« Ožujak 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
prijepodnevna smjena
0. sat 7,10 - 7,55
1. sat 8,00 - 8,45
2. sat 8,50 - 9,35
3. sat 9,50 - 10,35
4. sat 10,40 - 11,25
5. sat 11,30 - 12,15
6. sat 12,20 - 13,05
poslijepodnevna smjena
0. sat 12,40 - 13,25
1. sat 13,30 - 14,15
2. sat 14,20 - 15,05
3. sat 15,20 - 16,05
4. sat 16,10 - 16,55
5. sat 17,00 - 17,45
6. sat 17,50 - 18,35
Veljača je mjesec u kojem se obilježava Svjetski dan čitanja naglas. Cilj mu je naglasiti kako svi ljudi imaju pravo na čitanje i pisanje, istaknuti moć riječi te se nadati stvaranju društva u kojemu će svako dijete ostvariti pravo na obrazovanje i pristup knjigama.
Čitanje naglas razvija vještinu slušanja, obogaćuje rječnik, razvija razumijevanje društvenih problema i poboljšava razvoj svakog djeteta stvarajući kvalitetne preduvjete za cjeloživotno učenje. Istraživanja su pokazala da će dijete kojemu se svakodnevno čita biti razvojno godinu dana naprednije od svojih vršnjaka kojima se ne čita naglas svaki dan.
Budući da su upoznati s važnosti promicanja knjige i kulture čitanja, članovi Mladih knjižničara i Čitateljskog kluba su izradili pano koji će promicati važnost čitanja kao osnovne vještine i školske knjižnice kao informacijskog središta škole. Nakon izrade panoa, prezentirali su svoju vještinu čitanja naglas učenicima 1.a i 1.b razreda naše škole. Učenici koji su biti izloženi mlađemu auditoriju, prevladali su strah od javnog nastupa, a mlađi su učenici, osim što su uživali slušajući, poželjeli ovladati osnovnom vještinom baš kao i njihove starije kolege.