AKTUALNI JAVNI POZIVI ZA PRIKUPLJANJE PONUDA ZA ORGANIZACIJU IZVANUČIONIČKE NASTAVE
« Srpanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
_______________________
_______________________
______________________
______________________
______________________
________________________
Naša škola je i dio
međunarodnog projekta
Eko-škola.
Međunarodne Eko- škole
su program osmišljen za provedbu
smjernica odgoja i obrazovanja
za okoliš na razini čitavih škola.
VODITELJ: Martina Galić
Projekt je dobio Europsku oznaku kvalitete i ulazimo u drugu godinu realizacije.
Učenici 7.A razreda sa svojom profesoricom matematike, Martinom Galić, uključili su se u eTwinning projekt pod nazivom MATH 2.0. U projektu sudjeluje 12 škola od kojih 9 iz Turske, 1 iz Poljske, 1 iz Italije i naša škole.
Ovaj projekt govori o razvoju vještina djece i učitelja 21. stoljeća.
STEAM aktivnosti integrirat će se u projektne aktivnosti. Učenici će se služiti digitalnim alatima, razvijati svoje matematičke vještine na kreativan način. Nastavnici će također imati priliku razviti svoje vještine poučavanja i surađivati u okviru međunarodnog projekta. Sve aktivnosti planirat će se i zajedno primijeniti u praksi.
Razlomci, postoci i mnogokuti teme su projekta.
CILJEVI:
1-Učiniti djecu aktivnijom u procesu učenja
2-Potaknuti učenike na razgovore s vršnjacima
3-Podržati znanje učenika o ICT-u
4-Pojačati interes učenika za matematiku
5-Osigurati učenicima zabavu
6-Učiniti učenje matematike lakšim
7-Izgradili prijateljstva među učenicima koja nikada prije nisu vidjeli.
8-Otkriti kreativne vještine učenika u učenju matematike pomoću web2 alata.
9-Razviti digitalne vještine učenika.
U veljači će se održati prvi webinar na kojem će se podijeliti opće informacije i prioriteti partnera.
U ožujku će učenici pripremiti svoje logotipe i plakate putem web2 alata.
Glavna tema mjeseca su Razlomci. Učenici i nastavnici pripremit će aktivnosti putem alata web 2.
Proslavit će se dan broja Pi.
U travnju je glavna tema mjeseca Postoci. Učenici i nastavnici pripremit će aktivnosti putem web 2 alata.
Učenici će pripremiti origami.
U svibnju je glavna tema mjeseca Mnogokuti. Učenici i nastavnici pripremit će aktivnosti putem web 2 alata.
Učenici će pripremiti String Art.
Završni proizvodi će biti:
Projektni tim:
https://www.kizoa.com/Video-Editor/d355286703k9591912o1l1/Project_team-Croatia
Projektni video:
Putovanje kroz projektne škole: https://www.pictramap.com/app/view?p=c55621
Webinar-upoznavanje i dogovor oko aktivnosti
___________________________________________________________________________________________________________________________
Izrađivali smo naš LOGO i izabrali najbolji.
Nakon što šmo odabrali projektni LOGO moali smo izraditi plakat. Svi učenici su napravili svoj plakat od kojih smo odabrali najbolji.
DAN BROJA PI
13.4. proslavili smo DAN BROJA PI kroz niz aktivnosti. Izradili smo čestitku i poslali je našim partnerima u Tursku.
Čestitka: https://www.greetingsisland.com/ecard/pc5kdn0dhvkf/en
Dan Pi obilježili smo istražujući povijest broja Pi, pretražujući krugove u kulturnoj baštini naše zemlje, igrajući igre povezane s brojem Pi.
Istražili smo koji je bio naš Pi dan prema datumu rođenja.
Izrađivali smo plakate na temu broja Pi. Više pogledajte u priloženom Padlet-u klikom na sliku.
RAZLOMCI
Na zabavan način učili smo i istražili što su to razlomci.
Izradili smo plakate na temu "Razlomci oko nas"
___________________________________________________________________________________________________________________________
Tijekom mjeseca travnja imali webinar s našim partnerima (učitelji i učenici) na kojem smo predstavili naš grad i našu školu.
Učili smo o postocima pomoću igara.
Izrađivali smo reklamne letke/kataloge koje možete vidjeti u videu.
https://www.youtube.com/watch?v=IPhDSugsDhY&t=2s
S našim partnerima organizirali smo zajedničku aktivnost izrade origamija. Održali smo webinar i dobro se zabavili. Kako nam je bilo možete vidjeti na slici i u priloženom videu.
VIDEO: https://www.youtube.com/watch?v=pW1wqDLUxYY
___________________________________________________________________________________________________________________________
Jedna od aktivnosti u svibnju bila je izrada String Art umjetnosti.
Željeli smo povezati matematiku i umjetnost.
Proslavili smo i Dan eTwinninga izradom zajedničke čestitke s našim partnerima.
U svibnju smo se bavili i mnogokutima. Učili smo i igrali se kroz WordWall kvizove.
Sudjelovali smo na webinarima, te se upoznali s programima Sratch i Geogebra kao što možete vidjeti na slikama ispod.
___________________________________________________________________________________________________________________________
U lipnju smo dovršavali naše konačne proizvode te smo održali završni webinar na kojem smo odigrali Kahoot kako bi ponovili sve što smo učili za vrijeme trajanja projekta.
Webinar
a) Matematička pjesma: https://www.canva.com/design/DAEe7KYLDgM/fdeVH9hsqIZWOMa_6zYqEg/watch?utm_content=DAEe7KYLDgM&utm_campaign=designshare&utm_medium=link&utm_source=publishsharelink
b) Matematika oko nas: https://jamboard.google.com/d/1g0c7K4ETpAsGUAKfAs2qr8uCiaAPrkyFH9yJI3qMEc4/viewer?f=0
c) Kalendar matematike 2.0: https://www.canva.com/design/DAEbYUAEt1U/Lpenbg8Rx2RH0tjPSMxABA/view#1
d) eTwinning Day razglednica: https://www.thinglink.com/scene/1447926768307535874
e) Matematička priča: https://voicethread.com/myvoice/thread/17717966/112238545
f) MathMan u umjetnosti: https://youtu.be/wLOl6e5oJxI
g) Poznati matematičari: https://docs.google.com/presentation/d/1FAJLRCg4woEalOGGXwQK-jTEAO15QTpq-u8l86XUvTM/edit#slide=id.gc75023d6a7_0_6
Martina Galić, učitelj matematike i informatike
Voditelj e-twinning grupe