Poštovani roditelji
Polazeći od razmišljanja kako je potrebno nastavu organizirati najsličnije uvjetima uobičajene međusobne interakcije djece u školi, pri tome ne izlazeći izvan okvira propisanih donesenih protokola, nastavni proces od 6.rujna 2021.g u našoj Školi organizirati će se na slijedeći način:
1.SVI razredi od 1. do 8.ih nastavu će polaziti u JUTARNJOJ smjeni (kao i prije pojave pandemije).
Nastava TZK, izbornih predmeta, dodatne i dopunske nastave te INA (Izvannastavne aktivnosti) odvijat će se i u suprotnoj smjeni.
2.Razredni odjeli boravit će i nadalje u svojoj učionici, osim kada sudjeluju na nastavi kemije i informatike.
3.Vrijeme dolaska u školu i početak 1. sata odvijat će se u različitim vremenima (kao i prošle godine). I nadalje će veliki odmori biti u različita vremena, kao i mjesta boravka u dvorištu Škole za vrijeme velikih odmora.
TEMELJNE ODREDBE iz uputa u našoj Školi provoditi će se na slijedeći način:
- Na sva 3 ulaza u Školu postaviti će se dodatni dozatori s dezinficijensom za dezinfekciju ruku i obuće učenika i odraslih.
- Za učenike svih razreda osigurat će se dezinficijensi za ruke u svakoj učionici.
- Postavit će se dodatni informativnih posteri na ključnim mjestima koji služe kao podsjetnici o higijenskim protokolima u ponašanju u vrijeme pandemije.
ORGANIZACIJA RADA S UČENICIMA
- U odgojno-obrazovni rad potrebno je uključiti svu djecu/učenike prema preporukama.
- Dopušteno je miješanje djece i učenika različitih odgojno-obrazovnih skupina koji su slične dobi i uobičajeno provode školske i izvanškolske aktivnosti zajedno s drugom učenicima i nastavnicima (npr. u školama tijekom izvođenja izborne nastave, nastave stranih jezika, fakultativne nastave, dodatne i dopunske nastave, programa produženoga boravka, programa produženoga stručnog postupka, nastave jezika i kulture nacionalnih manjina po Modelu C, pripremne i dopunske nastave hrvatskoga jezika za djecu koja ne znaju ili nedovoljno znaju hrvatski jezik i slično) na način da je prilikom miješanja razrednih odjela obvezno držati najveći mogući razmak, kao i nošenje maske, osim za učenike od 1. do 4. razreda osnovne škole te prilikom sportskih aktivnosti
- Razredni odjeli boraviti će u jednoj prostoriji što je više moguće, osim kada to zahtijeva nastavni proces poput nastave u kabinetima, vježbaonicama, informatičkim učionicama, nastave tjelesne i zdravstvene kulture u školskoj sportskoj dvorani i sl.
- tijekom radnog dana smanjili smo broj učitelja/nastavnika/djelatnika koji ulaze u razred (izvođenjem nastave istog predmeta u dvosatu)
- Naša Škola „Bol“ razredi se ne miješaju izmjenom učionica svaki sat već borave u svom razredu. Time može primijeniti slijedeći uvjet iz naputka:“ za škole koje su do sada radile u jednoj smjeni, organizirati rad u dvije smjene (to se ne odnosi na škole s vrlo malim brojem učenika u odnosu na prostorne mogućnosti škole, kao i one koje mogu osigurati preporučenu socijalnu distancu)“. Ponavljam, razredi se ne miješaju svaki sat već borave u svom razredu, jer za to imamo dovoljno prostora.
- Provest ćemo preporuku da svi učenici u različita vremena dolaze u Školu Obavijest će biti na webu Škole.
- Stručni suradnici koji inače svakog dana borave u odgojno-obrazovnim skupinama mogu ulaziti u odgojno-obrazovne skupine/razredne odjele
- učitelj/nastavnik s učenicima provodi što je moguće više vremena na otvorenom (npr. izvođenje nastave na otvorenom)
- Djecu/učenike razredne nastave može se odvesti u šetnju pridržavajući se protuepidemijskih mjera. Nakon povratka u ustanovu djeca/učenici peru ruke vodom i sapunom
- Preporučuje se da učenici sjede jedan iza drugoga ili jedan pokraj drugoga, a ne licem u lice, uz primjeren razmak (što je više moguće s obzirom na broj učenika i veličinu razreda)
- učenici od 5.-8. razreda, učitelji predmetne nastave/nastavnici te stručni suradnici, ako je riječ o ustanovi u kojoj je razmak u učionicama između učenika manji od 1,5 m, moraju nositi maske
- Provodit će se kao i do sada veliki odmori na koje učenici mogu izaći iz učionice. Posebno se preporučuje da učenici izađu na otvoreno tijekom odmora kada god to vremenske prilike dopuštaju
ULAZAK i IZLAZAK IZ ŠKOLE:
- Škola će i nadalje vodi evidenciju ulaska/izlaska bilo da je riječ o ovlaštenom ili neovlaštenom osoblju
- Posjete ustanovama treba ograničiti na najmanju moguću mjeru uz preporuku da eventualni posjetitelji imaju digitalne COVID potvrde
- Osigurati protok/dolazak što manjeg broja osoba, kako na ulazu u ustanovu, tako i u unutarnjim prostorima ustanove
ULAZAK RODITELJA:
- U dvorište Škole učenici dolaze i odlaze sami, ovisno o odluci roditelja, kao što bi dolazili i odlazili da nema epidemije
- Kada dovodi i odvodi dijete, roditelj ili druga osoba u pratnji djeteta može ući u školu ako je riječ o učeniku 1. razreda osnovne škole (prvih nekoliko dana škole) ili o učeniku s teškoćama u razvoju
- U ustanovu može ući roditelj ili druga osoba u pratnji kada dovodi i odvodi dijete s teškoćama, posebno ako zdravstveno stanje djeteta/učenika to zahtijeva te ako dijete/učenik s teškoćama u razvoju nema osiguranu potporu pomoćnika u nastavi ili stručnoga komunikacijskog posrednika koji umjesto roditelja uvodi dijete/učenika u ustanovu
- U pratnji djeteta/učenika uvijek je samo jedna odrasla osoba. Roditelj ili druga osoba u pratnji djeteta/učenika obvezno u ustanovi nosi masku te bez maske ne može ući u ustanovu, već dijete/učenika preuzima djelatnik ispred ulaza u ustanovu.
- Dopušteno je održavanje roditeljskih sastanaka i individualnih informacija licem u lice na način da se kontakt roditelja s djelatnicima škole i učenicima smanji na najmanju moguću mjeru. Na roditeljskim sastancima i individualnim informacijama svi roditelji i učitelji moraju nositi maske i održavati fizički razmak po mogućnosti dva metra.
UČENICI S TEŠKOĆAMA U RAZVOJU
- Za učenike s teškoćama u razvoju u posebnim razrednim odjelima i/ili odgojno-obrazovnim skupinama nastava se održava u školi.
- Za učenike s teškoćama u razvoju koji imaju osigurane pomoćnike u nastavi ili stručne komunikacijske posrednike nastava se održava u školi.
- Odgojno-obrazovni rad za učenike s teškoćama u razvoju koji su uključeni u posebne programe po modelu djelomične integracije sukladno rješenju o primjerenom programu obrazovanja, održava se dijelom u redovitome razrednom odjelu, a dijelom u posebnom, uz pridržavanje propisanih epidemioloških mjera
POSTUPANJE U SLUČAJU SUMNJE NA ZARAZU
Ako se znakovi bolesti jave tijekom boravka u ustanovi, odmah će se pozvati roditelja te dijete/učenika izolirati u prikladnoj prostoriji do dolaska roditelja.
Prilikom pojedinačnog slučaja pojave simptoma koji mogu upućivati na zarazu koronavirusom, odgojno-obrazovna skupina/razredni odjel u pravilu nastavlja dalje s odgojno-obrazovnim radom, dok se prilikom grupiranja osoba sa znakovima bolesti postupati će se sukladno mišljenju liječnika.
Kada se u djeteta ili djelatnika utvrdi zaraza koronavirusom, postupa se sukladno odluci nadležnog epidemiologa ili školskog liječnika što, uz ostalo, znači da se za sve osobe u kojih se utvrdi da su bile u bliskom kontaktu sa zaraženom osobom u vrijeme kada je osoba mogla biti zarazna izriče mjera aktivnoga zdravstvenog nadzora u samoizolaciji.
U samoizolaciju ne idu cijepljene osobe (14 dana do 9 mjeseci nakon završetka cijepljenja), osobe koje su preboljele COVID-19 unazad devet mjeseci, kao i osobe koje su preboljele i primile jednu dozu cjepiva u osam mjeseci od početka bolesti i to devet mjeseci od primitka cjepiva.
TJELESNE AKTIVNOSTI
- Dopušteno je održavanje nastave tjelesne i zdravstvene kulture u školskim sportskim dvoranama,
- Nekoliko odgojno-obrazovnih skupina (razrednih odjela) koje su slične dobi i uobičajeno provode školske i izvanškolske aktivnosti zajedno mogu se spajati na nastavi tjelesne i zdravstvene kulture, u svlačionici, kao i u dvorani.
Ravnatelj Davor Bučević,prof.;mr.oec.