![](../../upload/os-bgmestra-baskavoda/images/static3/669/Image/timss_pirls.jpg)
PIRLS i TIMSS
2011.
Jedinstvena mogućnost međunarodne procjene učeničkih postignuća u četvrtome razredu
Međunarodni projekti IEA organizacije – PIRLS i TIMSS, oboje se 2011. godine istovremeno provode što zemljama koje sudjeluju omogućuje da:
-
provedu u četvrtim razredima jednu sveobuhvatnu procjenu postignuća na tri osnovna područja – razumijevanje čitanja, matematika i priroda i društvo.
-
prikupe mnoštvo kontekstualnih podataka s ciljem poboljšavanja poučavanja i učenja.
Poboljšajmo obrazovnu politiku i donošenje odluka o budućem obrazovanju naše djece
Rezultati u postignućima u razumijevanju čitanja, matematici i prirodi i društvu/biologiji prikupljeni na istoj skupini učenika osnovne škole popraćeni podatcima dobivenima od roditelja, ravnatelja i nastavnika mogu pomoći u:
-
određivanju općeg obrazovnog pristupa u područjima ključnima za buduće učenje – čitanju, matematici i biologiji/prirodi i društvu;
-
određivanje jakih i slabih strana poučavanja čitanja, matematike i biologije/prirode i društva u međunarodnom kontekstu;
-
mjerenju napretka kroz vrijeme sudjelovanjem u više ciklusa PIRLS i TIMSS projekata;
-
informiranju nacionalnih i lokalnih vlasti o provođenju školskog kurikuluma i poučavanju;
-
prikupljanju dubinskih podataka o školskoj klimi, dostupnim nastavnim sredstvima i poučavanju;
-
Preispitivanju stanja jednakosti pristupa obrazovanju.
Projekti se provode u suradnji s Nacionalnim centrom za vanjsko vrednovanje obrazovanja.
Glavno ispitivanje provest će se tijekom svibnja 2011. godine.
Školski koordinator projekta: Dragana Šućur, pedagoginja.