AKTUALNI JAVNI POZIVI ZA PRIKUPLJANJE PONUDA ZA ORGANIZACIJU IZVANUČIONIČKE NASTAVE
« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
_______________________
_______________________
______________________
______________________
______________________
________________________
Naša škola je i dio
međunarodnog projekta
Eko-škola.
Međunarodne Eko- škole
su program osmišljen za provedbu
smjernica odgoja i obrazovanja
za okoliš na razini čitavih škola.
Uživo javljanje iz naše škole na Zlatnoj večeri matematike.
Pod OPŠIRNIJE pogledajte slike i naš video.
VIDEO: https://www.kizoa.com/Video-Editor/d345265807k5910426o1l1/Matematika_zdrave_prehrane
Prehrana je od velikog značaja za djecu, a osim prehrane važno je da su i tjelesno aktivna. Neaktivna djeca vrlo brzo postaju pretila. Nažalost, sve je više pretile djece.
Gdje griješimo u prehrani? Najčešće uzimamo velike količine hrane, loše odabiremo namirnice, imamo krive informacije o hrani, griješimo pri pripremi namirnica, preskačemo obroke ili pak nismo dovoljno tjelesno aktivni.
U videu su učenici naše škole prezentirati svoje radove i aktivnosti koje su provodili kako bi nas sve osvijestili o problemu pretilosti kod djece, te o zdravim prehrambenim navikama. Veliku ulogu u tome ima matematika.
Za početak su nam učenici 7.C razreda pripremili i obradili anketu „Prehrambene navike učenika“.
Kako smo u anketi uočili da 68% učenika konzumira slatkiše svaki dan željeli smo istražiti koliko šećera dnevno unose u organizam. To su nam pripremili učenici 5.A, 7.A i 7.B razreda. Popisali su sve namirnice koje su konzumirali tijekom jednog dana i izračunali koliko u ukupno šećera unijeli.
Učenici 1.A razreda su zaključili kako su povezani matematika i zdrava prehrana izrađujući piramidu zdrave prehrane.
Učenici 3.A su nam pokazali kao izračunati koliko kalorija ima u nekom obroku te kako pravilno posložiti zdravi obrok koristeći se tablicom kalorijskih vrijednosti.
Učenici 3.B razreda uspoređivali su količine kalorija između namirnica dobrog i lošeg izbora u 100g proizvoda. Razlike su prikazali dijagramima.
I za kraj, učenici 2.B razreda su nam pokazali kako je fizička aktivnost jako bitna za održavanje tjelesne pravilne težine. Linijskim dijagramom su prikazali odnos kilograma i izgubljenih kalorija.
Sve naše aktivnosti pogledajte u videu koji slijedi. Uživajte!