« Ožujak 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
prijepodnevna smjena
0. sat 7,10 - 7,55
1. sat 8,00 - 8,45
2. sat 8,50 - 9,35
3. sat 9,50 - 10,35
4. sat 10,40 - 11,25
5. sat 11,30 - 12,15
6. sat 12,20 - 13,05
poslijepodnevna smjena
0. sat 12,40 - 13,25
1. sat 13,30 - 14,15
2. sat 14,20 - 15,05
3. sat 15,20 - 16,05
4. sat 16,10 - 16,55
5. sat 17,00 - 17,45
6. sat 17,50 - 18,35
U OŠ Bartola Kašića 9. siječnja održan je stručni skup s temom poduzetništva u odgojno – obrazovnom sustavu pod nazivom Stvaranje kvalitete i raznolikosti s ciljem poticanja stvaralaštva i inovacije
Poznato je kako je upravo poduzetništvo jedna od važnih međupredmetnih tema u okviru školskih kurikuluma , a ova je tema dio nove cjelovite kurikularne reforme koja privlači velik interes javnosti. Stoga ne čudi velik odaziv zainteresiranih nastavnika iz osnovnih i srednjih škola koji su imali prigodu poslušati predavanje više savjetnice za poduzetništvo u Agenciji za odgoj i obrazovanje, Vesne Marović s temom Poduzetništvo u odgojno – obrazovnom sustavu . Težište ove vrste obrazovanja rad je učenika osnovnih i srednjih škola na konkretnim projektima unutar njihovih zajednica i iznalaženje praktičnih rješenja, a u ovom vidu obrazovanja ključne su metode uključivanja iskustava učenika izvan učionice i povezivanje istih sa stvarnim svijetom kroz aktivno učenje, nastavi temeljenoj na projektu , iskustveno učenje, povezivanje učenika s lokalnom zajednicom. Važno je napomenuti kako je naglasak na poduzetnosti kod učenika kao načinu razmišljanja i djelovanja koji treba razvijati tijekom cjelokupnog školovanja. Ova kompetencija uključuje kreativnost i inovativnost,razvitak samopouzdanja,komunikacijske vještine,timski rad, upravljačke sposobnosti kao i interkulturalne vještine koje se razvijaju kroz vježbu i učenje. Međupredmetni pristup omogućuje da svaki nastavnik u okviru svoga predmeta ostvari određene obrazovne ishode koji u konačnici rezultiraju kvalitetnom pripremom učenika za život i tržište rada koje postaje sve zahtjevnije. Upravo zato poduzetnost definiramo kao vrijednost koja pretpostavlja aktiviranje osobnih potencijala na kreativan, konstruktivan, odgovoran i inovativan način u svrhu prilagodbe promjenjivim okolnostima u različitim područjima života te u različitim društvenim ulogama. Osjećaj za inicijativu i poduzetništvo (Sense of Initiative and Entrepreneurship) jedna je pak od ključnih kompetencija Europskoga referentnog okvira za cjeloživotno učenje koja je potrebna svakom građaninu .Poduzetnost kao vrijednost i poduzetništvo kao međupredmetna tema komplementarni su svim ostalim predmetima i dijelom su svih stupnjeva obrazovanja u svim nastavnim predmetima i izvannastavnim aktivnostima.
O poticanju poduzetništva kod učenika govorile su i profesorice savjetnice u I. Gimnaziji u Zagrebu Meri Matušan i Goranka Marković koje su prenijele iskustva o uvođenju fakultativnog predmeta poduzetništvo u Gimnaziju i projektima koje na tu temu provode, kao i rezultatima tih projekata. Predavačice su održale i radionice za sudionike stručnog skupa pod nazivom Osobine poduzetnog pojedinca i Elementi poduzetničkog pothvata.
Gordana Maršić , profesorica mentorica u OŠ Bartola Kašića u Vinkovcima predstavila je projekt Mladi europski poduzetnici koji se u školi provodi već drugu godinu,a u okviru kojeg su učenici i učitelji odradili različite teme iz poduzetništva i upoznali na koji se način poduzetništvo kao dio školskog programa provodi u drugim europskim zemljama. Uz predavanje održala je radionicu na temu Učenje na temelju projekta.