AKTUALNI JAVNI POZIVI ZA PRIKUPLJANJE PONUDA ZA ORGANIZACIJU IZVANUČIONIČKE NASTAVE
« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
_______________________
_______________________
______________________
______________________
______________________
________________________
Naša škola je i dio
međunarodnog projekta
Eko-škola.
Međunarodne Eko- škole
su program osmišljen za provedbu
smjernica odgoja i obrazovanja
za okoliš na razini čitavih škola.
International Women's Day
Međunarodni dan žena
Kao znak potpore svim ženama sat engleskog 7.c razreda smo posvetili poznatim ženama - FAMOUS PEOPLE uz korištenje Past Simple Tense.
Temu smo uspješno uklopili i u Erasmus+ projekt koji je u tijeku u našoj školi - Cultural Bridges in Europe, ali smo se prisjetili i prošlog Erasmus+ projekta u kojem nam je tema bila Scientists and Inventors - What Do We Owe Them? Stoga sam za današnji blok sat odabrala temu - Women in Science Who Changed the World.
Budući da nije bio dozvoljen fizički rad u grupama, a učenici su opremljeni tabletima, virtualno sam ih povezala na način da sam im podijelila poveznicu na prethodno dizajniran predložak prezentacije (.pptx) u koju su suradnički mogli nadopunjavati zadanim temama, tako da na kraju blok-sata prezentiraju svoj rad.
Prethodno smo razgovarali o tome što žene mogu, što ne mogu, kako se razlikuje položaj žene u društvu kad je riječ o zanimanjima, što se od žena očekuje i slično. Diskusija je bila popraćena slikovnim materijalima s ciljem proširenja vokabulara.
Zatim smo odgledali video na poveznici https://youtu.be/DCNzdfJMtII
Zatražila sam od učenika da zapišu imena žena koje čuju u videu, ali i onih kojih se sami mogu sjetiti.
Nakon diskusije, odgledanog videa i zapisanih ideja, podijeljeni su u grupe od kojih su svakoj dodijeljene 3 znanstvenice.
Zadatak im je bio istražiti čime su se bavile i na koji način su doprinijele znanosti. Bilo je potrebno pravilno koristiti Past Simple Tense, sažeti pronađene informacije, paziti na ispravno pisanje i formatiranje teksta (jačanje IKT vještina), ali i pripremiti se za predstavljanje svog rada na engleskom jeziku.
Rezultate njihovog rada možete vidjeti na poveznici https://carnet-my.sharepoint.com/:p:/g/personal/tihana_modric_skole_hr/EW49ODo0WKBHpR9C_ttIRKEBWxLtVEpzoL5vq2FEJl7M6A?e=bVeCaF
Tihana Modrić, prof.