« Ožujak 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
prijepodnevna smjena
0. sat 7,10 - 7,55
1. sat 8,00 - 8,45
2. sat 8,50 - 9,35
3. sat 9,50 - 10,35
4. sat 10,40 - 11,25
5. sat 11,30 - 12,15
6. sat 12,20 - 13,05
poslijepodnevna smjena
0. sat 12,40 - 13,25
1. sat 13,30 - 14,15
2. sat 14,20 - 15,05
3. sat 15,20 - 16,05
4. sat 16,10 - 16,55
5. sat 17,00 - 17,45
6. sat 17,50 - 18,35
Naša učenica Lana Mrkela ( V. b ) pobijedila u natječaju za logo projekta S.O.F.T .
Projekt : „S.O.F.T. Start Our Future today – soft skills training in introducing the labour market to students“-
( Budućnost počinje danas – učenje mekih vještina za uvođenje učenika na tržište rada ). Projekt je u kojemu ,osim naše škole,sudjeluju škola iz Poljske,kao koordinator projekta te partneri iz Bugarske ,Italije , Španjolske i Turske. Među brojnim aktivnostima kojima će se sudionici projekta baviti prvi je bio natječaj za logo projekta. Među brojnim prijedlozima učenika iz svih partnerskih škola pobijedila je naša učenica Lana Mrkela ( V.b ) čije je zanimljivo likovno rješenje dobilo najviše glasova na međunarodnom natječaju.
Tema je izuzetno aktualna obzirom se bavi razvijanjem takozvanih „ soft „ ( mekih ) vještina . To podrazumijeva da učenici tijekom školovanja stječu „ hard „( tvrde ) vještine ,a to su znanja koja su mjerljiva, potvrđena svjedodžbama ili diplomama i mogu se jasno odrediti. S druge strane tržište rada traži neke posebne vještine
tzv. „ soft skills„a to su : verbalna komunikacija,timski rad,prilagodljivost, kreativnost, empatija,rješavanje problema ,kritičko razmišljanje i rješavanje sukoba, vođenje , prilagodljivost, stav i upravljanje. Ove su vještine nemjerljive, ali poslodavci redovito veliku pozornost pridaju upravo tim vještinama, jer su ključne u izgradnji međuljudskih odnosa i stvaraju mogućnost za napredak ,kako u poslu, tako i u svakodnevnom životu. Dakle, ovaj će projekt uz uobičajene vještine – znanje stranog jezika i digitalne vještine,kroz brojne aktivnosti omogućiti učenicima rad na razvijanju ovih drugih,za život vrlo važnih, vještina .
Naša je škola postala prepoznatljiva po Erasmus+ EU projektima koji se provode već dugi niz godina, obogaćujući školski kurikulum različitim zanimljivim i aktualnim temama . Radi se međunarodnim projektima koji pomažu učenicima razviti nove vještine, baviti se različitim područjima koja povezuju učenike i nastavnike iz različitih zemalja kako bi zajedničkim radom ukazali ili pomogli u rješavanju određenih problema. Konačni rezultati projekata ostaju objedinjeni na etwinning platformi , na WEB stranicama škola sudionica i prigodnim brošurama koje svjedoče o primjerima dobre prakse nastalim kroz projekte, kao i europskoj dodanoj vrijednosti nastaloj iz tih projekata. U dosadašnjim projektima Vinkovce je posjetilo 300 učenika i učitelja iz gotovo svih zemalja EU,a isto toliko učenika i učitelja iz ove škole imalo je prigodu putovati u okviru projektnih mobilnosti.
Prošle školske godine uspješno smo završili dva projekta ,a u novom projektnom ciklusu uspjeli smo ponovno dobiti dva nova projekta za koje se nadamo kako ćemo nakon početka rada u novim on-line uvjetima projekte nastaviti kroz transnacionalne projektne sastanke koji su izuzetno značajni za ovaj tip međunarodnih projekata.