« Ožujak 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
Plakat
Izložba učeničkih uradaka
Učenici su naučili da se obnovljivi izvori energije ne iscrpljuju, već se mogu koristiti neograničeno. Za razliku od fosilnih goriva korištenjem obnovljivih izvora energije, ne dolazi do ispuštanja ugljik dioksida te mogu znatno pridonijeti smanjenju emisije stakleničkih plinova u atmosferu.
Za vrijeme školskog odmora, bilo je uzbudljivo. Zainteresirani učenici od 5.-8. r. rješavali su online kviz.
(QR kod za kviz PN)
Učenici rješavaju kviz
Bepa Radojković, učenica 6. r. bila je najuspješnija. Najbrže je točno odgovorila na sva postavljena pitanja te osvojila slatku nagradu.
Bepa s učiteljicom Renatom
I učenici nižih razreda zainteresirano su gledali demonstraciju rada modela vjetrenjače kojeg je izradio Kristijan B. Š., učenik 8. r.. (Puhanje sušila za kosu usmjereno na vjetrenjaču (umjesto vjetra) uzrokuje okretanje elisa vjetrenjače i stvaranje struje u generatoru vjetrenjače tj. rasvjetu u maketi kuće.)
Kristijanova kućica s vjetrenjačom
Zanimanje je pobudila i maketa javne rasvjete koju su izradili Kristijan B.Š. i Branko Marendić, učenici 8. r.. (Zahvaljujući senzoru svijetla, njihova javna rasvjeta automatski se uključuje pri smanjenom svjetlu (u sumrak). Na taj se način štedi električna energija.)
Maketa javne rasvjete
Učenici razredne nastave mogli su uz pomoć poveznice ili QR koda pristupiti edukativnoj igrici i utvrditi znanje o vrstama obnovljivih izvora energije.
(QR kod za kviz RN)
Zaključili smo:
Svakodnevno koristimo električnu energiju, ona nam je potrebna. Da bismo pri proizvodnji električne energije izbjegli negativne posljedice po našu planetu, trebali bismo koristiti obnovljive izvore energije i štedjeti energiju!
Renata Josipović, učiteljica TK