svijesti o vlastitom učenju.

Vrednovanje naučenog prvenstveno je sumativno, a svrha mu je utvrđivanje razine ostvarenosti odgojno – obrazovnih ishoda definiranih kurikulumom predmeta Njemački jezik. Provodi se tijekom cijele školske godine.

Pri određivanju zaključne ocjene učitelj uzima u obzir ostvarenost ishoda provjerenu različitim metodama vrednovanja u više vremenskih točaka.
Zaključna ocjena proizlazi neposredno iz razine ostvarenosti odgojno – obrazovnih ishoda iz domene KJK-a i posredno iz domena MKK-a i SOJ-om.
U 1. i 2. razredu ostvarenost ishoda iz triju domena ima podjednak udio u zaključnoj procjeni, dok se od trećeg razreda nadalje daje veća težina ostvarenosti ishoda iz domene KJK-a.
Zaključna ocjena izriče se brojkom i riječju ( nedovoljan -1, dovoljan – 2, dobar – 3, vrlo dobar – 4 i odličan – 5 ).

 

- nastavna jedinica: Stadt oder Land? - Wiedeholung, 4. razred, travanj 2020.
https://www.youtube.com/watch?v=p3oT_A9CW4w

- nastavna jedinica: Ein Jahreszeitenlied, 3. razred, svibanj 2020.
https://www.youtube.com/watch?v=tWWrDMoYs3I

- nastavna jedinica: Meine Kleidung im Herbst und Winter, 2. razred, svibanj 2020.
https://www.youtube.com/watch?v=yCoSqNNhaNM

- nastavna jedinica: Ein samstag von Familie Bauer, 4. razred, svibanj 2020.
https://www.youtube.com/watch?v=2_bWQyO12ks

- nastavna jedinica: Jahreszeiten, 1. razred, svibanj 2020.

https://www.youtube.com/watch?v=pKIpBFakuJc


- nastavna jedinica:Es war eine Mutter, 1. razred, svibanj 2020.
https://www.youtube.com/watch?v=qbGWvzcOuTo

- nastavna jedinica: Was tut weh?, 2. razred, svibanj 2020.
https://www.youtube.com/watch?v=OTPQq5fyxSQ

- nastavna jedinica: Monate und Jahreszeiten, 3. razred, svibanj 2020.
https://www.youtube.com/watch?v=OTPQq5fyxSQ

- nastavna jedinica: Ein Jahreszeitenlied, 3. razred, svibanj 2020.
https://www.youtube.com/watch?v=tWWrDMoYs3I

- nastavna jedinica: Mein Klassenzimmer, 2. razred, prosinac 2020.
https://www.youtube.com/watch?v=77YfRJjo7Fc

Videolekciju na temu Uskrsa možete vidjeti na ovom linku:        https://www.youtube.com/watch?v=v4qWkME7v-U

Nastavna jedinica u Wakelet programu na temu Uskrsa          https://wakelet.com/wake/WlZgC8Fu6y057zBDmaaXl

 Nastavna jedinica u Wakelet programu na temu Martinstag:  https://wakelet.com/wake/1XzRe_kar_vJfiSUzJ1rn
 

 


Tražilica


Napredno pretraživanje
Traži
Web stranice
Kalendar
« Lipanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
1 2 3 4 5 6 7
Prikazani događaji

Brojač posjeta
Ispis statistike od 10. 6. 2015.

Ukupno: 153785
Ovaj mjesec: 281
Danas: 89
CMS za škole logo
Osnovna škola Beletinec / Stjepana Radića 4, HR-42214 Sveti Ilija / os-beletinec.skole.hr / ured@os-beletinec.skole.hr
preskoči na navigaciju