AKTUALNI JAVNI POZIVI ZA PRIKUPLJANJE PONUDA ZA ORGANIZACIJU IZVANUČIONIČKE NASTAVE
« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
_______________________
_______________________
______________________
______________________
______________________
________________________
Naša škola je i dio
međunarodnog projekta
Eko-škola.
Međunarodne Eko- škole
su program osmišljen za provedbu
smjernica odgoja i obrazovanja
za okoliš na razini čitavih škola.
Posebni razredni odjel, u koji su uključeni učenici s posebnim edukativnim potrebama, osnovan je i neprekinuto djeluje u okviru škole od 2007. godine. U školskoj godini 2023./2024., Posebni razredni odjel broji šest učenika, četiri asistenta u nastavi i razrednu voditeljicu - učiteljicu edukacijske rehabilitacije. Program rada iz nastavnih područja Hrvatskog jezika, Matematike te Prirode i društva temelji se na programu redovne škole i programima koje provode posebne ustanove za djecu s većim poteškoćama u psihofozičkom razvoju. Rad učitelja temelji se na individualnom pristupu i na aktivnostima integrativne nastave, usvajanju temeljne jezične pismenosti, osnovnih matematičkih znanja i razvoju odgojnih područja poput samozbrinjavanja, vrijednosti rada i napredovanja, brige za zdravlje, prihvaćanja vlastitih poteškoća te promicanja prijateljstva i ljubavi prema okolini i domovini.
Učiteljica edukacijske rehabilitacije izrađuje individualizirane programe prilagođene pojedinačnim sposobnostima svakog učenika, vodeći računa o njihovim jakim stranama. U radu se izdvajaju oni sadržaji i zahtjevi koje učenici doista mogu savladati. Sadržaji iz nastavnih predmeta prezentiraju se različitim metodama i didaktičnim materijalima koji olakšavaju razumijevanje i usvajanje gradiva. Učenicima rad olakšavaju asistenti u nastavi.
U Posebnom razrednom odjelu stvoreno je pozitivno ozračje i povezanost među učenicima. Uz razvijanje perceptivnih sposobnosti, motoričke spretnosti i praktičnih vještine, učenici svaki dan postižu sve veći stupanj samostalnosti u radu i samozbrinjavanju. Izvanučionička nastava provodi se kroz posjete tržnici, parkovima, trgovinama, šetnjama gradom i izletima. Korištenje izvorne stvarnosti potiče prikupljanje činjenica potrebnih za stjecanje znanja iz svih nastavnih predmeta.
Irina Spain