preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Bol" Split

Login
POPIS UDŽBENIKA 2024./2025.
Priloženi dokumenti:
Popis udzbenika 2024.-2025..xlsx

NAŠA ŠKOLA

VIDEO:

https://www.youtube.com/watch?v=dkzl6Rer1nQ

 

   Kako razgovarati s djecom i mladima

 

 

UPISI U SREDNJU ŠKOLU

POPIS UDŽBENIKA

POPIS UDŽBENIKA ZA

2022./23.školsku godinu 

 

Kalendar
« Siječanj 2025 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
30 31 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

KORISNO

 

_______________________

_______________________

______________________


______________________

______________________

 

_______________________

 

________________________

 

 

OFFICE 365

Dokumenti za prikaz
E-DNEVNIK

       

       

EDIT CodeSchool

Školski list "Friž"

 

 

EKO ŠKOLA

    
    Naša škola je i dio
    međunarodnog projekta
    Eko-škola.
    Međunarodne Eko- škole
    su program osmišljen za provedbu
    smjernica odgoja i obrazovanja
za okoliš na razini čitavih škola.

 

http://ettaedu.azoo.hr/

 

BILJKE I ŽIVOTINJE ZAVIČAJA U KOJEM ŽIVIM

Voditelj: Danijela Maurac

Razred: 2.b

Ovim projektom potaknuli smo učenike na istraživanje, isticali smo važnost odgovornog ponašanja prema prirodi. Želja nam je bila da učenici istaknu ljepote svoga zavičaja i kroz digitalne alate približe to cijelom svijetu.

Ciljevi projekta:

- osvijestiti i doživjeti složenost, različitost i međusobnu povezanost biljaka, životinja i ljudi
- prepoznati raznolikost zavičaja
- istražiti specifičnosti biljnog i životinjskog svijeta u svome zavičaju
- svoja istraživanja predstaviti partnerima projekta
- poštivati pravila online zajednice
- graditi međuljudske odnose
- koristiti digitalne alate za predstavljanje svojih istraživanja
- objavljivati na stranicama TwinSpace-a

Tijek aktivnosti:

- početak u listopadu 2020. godine i završetak u lipnju 2021. godine
- istražiti biljke i životinje zavičaja kroz četiri godišnja doba
- izraditi digitalne materijale
- crtati biljke i životinje zavičaja
- napraviti video (prema dobi skupine uzrasta učenika koji sudjeluju u projektu)

Očekivani rezultati:

- zbirka digitalnih materijala dostupnih na TwinSpace-u
- korištenje digitalnih alata za uređivanje fotografija
- dijeljenje primjera prakse na društvenim mrežama
- njegovanje odnosa prema živim bićima i prirodi kao cjelini

Na prvom satu smo osmislili eTwinning kutak na kojem ćemo prezentirati naš projekt ostalim učenicima našeg razreda kao i sudionicima projekta. 

Učenici su proučavali biljke u školskom dvorištu, crtali i istraživali.

Zadatak je bio istražiti i zapisati što su naučili o promatranim biljkama.

Učenici su dobili zadatak istražiti koje sve sorte jabuka rastu u našem zavičaju.Na Dan jabuka,20.10. ,donijeli su jabuke u školu pa smo zajedno proučavali i zaključivali.Kako je bio integrirani dan, na satu likovnog su u parovima izrađivali plakate o jabukama. Na satu prirode smo naučili koje biljke našeg zavičaja su korisne i jestive te od kojih se može napraviti zimnica.

 

 

DOMAĆE I DIVLJE ŽIVOTINJE

Koje su domaće, a koje divlje životinje, koja je razlika između njih te koje od tih životinja možemo vidjeti u našem zavičaju , bila je slijedeća tema. Učenici su proučavali, istraživali, a  rezultat je istraživanja plakat.

 

ŽIVOTINJE PODMORJA U NAŠEM ZAVIČAJU

S obzirom da je naš zavičaj primorski , zadatak je bio naučiti koje životinje obitavaju pod morem, a možemo ih vidjeti u našem zavičaju. Najprije smo pogledali film Hrvatsko podmorje, nakon toga istraživali i proučavali ribe, školjke, ježeve, rakove. Na kraju smo slikali podmorje. Napravili smo izložbu učeničkih radova.

 

IZRADA HRANILICA ZA PTICE

Nakon razgovora i istraživanja o pticama selicama i stanaricama te važnosti očuvanja bioraznolikosti, učenici izrađuju kućice za ptice i hranilice u šiškama i vrećicama.

 

Naš projekt o pticama smo objavili na Školskom portalu.

Prijavili smo ga i na natjecanje STEM Discovery campaign i objavili blog na platformi Scientix. Na taj način smo diseminirali eTwinning projekt Biljke i životinje zavičaja u kojem živim.

Igrali smo se u alatu Word Art.

Igrali smo i kvizove.

 

DAN VODA

Za Dan voda smo istraživali utjecaj vode na živi svijet te zašto se podiže razina mora i kako to utječe na životinje koje žive u priobalnom području. Na satu likovnog, osmislili smo eko plakate.

Ovaj mini projekt smo prijavili na EU Code Week, ali i kao event Water is life na eTwinning platformi.

 

DAN PLANETA ZEMLJA

Sudjelovali smo na radionici Eko eko i obilježili Dan planeta Zemlja, ali i Dane medijske pismenosti.

https://www.youtube.com/watch?v=MpJhISeONeQ

https://youtu.be/YPD_oR6zSFI

 

preskoči na navigaciju