preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Bol" Split

Login
POPIS UDŽBENIKA 2024./2025.
Priloženi dokumenti:
Popis udzbenika 2024.-2025..xlsx

NAŠA ŠKOLA

VIDEO:

https://www.youtube.com/watch?v=dkzl6Rer1nQ

 

   Kako razgovarati s djecom i mladima

 

 

UPISI U SREDNJU ŠKOLU

POPIS UDŽBENIKA

POPIS UDŽBENIKA ZA

2022./23.školsku godinu 

 

Kalendar
« Rujan 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 1 2 3 4 5 6
Prikazani događaji

KORISNO

 

_______________________

_______________________

______________________


______________________

______________________

 

_______________________

 

________________________

 

 

OFFICE 365

Dokumenti za prikaz
E-DNEVNIK

       

       

EDIT CodeSchool

Školski list "Friž"

 

 

EKO ŠKOLA

    
    Naša škola je i dio
    međunarodnog projekta
    Eko-škola.
    Međunarodne Eko- škole
    su program osmišljen za provedbu
    smjernica odgoja i obrazovanja
za okoliš na razini čitavih škola.

 

http://ettaedu.azoo.hr/

Brojač posjeta
Ispis statistike od 23. 10. 2011.

Ukupno: 412018
Ovaj mjesec: 4517
Danas: 153
vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Future ED
Autor: Ana Bučević Romić, 2. 7. 2023.

U tjednu od 26.6 do 1.7. 2023. godine učiteljica razredne nastave Danijela Maurac, logopedinja škole Mirjana Mamić i školska knjižničarka Ana Bučević Romić sudjelovale su u Erasmus + KA1,2022-1-HR01-KA122-SCH-000071017 Future ED projektu u Dublinu u Irskoj. Svaka od njih sudjelovala je u samostalnom tečaju i stekla nove nastavničke kompetencije. Kroz sudjelovanje u tečaju ostvarile su glavne ciljeve projekta poput razvijanja digitalnih vještina u izradi digitalnih materijala različite namjene, podizanje čitalačke pismenosti i izražavanja kroz igru i dramu te upoznavanje i primjena novih metoda rada.

Učiteljica Danijela Maurac sudjelovala je u tečaju Drama Techniques: Developing Self-Expression, Communication and Social Skills for All Students kod trenerice Miriam Stewart. Tijekom tečaja, učiteljica je naučila nove dramske metode i tehnike, dramske improvizacije kojima se razvijaju učeničke kompetencije i samopouzdanje. Usporedila je načine poučavanja dramom u drugim državama EU i shvatila kako dramskim odgojem utjecati na osobni razvoj učenika, ali i društveni život škole.

Logopedinja škole Mirjana Mamić sudjelovala je na tečaju Tablets and Smartphones: Using Mobile Devices as Educational Tools. Tijekom tečaja kroz praktičan rad upoznala je sve kategorije tehnološki poboljšanog učenja i kako se prijenosna računala, tableti i pametni telefoni mogu integrirati u obrazovanje. Također, naučila je i prenijela znanja kolegama o tome kako koristiti softver, platforme i aplikacije za komunikaciju, upravljanje grupama i poticanje suradnje. Posebno se posvetila proučavanju novih digitalnih alata poput Visuwords.com - vizualno istraživanje rječnika te Plickers.com - aplikacija koja koristi i nisku i visoku tehnologiju. Najzanimljiviji dio je bio kako implementirati umjetnu inteligenciju u pripremu za rad i rad s učenicima, primjerice koristeći conker.ai koji generira kviz na bilo koju zadanu temu.
Knjižničarka Ana Bučević Romić sudjelovala je na tečaju CLIL nad PBL to Improve Student Engagement kod trenerice Gillian Cook. Tijekom tečaja upoznala se s novim metodama rada i naučila kako ih primijeniti u svakodnevnome radu s učenicima. Usavršila je komunikacijske vještine u odnosu nastavnik-učenik te kako učenike podučiti da razviju svoje jezične kompetencije. Tečaj je obuhvatio podizanje razine usmenog izražavanja kroz prvi, tj. materinski jezik te druge jezike komunikacije poput drugog stranog jezika ili trećeg stranog jezika, poznatijih pod pojmovima L1, L2, L3... Tečaj je ukazao na upoznavanje s pojmovima CALP i BICS. BICS kao svakodnevni jezik u učeničkoj komunikaciji, te CALP tj. akademski jezik potreban za obrazovne potrebe. Uz to stekla je i kompetencije kako nove jezičnu vještine povezati s PBLom tj. učenjem temeljeno na projektima. Kroz tečaj je stekla vještine i kompetencije kako učenike podučiti projektnom učenju, tako da uče kroz svoj istraživački rad, a onda taj isti rad prezentiraju lokalnoj zajednici kroz javno-kulturne izvedbe.

Osim što su stekle nova znanja i vještine tijekom boravka su se upoznale s irskom kulturom, baštinom, između ostalog učile su plesati irski narodni ples. https://www.youtube.com/shorts/dHxDswfdBVM






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
Dokumenti


preskoči na navigaciju