AKTUALNI JAVNI POZIVI ZA PRIKUPLJANJE PONUDA ZA ORGANIZACIJU IZVANUČIONIČKE NASTAVE
« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
_______________________
_______________________
______________________
______________________
______________________
________________________
Naša škola je i dio
međunarodnog projekta
Eko-škola.
Međunarodne Eko- škole
su program osmišljen za provedbu
smjernica odgoja i obrazovanja
za okoliš na razini čitavih škola.
Policijska uprava splitsko-dalmatinska i Vijeće za provedbu programa prevencije kriminaliteta Grada Splita već niz godina provode preventivni program u osnovnim školama, pod nazivom "Zajedno više možemo". Program je usmjeren na prevenciju zlouporabe opojnih droga i drugih sredstava ovisnosti, vandalizma, vršnjačkog nasilja i drugih oblika rizičnog ponašanja, a koji su namijenjeni populaciji učenika 4.,5. i 6. razreda osnovnih škola i njihovim roditeljima.
Ciljevi programa
- Zaštita zdrave populacije i upoznavanje sa zakonskim posljedicama
- Nuđenje alternative
- Upoznavanje učenika s djelovanjem policije
- Afirmacija kontakt-policajaca kao prijatelja i pomagača
- Pomoći mladima u donošenju ispravne odluke u trenutku kad dođu u
kontakt s drogom
5.razred - PREVENCIJA I ALTERNATIVA 1
- nastavak rada sa istom djecom koja su prošle godine kao polaznici 4. razreda prošli prve dvije komponente projekta "Zajedno više možemo"
Kako se izvodi?
Interaktivna radionica: „Pravodobno rješavanje problema“
Predavač ili kontakt policajac poziva učenike da se povuku u zadnji dio učionice te traži jednog/jednu učenika/cu dobrovoljca koji dolazi pred ploču. Učenik/ca dobrovoljac igra ulogu učenika koji ima jedan problem – npr. negativna ocjena iz jednog od nastavnog predmeta.
Drugi učenik/ca donosi pred njega stolicu/kartonsku kutiju ili sličan predmet koji predstavlja prepreku. Učenik/ca dobrovoljac ima zadatak demonstrirati kako bi prešao prepreku (prekoračiti prepreku) u čemu uspijeva dok je problem još mali.
Nakon toga učenik/ca dobrovoljac dobiva novi problem – npr. neopravdani sati zbog izostanka s nastave, slijedom čega netko od učenika pred njega/nju stavlja na već postojeću prepreku još jednu prepreku. Učenik/ca dobrovoljac zatim demonstrira kako se prelazi prepreka (problem) i već mu je teže.
Svrha ove radionice je da učenici na primjeru kojeg neposredno provode s kontakt policajcem zaključe kako je bitno riješiti problem dok je problem još u začetku. Ako se problem na vrijeme ne rješava postepeno će se nagomilati sve više problema i postat će teže rješivi ili nerješivi.
Cilj radionice je učenike naučiti kako je potrebno probleme rješavati odmah na početku kada se oni pojave.
- također je preporučljivo da predavanju budu nazočna po dva predavača/policijska službenika koji se izmjenjuju.
- nužno je tijekom predavanja što više uključiti učenike (interaktivni pristup).
- tijekom provedbe programa provodi se i anketa među učenicima radi valorizacije programa.
Rješavanje edukativnog upitnika kao vrednovanje i potvrda stečenih znanja iz dosada provedene edukacije. Upitnik sadrži 25 pitanja i u ponuđenim odgovorima daje povratnu informaciju djeci što je u njihovoj dobi dobro, što nije dobro i što je zakonski zabranjeno.
Inga Goliaš dipl.psih.