OSNOVNA ŠKOLA BELICA UGOSTILA PARTNERE ERASMUS + PROJEKTA
Osnovna škola Belica od 26. do 29. travnja 2023. bila je domaćin partnerima u projektu „Heal the World“. Video
Potaknuti događanjima u svijetu i u našim sredinama unatrag nekoliko godina, uočili smo da događaji direktno ili indirektno utječu i na život naših najmlađih. Javila se ideja o uključivanju u međunarodni Erasmus + projekt u kojem će se povezati znanja i iskustva nekoliko škola i dječjeg vrtića iz različitih država.
Tijekom osamnaest mjeseci trajanja projekta, kroz raznolike aktivnosti i zajedničke susrete, škole partneri ostvarivat će zajednički cilj; „kako dijete može nastaviti biti dijete, bez obzira što se događa u svijetu odraslih.“
Gosti (partneri) iz Bugarske (koordinatori projekta), Italije, Grčke i Turske tijekom trodnevnog boravka sudjelovali su u radionicama „Tell me a story…“ održane u školskoj knjižnici, a organizirale su ih knjižničarka Bojana Grgić, učiteljica likovne kulture Emina Kefelja, pedagoginja Mirela Miljan i učiteljica razredne nastave Martina Kolar. Gosti su uživali u razgledu škole i posjeti dječjim vrtićima. Dobrodošlicu im je zaželio i načelnik Općine Belica, gospodin Zvonimir Taradi.
U slobodno vrijeme imali su priliku uživati u pogledu s vidikovca Mađerkin breg, posjetiti Gornje Međimurje i uživati u specijalitetima međimurske kuhinje.
Gostoprimstvo domaćina i sam boravak u Međimurju ostavio je dubok dojam na njih. Bili su oduševljeni našom školom: njenim izgledom, organizacijom, aktivnostima, međusobnom suradnjom učitelja, učenika, roditelja te Općinom Belica i dječjim vrtićima.
Također su primijetili da živimo u lijepom kraju, okruženi prekrasnim okolišem o kojem vodimo izuzetnu brigu i time djeci stvaramo sigurno i poželjno mjesto za život.
Ideja je primijeniti i dijeliti inovativnu pedagošku praksu usmjerenu na izgradnju prilagodljivosti i otpornosti – održivih obrazaca ponašanja te formiranje znanja, vještina i ponašanja kod djece kako bi se lakše snašli u stresnim situacijama i nosili sa strahom, nezadovoljstvom, tugom, ljutnjom, razočaranjem, agresijom, anksioznošću i sl. Različite aktivnosti primjerene njihovoj dobi pridonijele bi životu u zdravom okruženju. Bile bi dobar poticaj za razvoj mašte i kreativnosti te slobodnog izražavanja svojim misli i osjećaja.
Provedbom prvih aktivnosti shvatili smo da ovaj projekt nije samo „projekt“ nego zajednička misija sa željom i namjerom da našim učenicima omogućimo što bezbrižnije djetinjstvo.
Tema drugog transnacionalnog sastanka održanog u našoj školi bila je „Fairytale therapy“. Povezana je s najranijim dječjim iskustvom slušanja i čitanja priča. Svjesni smo važnosti čitanja i neprestano potičemo čitanje djeci od najranije dobi jer ono, između ostalog, razvija kognitivno mišljenje, maštu i emocionalnu inteligenciju. U školi, u školskoj knjižnici, kroz radionice, nastojimo im približiti priču i knjigu, potaknuti ih na kreativnost, graditi ljubav prema knjizi, stvarati vjerne čitatelje. No, ne smijemo zanemariti pozitivne strane pričanja priča i njihov tzv. terapeutski učinak. Da je školska knjižnica idealno i poželjno mjesto za takve aktivnosti uočila je i školska knjižničarka Bojana Grgić koja je ujedno i voditelj projekta „Heal the world“ u OŠ Belica. No, mnoge aktivnosti ne staju samo na ispričanoj priči. One traže nastavak u likovnoj, glazbenoj, tjelesnoj i pisanoj kreativnosti. Stoga su u projekt, uz učenike razredne nastave uključene njihove učiteljice i učitelji te učiteljice u produženom boravku.
« Listopad 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |