AKTUALNI JAVNI POZIVI ZA PRIKUPLJANJE PONUDA ZA ORGANIZACIJU IZVANUČIONIČKE NASTAVE
« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
_______________________
_______________________
______________________
______________________
______________________
________________________
Naša škola je i dio
međunarodnog projekta
Eko-škola.
Međunarodne Eko- škole
su program osmišljen za provedbu
smjernica odgoja i obrazovanja
za okoliš na razini čitavih škola.
Terenska nastava učenika 5.a razreda i učenika dodatne nastave matematike (5.razred) u Arheološkom muzeju Split
14.11. 2018. učenici 5.a razreda, te učenici dodatne nastave matematike za 5.razred su sa svojom učiteljicom matematike Martinom Galić i u pratnji učiteljice geografije Tihane Modrić sudjelovali u muzejsko-edukativnoj radionici „Istražimo Pitagorine figurativne brojeve“ u sklopu koje su saznali da je Arheološki muzej u Splitu star 200 godina što ga čini najstarijim muzejem u ovom dijelu Evrope te su pročavali numizmatičku zbirku u kojoj se čuva više od 70 000 primjeraka grčkog, rimskog i srednjevjekovnog novca. Saznali su o vremenu u kojem su živjeli Pitagora i Tales te osnovne podatke o samom Pitagori kao i o njegovoj školi. Koristeći modele dizajnirane replike novca iz Pitagorina vremena učenici su, uz vodstvo i pomoć profesorice Željke Zorić, predavačice na Prirodoslovno-matematičkom fakultetu u Splitu i Jelene Jovanović, kustosice Arheološkog muzeja u Splitu istraživali svojstva kvadratnih i trokutastih brojeva, naučili Gaussovu formulu za izračunavanje sume n prirodnih brojeva te primijenili istu rješavajući zadatke.
Kakva je bila atmosfera možete vidjeti u našoj foto-galeriji i na stranici Arheološkog muzeja: https://hr-hr.facebook.com/Arheoloski.muzej.u.Splitu/