AKTUALNI JAVNI POZIVI ZA PRIKUPLJANJE PONUDA ZA ORGANIZACIJU IZVANUČIONIČKE NASTAVE
« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
_______________________
_______________________
______________________
______________________
______________________
________________________
Naša škola je i dio
međunarodnog projekta
Eko-škola.
Međunarodne Eko- škole
su program osmišljen za provedbu
smjernica odgoja i obrazovanja
za okoliš na razini čitavih škola.
Na priloženom Padletu možete vidjeti aktivnosti koje su naši učenici ostvarili tijekom veljače.
Naša škola sudjelovala je u drugoj mobilnosti u Pireju, Grčka, u posjetu 32. osnovnoj školi.
Za dobrodošlicu, domaćini su pripremili priredbu s tipičnim grčkim pjesmama i plesovima u dvorištu škole u kojoj su sudjelovali i učenici i učitelji.
Nakon toga smo u društvenoj dvorani prisustvovali na igrokazu Kako je Atena dobila ime? i malom koncertu klavira.
Nakon pozdrava ravnatelja i koordinatora, razmijenili smo poklone, zatim je uslijedila beebot-radionica kodiranja prema istoimenom igrokazu.
U popodnevnim satima smo posjetili Kulturni centar Stavros Niarchos Foundation u kojem su smješteni i Opera i bibiloteka na čijem vrhu se nalazi terasa i vidikovac odakle se pogled pruža na cijelo područje - od mora do planina. Zgrada je inače integrirana u padinu, a s morem je povezana kanalom, tako da je jezero u kojem fontane svakih pola sata "plešu" na glazbu koja se pušta iz Opere, napunjeno morskom vodom. Cijeli projekt je izvrstan primjer samoodrživosti jer se krov sastoji od niza međusobno povezanih fotonaponskih panela te se na taj način daje prednost čistoj "zelenoj" energiji, a krov je pretvoren u park mediteranskog bilja koji cijelu padinu pretvara u zeleni pojas.
Skulptura Louise Bourgeois, Maman pauk, postavljena je u ožujku ove godine.
Drugog dana su se u školi izvodile radionice tradicionalnih plesova za učenike te radionice kodiranja za učitelje u kojima su sudjelovali putem Zoom platforme i učenici naše škole i škole iz Alcama. Osim kolegice Margarite Dakoronia, naše učiteljice Danijela Maurac i Tihana Modrić su također prezentirale aktivnosti kodiranja koje se uspješno mogu povezati s kurikulom predmeta koje predaju.
Poslije školskih aktivnosti, uslijedio je posjet Pomorskom muzeju.
Trećeg dana smo posjetili Atenu - Muzej Akropole, Akropolu i Plaku.
A navečer su nam roditelji i škola domaćin priredili tradicionalnu večeru, igre, ples i zabavu u kojima je bilo predivno vidjeti toliko mladih na jednome mjestu kako se druže, plešu i pjevaju, osobito nakon 3-godišnjeg pandemijskog razdoblja.
Četvrti dan aktivnosti održana je izložba učeničkih radova i prezentacija pokusa koje su pripremili kao produkt proučavanja elektriciteta u nastavi fizike.
Timovi su predstavili svoje škole i mjesta iz kojih dolaze, a održan je i sastanak učitelja radi planiranja narednih aktivnosti i mobilnosti.
U večernjim satima su domaćini priredili večeru na plaži u kojima smo se družili uz pjesmu i sportske aktivnosti.
Posljednjeg dana je u nacionalnom kazalištu nakon obilaska uz stručno vođenje, održana svečana dodjela potvrda o sudjelovanju, čime je ujedno obilježen i kraj grčke avanture.
Sljedeća nas očekuje u listopadu 2022!