preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Bol" Split

Login
POPIS UDŽBENIKA 2024./2025.
Priloženi dokumenti:
Popis udzbenika 2024.-2025..xlsx

NAŠA ŠKOLA

VIDEO:

https://www.youtube.com/watch?v=dkzl6Rer1nQ

 

   Kako razgovarati s djecom i mladima

 

 

UPISI U SREDNJU ŠKOLU

POPIS UDŽBENIKA

POPIS UDŽBENIKA ZA

2022./23.školsku godinu 

 

Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

KORISNO

 

_______________________

_______________________

______________________


______________________

______________________

 

_______________________

 

________________________

 

 

OFFICE 365

Dokumenti za prikaz
E-DNEVNIK

       

       

EDIT CodeSchool

Školski list "Friž"

 

 

EKO ŠKOLA

    
    Naša škola je i dio
    međunarodnog projekta
    Eko-škola.
    Međunarodne Eko- škole
    su program osmišljen za provedbu
    smjernica odgoja i obrazovanja
za okoliš na razini čitavih škola.

 

http://ettaedu.azoo.hr/

 

VODITELJ: Martina Galić

TRAJANJE: šk.god 2021./2022. (rujan 2021. -lipanj 2022.)

Učenici 6.A i 6.B razreda sa svojom profesoricom matematike, Martinom Galić, uključili su se u eTwinning projekt pod nazivom More Than Math. U projektu sudjeluje 18 škola od kojih 10 iz Turske, 1 iz Španjolske, 1 iz Portugala, 1 iz Francuske, 1 iz Rumunjske, 1 iz BiH, 1 iz Grčke, 1 iz Jordana i naša škole.

 

O projektu
U ovom projektu učenike ćemo motivirati na satu isticanjem kako se matematika koristi u područjima kao što su tehnologija, umjetnost, priroda, glazba, znanost i kuhinja u nastavi matematike i kako je povezana s tim područjima. Na taj će način učenici moći povezati nastavu sa svakodnevnim životom, učiti korištenjem tehnoloških alata, ispitivati ​​i istraživati ​​te razvijati svoje vještine 21. stoljeća.

CILJEVI
- Uspostaviti odnos matematičkih predmeta s drugim područjima.
- Korištenje tehnologije u matematičkom obrazovanju.
- Učenje i korištenje Web 2.0 alata.
- Razvijati vještine učenika 21. stoljeća.
- Povećati motivaciju za satu matematike.
- Omogućiti učenje kroz zabavu na satu matematike.

PROCES RADA
Projekt će započeti u rujnu i završiti u svibnju.
- Određivanje partnera na projektu i priprema plana rada s partnerima
- Upis učenika u twinspace i stvaranje timova
- Određivanje drugih područja koja će biti povezana s satima matematike i određivanje odgovarajućih predmeta matematike na razrednoj osnovi
- Određivanje aktivnosti koje će se provoditi u sat matematike od strane partnera
- Utvrđivanje i vrednovanje rezultata aktivnosti primijenjenih u nastavi

OČEKIVANI REZULTATI
* Učenici i nastavnici trebaju imati iskustva o odnosu matematičkog obrazovanja i drugih disciplina.
* Osiguravanje interdisciplinarne suradnje u nastavi matematike
* Doprinos razvoju vještina učenika 21. stoljeća
* Učenje i korištenje Web 2.0 alata
* Uspostavljanje odnosa matematike s drugim disciplinama
* Doprinos osobnom razvoju učenika i nastavnika
* Osiguravanje da učenici razviju pozitivna perspektiva prema satu, čineći nastavu ugodnim
* Trajno učenje doprinoseći razvoju matematičkog mišljenja
* Osiguravanje razvoja vještina matematičke pismenosti

PROJEKTNI TIM: https://youtu.be/ZHUyFq1ZxoA

PROJEKTNI VIDEO: https://youtu.be/N62HTBItvCw

_______________________________________________________________________________________________

LISTOPAD

Održali smo prvi online sastanak.

Prva riječ koja vam padne na pamet kada izgovorite matematika.

Birali smo teme kojim ćemo se baviti tijekom trajanja projekta.

Sudjelovali smo u EUCodeWeek.

 

________________________________________________________________

STUDENI

Održali smo prvi sastanak zajedno s učenicima, te smo odigrali Kahoot.

Izrađivali smo naš LOGO i izabrali najbolji.

 

 

 

 

 

 

23.studenog proslavili smo Fibonacci dan uz niz aktivnosti.

https://padlet.com/tugba432/62afryl2oofldv3x

 

U našoj maktivnosti "Šume u mom gradu",  naši učenici podijelili su šumska zemljišta u svojim gradovima i područje svojih gradova.

Prema zajedničkim informacijama, izračunali su omjere i postotke podataka u skladu s razinom razreda.

 

_______________________________________________________________

PROSINAC

U prosincu smo radili ove aktivnosti.

  • Kalendar matematike 2022

U ovoj aktivnosti svaka škola odabrata je 1 mjesec te su učenici pripremili slike prikladne za temu mjeseca koji smo odaberali i dodali ih u kalendar.

https://www.canva.com/design/DAEvtXGj1g4/share/preview?token=kdwSK8-JlPSekGYrrPALHw&role=EDITOR&utm_content=DAEvtXGj1g4&utm_campaign=designshare&utm_medium=link&utm_source=sharebutton

  • Sretna Nova godina

Izrađivali smo čestitke za Novu Godinu. 

https://iwishyouto.com/view/a1df2bb26ccc6f90 

  • Snjegović

U našoj aktivnosti Snjegović tražimo od učenika da prikažu razlomke, decimale i postotke prema razini razreda.

  • Pahuljice

Istraživali smo simetriju u snježnoj pahuljici.

    

______________________________________

SIJEČANJ

U siječnju smo proveli sljedeće aktivnosti:

  • Mješoviti studentski timovi

Podijelili smo se u mješovite timove kako bi odradili niz aktivnosti vezanih za matematiku te ostale znanosti 

  • Matematika i ? Plakati

​U ovoj aktivnosti pripremili smo plakate o matematici i ? tema.

 

  • Algebarska zimska aktivnost

Istraživali smo razlomke i algebarske izraze na zanimljiv nain korištenjem zajedničkih radnih listova.

   

______________________________________

VELJAČA

U veljači smo odradili ove aktivnosti.

  • Dan sigurnijeg interneta

Za 8.veljače, Dan sigurnijeg Interneta, pripremili smo zajedničku prezentaciju koju smo prikazali u našim razredima.

https://www.canva.com/design/DAE2WnS_Fgw/view?utm_content=DAE2WnS_Fgw&utm_campaign=designshare&utm_medium=embeds&utm_source=link

  • Matematika drveća

Bavili smo se decimalama te povezanosti matematike i drveća.

______________________________________

OŽUJAK

Održali smo 2. online sastanak s našim učenicima koji smo posvetili broju PI.

Ožujak smo posvetili broju PI. Napravili smo niz aktivnosti, te nekoliko zajedničkih radova.

Pi pjesma: https://youtu.be/QNzLJK7XARw

Pi striphttps://read.bookcreator.com/HBgJH8y8IoNjpFM5vRzVD4ZIrIH2/dJhoVbn5REy2HYz4YHgokA

Pi Art: http://linoit.com/users/burcuunalsolmaz/canvases/Pi%20Art

______________________________________

TRAVANJ

U travnju nam je jedana od aktivnosti bila suradnja u izradi cvjetova.

Naše radove možete pogledati na Padletu: https://padlet.com/burcusetwinning/enzqj5rhyar6tlyu

Pripremili smo časopis. Bio je to zajednički rad unutar mješovitih školskih timova. Pripremili smo stranice našeg časopisa koristeći Canva.

https://www.calameo.com/read/0070654919eb770727f3a

Posljednji sastanak na Zoom-u imali smo s učenicimaa. Na ovom susretu učenici i nastavnici razgovarali su o projektnim aktivnostima, a svi su iznijeli svoje ideje o projektu. a nakon toga smo imali wooclay aktivnost. Partneri su odgovarali na pitanja o wooclayu. 

______________________________________

ZAVRŠNI PROIZVODI

Math Calendar: https://www.flipsnack.com/tugbavrl/more-than-math-calendar.html

Project Magazine: https://www.calameo.com/read/0070654919eb770727f3a

Pi Poem: https://youtu.be/QNzLJK7XARw

Pi Comic Book: https://read.bookcreator.com/HBgJH8y8IoNjpFM5vRzVD4ZIrIH2/dJhoVbn5REy2HYz4YHgokA

Collaborative Square Poster: https://prezi.com/view/dY2YoJNLI39x9IzTWx1G/

More Than Math Activity Book: https://heyzine.com/flip-book/3fac3d858d.html#page/1

Outdoor Classroom Day Story: https://www.storyjumper.com/book/read/116772202/61796b6076ef8

__________________________________________________________

CERTIFIKATI

preskoči na navigaciju