preskoči na sadržaj

Osnovna škola Bartola Kašića Vinkovci

Login
Vremenska prognoza

Kalendar
« Ožujak 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6 7
Prikazani događaji

E-dnevnik

Raspored zvonjenja

prijepodnevna smjena

0. sat 7,10 - 7,55

1. sat 8,00 - 8,45

2. sat 8,50 - 9,35

3. sat 9,50 - 10,35

4. sat 10,40 - 11,25

5. sat 11,30 - 12,15

6. sat 12,20 - 13,05

poslijepodnevna smjena         

0. sat 12,40 - 13,25

1. sat 13,30 - 14,15

2. sat 14,20 - 15,05

3. sat 15,20 - 16,05

4. sat 16,10 - 16,55

5. sat 17,00 - 17,45

6. sat 17,50 - 18,35

CSI.hr

Netica.hr

Savjeti za sigurniji internet

Red Button

Web heroj

Brojač posjeta
Ispis statistike od 17. 8. 2023.

Ukupno: 30000
Ovaj mjesec: 688
Ovaj tjedan: 257
Danas: 45
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Međužupanijski stručni skup
Autor: Tomislav Salaj, 15. 1. 2018.

U OŠ Bartola Kašića 9. siječnja održan je stručni skup s temom poduzetništva u odgojno – obrazovnom sustavu pod nazivom Stvaranje kvalitete i raznolikosti s ciljem poticanja stvaralaštva i inovacije

Poznato je kako je upravo poduzetništvo jedna od važnih međupredmetnih tema u okviru školskih kurikuluma , a ova je tema dio nove cjelovite kurikularne reforme koja privlači velik interes javnosti. Stoga ne čudi velik odaziv zainteresiranih nastavnika iz osnovnih i srednjih škola koji su imali prigodu poslušati predavanje više savjetnice za poduzetništvo u Agenciji za odgoj i obrazovanje, Vesne Marović s temom Poduzetništvo u odgojno – obrazovnom sustavu . Težište ove vrste obrazovanja rad je učenika osnovnih i srednjih škola na konkretnim projektima unutar njihovih zajednica i iznalaženje praktičnih rješenja, a u ovom vidu obrazovanja ključne su metode uključivanja iskustava učenika izvan učionice i povezivanje istih sa stvarnim svijetom kroz aktivno učenje, nastavi temeljenoj na projektu , iskustveno učenje, povezivanje učenika s lokalnom zajednicom. Važno je napomenuti kako je naglasak na poduzetnosti kod učenika kao načinu razmišljanja i djelovanja koji treba razvijati tijekom cjelokupnog školovanja. Ova kompetencija uključuje kreativnost i inovativnost,razvitak samopouzdanja,komunikacijske vještine,timski rad, upravljačke sposobnosti  kao i interkulturalne vještine koje se razvijaju kroz vježbu i učenje. Međupredmetni  pristup omogućuje da svaki nastavnik u okviru svoga predmeta ostvari određene obrazovne ishode koji u konačnici rezultiraju kvalitetnom pripremom učenika za  život i tržište rada koje postaje sve zahtjevnije. Upravo zato poduzetnost  definiramo kao vrijednost koja pretpostavlja aktiviranje osobnih potencijala na kreativan, konstruktivan, odgovoran i inovativan način u svrhu prilagodbe promjenjivim okolnostima u različitim područjima života te u različitim društvenim ulogama. Osjećaj za inicijativu i poduzetništvo (Sense of Initiative and Entrepreneurship) jedna je pak od ključnih kompetencija Europskoga referentnog okvira za cjeloživotno učenje koja je potrebna svakom građaninu .Poduzetnost kao vrijednost i poduzetništvo kao međupredmetna tema komplementarni su svim ostalim predmetima i dijelom su svih stupnjeva obrazovanja u svim  nastavnim predmetima  i izvannastavnim  aktivnostima.

          O poticanju poduzetništva kod učenika govorile su i profesorice savjetnice u I. Gimnaziji u Zagrebu Meri  Matušan i Goranka Marković koje su prenijele iskustva o uvođenju fakultativnog predmeta poduzetništvo u Gimnaziju i projektima koje na tu temu provode, kao i rezultatima tih projekata. Predavačice su održale i radionice za sudionike stručnog skupa pod nazivom Osobine poduzetnog pojedinca i Elementi poduzetničkog pothvata.      

   Gordana Maršić , profesorica mentorica u  OŠ Bartola Kašića u Vinkovcima predstavila je  projekt  Mladi europski poduzetnici koji se u školi provodi već drugu godinu,a u okviru kojeg su učenici i učitelji odradili različite teme iz poduzetništva i upoznali na koji se način poduzetništvo kao dio školskog programa provodi u drugim europskim zemljama. Uz predavanje održala je radionicu na temu Učenje na temelju projekta.          






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju