AKTUALNI JAVNI POZIVI ZA PRIKUPLJANJE PONUDA ZA ORGANIZACIJU IZVANUČIONIČKE NASTAVE
« Kolovoz 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
_______________________
_______________________
______________________
______________________
______________________
________________________
Naša škola je i dio
međunarodnog projekta
Eko-škola.
Međunarodne Eko- škole
su program osmišljen za provedbu
smjernica odgoja i obrazovanja
za okoliš na razini čitavih škola.
Sudjelovanje na tečajevima:
https://school-education.ec.europa.eu/en/etwinning/projects/futured/twinspace/pages/iceland
Stručni suradnik: Ana Bučević Romić
Ponedjeljak, 26. lipnja
Prvi dio dana proveli smo upoznavajući se međusobno. Predavačica nam se predstavila, a zatim nam zadala zadatak da razgovaramo s osobom do sebe i pronađemo dva zajednička interesa, ne vezana uz to da smo nastavnici ili da radimo u školi. Moj partner u ovom zadatku bio je Janira iz Španjolske. Otkrile smo jedna o drugoj da obje imamo po dvoje djece i da živimo daleko od mjesta rada te putujemo na posao. Dan smo proveli učenjem osnova, ali i upoznavanjem.
U sljedećoj aktivnosti, svi smo se međusobno upoznali. Predavačica nam je podijelila papir s 15 izjava na koje smo trebali odgovoriti s "istina" ili "laž". Nakon što smo svi subjektivno odgovorili, predavačica nam je dodijelila papire na kojima su bile izjave. Svatko je dobio jednu izjavu. Zatim smo trebali razgovarati s svakim i postaviti mu izjavu koju smo dobili. Svaki od nas odgovorio nam je je li ta izjava točna ili netočna za njega. Na taj smo način saznali više o svakome i došli do zaključka jesu li izjave istinite ili lažne. Odradile smo još jednu aktivnost upoznavanja. Svaka od nas predstavila je dio svojega grada ili zemlje. Ja sam govorila o Dioklecijanovoj palači.
U preostalom dijelu dana upoznali smo se s pojmovima 4C, 3A, BICS, CALP i drugima. Za svaki novi koncept obavljena je određena aktivnost kroz koju smo usavršavale novo znanje.
Prvi dan predavanja bio je posvećen jeziku i osnovama CLIL-a.
Utorak, 27. lipnja
Započeli smo drugi dan tečaja daljnjim razrađivanjem pojmova BICS i CALP, svakodnevnog govora i akademskog govora. Dobili smo zadatak s papirima i zadatkom 4C: Sadržaj, Komunikacija, Kognicija, Kultura. Trebali smo odabrati temu po vlastitom nahođenju i popuniti elemente prema svakom pojedinom elementu. Danas smo pokrili samo prva dva elementa: Sadržaj i Komunikacija. Predavačica nam je spomenula da vjeruje, a to se naglašava sve više, da je 5C Kompetencija. Kroz zadatke i analize radili smo i na svim ostalim konceptima koje smo učili prethodnog dana.
U preostalom dijelu dana radili smo aktivnosti temeljene na jeziku:
Srijeda, 28. lipnja
Prve aktivnosti na predavanjima bile su nastavak popunjavanja papira od jučer, odnosno Kognicija i Kultura. Pod Kognicijom smo upoznate s novim pojmovima LOTS i HOTS.
LOTS je jednostavan jezik i jednostavna komunikacija: Što voliš? Koji ti je omiljeni dio?
HOTS je složeniji jezik i kreativno razmišljanje: Objasni karakteristike lika! Napravi svoju knjigu na engleskom jeziku!
Pod Kulturom smo tretirale jezik kao kulturno blago, kulturni koncept predmeta.
Sljedeća aktivnost bila je K (znanje), W (što želiš znati) i L (što si naučio). Predavačica nam je dala temu: Genijalci. Svaka je pojedinačno trebala napisati što bi išlo pod svako slovo.
Nakon tih aktivnosti otišle smo u EPIC muzej, Muzej irske emigracije. Razgledavanje muzeja trajalo je više od tri sata. Razgledavanje muzeja bilo je vrlo zanimljivo i edukativno. Na ulazu svaki posjetitelj dobije putovnicu na kojoj su nacrtane sobe za obilazak. Ukupno ima 20 soba. Svaka soba priča posebnu priču, a na izlazu iz sobe morate ovjeriti svoju putovnicu kao dokaz da ste posjetili sobu. Razgledavanje muzeja započinje poviješću Irske i počecima migracije; gdje, zašto i zbog čega su Irci migrirali kroz povijest. Zatim njihove priče iz novog svijeta. Muzej priča priču o ratu, pravnoj i političkoj povijesti, ali i irskim sportskim i znanstvenim dostignućima.
Zajednički rad na aktivnostima
Četvrtak, 29. lipnja
Četvrti dan tečaja proveli smo učenjem o dijagramima i kako ih koristiti, također kroz različite aktivnosti i igre kroz koje nas je predavačica naučila kako usvojiti novi sadržaj, ali i kako raditi kroz dane teme s učenicima:
proveli smo četvrti dan tečaja kroz različite aktivnosti i igre kroz koje nas je predavačica naučila kako usvojiti novi sadržaj, ali i kako raditi kroz dane teme s učenicima.
Prva grupna aktivnost dana bio je zadatak gdje smo morali staviti vijesti na dijagram koji bi najbolje prikazao vijesti. Radile smo u dvije grupe. Svaka grupa dobila je razne dijagrame i dvadesetak vijesti. Svaka osoba iz grupe uzela je vijest, pročitala je i stavila na dijagram za koji je smatrala da najbolje predstavlja vijesti s tim dijagramom.
Zatim je predavačica posložila informativne trokute na stolove i dala upute kako ih koristiti kroz različite aktivnosti.
Zadnja aktivnost dana predstavila nam je Edita iz Praga. Pokazala nam je kako provodi igru/aktivnost razmišljanja sa svojim učenicima. Nazvala ju je igrom pogađanja. Prvo zamisli riječ, zatim napiši slovo kojim počinje riječ. Suština igre je proširivanje vokabulara i razmišljanje jer sva napisana slova od prvog do posljednjeg ne odnose se na riječ, već od njih stvaraš nove riječi
Petak, 30. lipnja
Petog dana treninga radile smo na aktivnostima kroz koje smo povezale znanje stečeno tijekom cijelog tjedna.
Prva aktivnost bila je u paru. Predavačica nas je podijelila u dvije grupe. Jedna je sjela za stol i zapisivala ono što joj druga osoba govori, uz to da joj nije dopušteno pisati po papiru, ali ako osoba nije razumjela o čemu govori, mogla mu je sloviti riječ po slovo. Druga osoba trčala je do druge sobe gdje je bio papir s tekstom, čitala i prenosila tekst osobi koja zapisuje. Kada je završila, zamijenili su se ulogama. Ne prenoseći isti tekst, prvi dio teksta prenijela je osoba koja je prva trčala između dviju soba, a drugi dio teksta druga osoba. Predavačica je označila zelenim krugom koliko je dugo prva osoba čitala.
druga aktivnost dana temeljila se na jeziku. Predavačica nam je dala isti tekst, koji je bio na jeziku desperadosa. Imale smo 30 sekundi za pročitati tekst. Nakon toga smo okrenule papir kako više ne bismo vidjele tekst, i postavila nam je dva pitanja. Iz onoga što smo bile u mogućnosti pročitati, odgovarale smo joj. Vidjela je koliko nas je spojilo tekst na potpuno nepoznatom jeziku.
Nakon jezičnog treninga, predavačica nam je dala papir sa vještinama čitanja i podvještinama čitanja (reading skill/reading sub skill). Sljedeća aktivnost bila je Rundi/Round aktivnost. Predavačica je rekla da radimo u parovima, s jednom osobom do sebe. Na veliki A3 papir zalijepili smo vijesti u sredini, a ostatak papira podijelili među rundama. Prvu rundu radi par koji je zalijepio i dobio vijesti. Predavačica daje zadatak za svaku rundu. Kada smo završile prvu rundu, zatim smo svoj papir poslale sljedećoj grupi.
Zadnja aktivnost dana bila je grupni ili samostalni rad po želji. Svatko pojedinačno ili u grupama uzeo je mali ploču i odabrao dijagram i temu. Svatko je trebao prikazati svoju temu na odabranom dijagramu. Radila sam s dvije Španjolke, Janirom i Qunirom, te s Anom iz Rumunjske. Razgovarale smo o tome što možemo zajedno prikazati. Na kraju se složenost smanjila na Vennov dijagram, koji smo koristile za prikazivanje teme: vrijeme u Hrvatskoj, Španjolskoj i Rumunjskoj. Prikazale smo svaku zemlju posebno te koncepte vremena koje dijele dvije ili tri zemlje.
Nakon toga dobile smo slike, sve iste šest slika koje prikazuju šest različitih radnji sadnje biljke. Nakon toga, predavačica nam je dala šest rečenica na irskom jeziku i trebale smo zaključiti koja rečenica se odnosi na koju sliku. Nakon što smo sve riješile, predavačica nam je pokazala točne odgovore. Radile smo u grupi od četiri osobe. Zatim nas je predavačica pitala zanimaju li nas veći izazovi. Kada smo sve odgovorile potvrdno, dala nam je šest novih rečenica na jeziku desperadosa, i logično ih povezale pored slika.
Posljednji dan veći dio vremena proveli smo u raznim aktivnostima kako bismo naučile što možemo raditi sa svojim učenicima.
Ponedjeljak, 26. lipnja 2023.
Na prvom danu tečaja, domaćini su nam predstavili plan i aktivnosti koje ćemo provesti tijekom tjedna. Naša trenerica, Miriam Stewart, zamolila nas je da napišemo svoje ciljeve za tečaj i postavimo ih na ploču. Nakon toga, razgovarali smo o razvoju društvenih, komunikacijskih vještina i osobnim iskustvima. Podijeljeni smo u grupe, a svaka je grupa pojedinačno izradila plakat o tim temama i prezentirala ga pred grupom. Nakon uvoda, svi sudionici su otišli u zajedničku prostoriju gdje smo imali prezentaciju tradicionalnih jela koja smo donijeli na tečaj. Okupljanje je proteklo u ugodnom razgovoru i upoznavanju različitih tradicija i jela. Poslijepodne smo podijeljeni u grupe i prošetali centrom grada, gdje nas je vodič upoznao s kulturnim znamenitostima grada i zanimljivostima. Bilo je lijepo vidjeti puno nasmijanih ljudi, pubova, velikog parka i rijeke Liffey.
Utorak, 27. lipnja 2023.
Drugi dan bio je vedar i zabavan. Cijelo sam jutro bila u centru i upoznala grad i kulturu. Vidjela sam crkvu Saint Patric’s, dvorac Dublina, gradska vijećnica, Harphu, Temple Bar...
Na tečaju smo radili na improvizaciji i dramskim tehnikama. Bila sam puna dojmova i zadovoljna jer sam naučila nove tehnike disanja i nove načine improvizacije poput priče o šalovima - improvizacije temeljene na predmetima, oživljavanja predmeta, Da i ...
Irska
Opustili smo se sve više, razgovarali i lakše improvizirali dane teme, a ja sam shvatila da je improvizacija za podučavanje, a ne za izvedbu.
Nakon završetka nastave, moje kolege i ja smo otišli u centar i uživali u mnogim irskim jelima.
Srijeda, 28. lipnja 2023.
U srijedu smo imali radionicu o glasu i tijelu - Kako izražavamo ono što govorimo. Razgovarali smo o različitim dramskim tehnikama: Napetost, Dirigent, Glas bajke, Rezonanca i Voditelj. Svaki put nas je naša trenerica zamolila da napravimo primjer za svaku tehniku. Također smo razgovarali o tome kako možemo koristiti ove dramske tehnike u mnogim predmetima sa svojim studentima. To smo radili u grupi i napravili plan za rad s učenicima.
Četvrtak, 29. lipnja 2023.
Ujutro sam posjetila Nacionalnu galeriju i uživala u mnogim europskim slikarima, Picassu, Rembrandtu, Tizianu... Poslijepodne nam je trenerica pričala o dramskom procesu. Pročitala nam je priču o Gruffalu s različitim tehnikama glasa. Razgovarali smo o likovima, a zatim smo počeli igrati uloge, stvarati scene i improvizirati. To je bilo sjajno iskustvo za mene i shvatila sam da sam puno naučila na ovom tečaju.
Poslijepodne sam provela družeći se s novim prijateljima i šetajući gradom koji me osvojio već prvog dana. Te večeri bila sam u kazalištu i uživala u predstavi Riverdance.
Petak, 30. lipnja 2023.
Zadnji dan tečaja u učionici bio je za planiranje aktivnosti za svoje učenike. Morala sam napraviti refleksiju svega što sam naučila. Dakle, napravila sam plan za Tri praščića i dramatizaciju te priče koristeći mnoge dramske tehnike koje sam naučila ovog tjedna. Na kraju sam svoj plan prezentirala ostalim profesorima na tečaju. Nakon toga smo imali aktivnost pod nazivom Što je u vašem koferu. Trenerica nam je dala različite materijale, a mi smo trebali napraviti kofer s lijepim uspomenama na ovaj tjedan. Ta aktivnost bila je vrlo kreativna i lijepa za mene. Nakon što smo razgovarali o dojmovima o ovom tečaju, dobili smo certifikate i napravili fotografiju svih nas.
Poslijepodne smo otišli na poludnevni izlet u vrt Powercourt.
Subota, 1. srpnja 2023.
S obzirom na to da je Teachers Academy promijenila plan i izlet s petka popodne prebacila na subotu, moje kolege i ja iskoristili smo subotu kako bismo posjetili Howth. Bilo je to nevjerojatno iskustvo za mene vidjeti prirodnu baštinu Irske, plaže, litice i svjetionik Howth. Malo ribarsko selo na poluotoku bilo je tako nerealno. Puno ptica, cvjetova, mirisa i predivnih pogleda. Mislim da će Irska zauvijek ostati u mom srcu.
Tableti i pametni telefoni: Korištenje mobilnih uređaja kao obrazovnih alata. Razmišljanje o mom iskustvu i učenju – Reflektivni dnevnik Mirjane Mamić
DUBLIN, 25.6.-1.7.2023.
Nedjelja, 25.6.2023.
Putovanje prema odredištu. Imala sam 2 leta: iz Splita u 12:35 do Kopenhagena i iz Kopenhagena za Dublin u 14:45. Nakon dolaska u Dublin i smještaja, zajedno s kolegama, razgledali smo okolicu.
Ponedjeljak, 26.6.2023., Dublin
Prvi dan u Europass Teachers Academy prošao je uvodno. Nakon upoznavanja s trenerom, sticanja dojma o gradu i zemlji te prikupljanja svih potrebnih informacija i preporuka, započele su aktivnosti. Trebali smo upoznati sudionike i predstaviti nešto specifično za mjesto odakle dolazimo. Na tečaju su sudjelovali Rumunji, Španjolci, Austrijanci i Hrvati.
Nakon predavanja, otišli smo na Europski sajam HRANE, gdje su sudionici svih tečajeva ove sedmice dijelili hrane specifične za svoj zavičaj.
Akademija je također omogućila šetnju Dublinom, dvosatni vođeni obilazak grada počevši od Akademije, koja se nalazi u samom središtu grada.
Zajedno s kolegama upoznala sam se s tradicionalnim pićima i jelima Irske, pa sam prvog dana kušala Guinness pivo i otišla na večeru probati irski specijalitet Shepard's pie.
Utorak, 27.6.2023.
Na drugi dan predavanja, počeli smo intenzivnije upoznavanje s aplikacijama za upravljanje razredom i alatima za suradnju: Symbaloo, Classroomscreen, Wheeldecide, Classtools - generator slučajnih grupa, Bouncy Ball, Jamboard, Padlet, Jigsawplanet, Edpuzzle. Registrirali smo se za sve navedene alate i koristili ih na način da smo barem jedan zadatak dovršili. Popodne sam provela istražujući unutarnji grad, kupujući suvenire, posjećujući poznate pubove (O'Neils), parkove, prelazeći mnoge lokalne mostove preko rijeke Liffey te kušajući irsku kavu i specifične guste juhe (poriluk i juha od rajčice).
Srijeda, 28. lipnja 2023.
Na predavanju smo saznali o ozbiljnijim primjenama gamifikacije i raznim aplikacijama koje se koriste na različite kreativne načine: Plickers, Jeopardy labs, Quizlet, See Think Wonder, Flip.com, Chatterpix. Mnoge od njih primjenjive su u logopediji.
Drugi dio predavanja iskoristili smo za obilazak Epic muzeja o irskoj imigraciji.
S kolegama sam jela tradicionalnu hranu (Traditional Irish stew) u starim dijelovima grada - Lincoln's Inn, a zatim smo posjetili Nacionalnu galeriju Irske, gdje su izložena brojna umjetnička djela poznatih umjetnika poput: Picassa, Cezzanea, Van Gogha.
Četvrtak, 29.6.2023.
Na predavanju smo radili na generiranju aplikacija i onih koje koriste umjetnu inteligenciju: Flip.com, Platagon, Immersive Reader, Ofice.com, Nearpad, Lyricstraining, Twee.com, Conker.ai. Zadnji zadatak za taj dan bio je pripremiti nastavu koristeći barem 3 naučene aplikacije.
Poslijepodne sam provela posjećujući nove lokacije u Dublinu poput Botaničkog vrta, katedrale Sv. Patrika, a večer sam završila odlaskom u kazalište Gaiety na izvedbu tradicionalnog irskog plesa - Riverdance.
Petak, 30.6.2023.
Na predavanju smo koristili kreativne aplikacije: Bookcreator, Artsteeps, Window.swap, Secret door. Uslijedila je dodjela certifikata, zajednička aktivnost zahvale, fotografiranje i pozdravi.
Nakon toga, krenuli smo na poludnevni izlet u Powerscourt - imanje s trećim najvećim vrtom u Europi.
Subota, 1.7.2023.
Nakon tradicionalnog irskog doručka u preporučenom restoranu, uzeli smo Dart intercity vlak do ribarskog sela Howth, sjeverno od Dublina. Prošetali smo obalom jedan sat kako bismo posjetili fascinantne litice. Nakon šetnje odmorili smo se u lokalnom pubu i kušali irska piva i koktele. Završili smo boravak u Howthu tradicionalnim jelima, juhama i ribom s krumpirom. Povratkom vlakom vratili smo se u Dublin.
Nedjelja, 2.7.2023.
Nakon pakiranja i putovanja koje uključuje 2 leta (Dublin-Amsterdam i Amsterdam-Split), stigli smo kući kasno navečer.
Kao zaključak, naučila sam i prenijela znanje kolegama o korištenju softvera, platformi i aplikacija za komunikaciju, upravljanje grupama i poticanje suradnje. Posebno sam se posvetila proučavanju novih digitalnih alata koji se koriste u svrhu učenja jezika; kako maternjeg, tako i engleskog kao drugog jezika (npr. visuwords.com - istraživanje vizualnog rječnika). Također sam iskusila kako učenje može biti unaprijeđeno korištenjem ozbiljnih tehnoloških igara i kvizova (npr. Plickers.com - aplikacija koja koristi i nisku i visoku tehnologiju). Najzanimljiviji dio bio je kako implementirati umjetnu inteligenciju u pripremu za rad i rad s učenicima, primjerice korištenjem conker.ai koji generira kviz na bilo koju temu.
Nakon takvog tečaja, ostaje inspiracija za korištenje ICT alata na motivirajući i pedagoški način.
http://os-bol-st.skole.hr/?news_hk=1&news_id=1233&mshow=1218#mod_news
Ulice Praga, poznate po svojoj arhitekturi i bogatoj povijesti, poslužile su kao kulisa za grupu entuzijastičnih edukatora koji su sudjelovali u KA1 Erasmus+ projektu “FuturED”. Ovaj tečaj okupio je nastavnike iz cijele Europe kako bi istražili koncept urbanih prostora kao dinamičnih i raznovrsnih obrazovnih okruženja.
Osnovna ideja tečaja bila je iskoristiti potencijal urbanih okolina kako bi se stvorilo privlačno i interdisciplinarno iskustvo učenja za učenike. Učitelji Martina Galić, Tihana Modrić i Tatjana Rađa iz Osnovne škole “Bol” u Splitu, Hrvatska, pridružili su se kolegama iz Njemačke, Španjolske, Portugala, Mađarske, Francuske, Italije, Slovačke i Rumunjske kako bi saznali više o mogućnostima poučavanja na otvorenom i pristupima izvanučioničkoj nastavi.
Tečaj je započeo informativnim uvodom u svoje ciljeve i planirane aktivnosti. Cilj je bio podučiti sudionike inovativnim alatima i tehnikama koje će im omogućiti učinkovito korištenje vlastitih urbanih krajolika kao obrazovnih resursa.
Prvi dan je započeo igrama za upoznavanje osmišljenim kako bi potaknuli prijateljsko i suradničko ozračje. Svaki sudionik imao je priliku izraziti svoje jedinstvene potrebe i ciljeve.
Kreativne aktivnosti kroz interaktivnu igru pričanja priča naglasile su važnost razmišljanja izvan okvira. Sudionici su također krenuli u istraživanje svojih imena i porijekla, pričajući osobne priče kako bi izgradili dublju povezanost s tradicijom područja iz kojeg dolaze, dijeleći je s kolegama što je proširilo europsku dimenziju tečaja.
Jedan eksperiment sastojao se od aktivnosti u kojoj su sudionici morali zatvoriti oči na dvije minute, kako bi se naglasila važnost prepoznavanja individualnih obrazovnih uzoraka i promicanja fleksibilnog rasporeda kako bi se smanjio stres, naročito kod učenika.
Dan je završio posjetom četvrti Karlín, gdje su sudionici upoznati s urbanim scenarijem i kombiniranim metodama poučavanja. Istraživanje ovog novog gradskog područja i susret sa Davidom Černýjevim kipom “Lilit” obogatili su razumijevanje sudionika o urbanoj dinamici.
Drugi dan je počeo zagrijavanjem sudionika izazovima da razmišljaju izvan svoje komfor zone, ističući važnost odmicanja od formalnih obrazovnih obrazaca kako bi se potakla kreativnost.
Naglasak je bio na istraživanju kulturološkog koncepta, praćenju porijekla imena gradova i korištenju vizualnih elemenata kako bi se bolje razumjele kulturne veze. Kulminacija dana bila je CITY QUEST gdje su sudionici, organizirani u timove, krenuli u misiju otkrivanja priče koja stoji iza imena Praga i rješavanja zagonetki povezanih s gradom. Ovi zadaci su ilustrirali kako različiti aspekti kulture mogu obogatiti nastavu u različitim predmetima.
Treći dan su se posvetili političkim aspektima. Sudionici su izradili plakate koji su raspravljali o političkoj situaciji u svojim zemljama. Zadatak je ujedno bio i napisati haiku na istu temu te osmisiti vizual u obliku plakata. Također su uveli osnove fotografije, podučavajući sudionike kako koristiti ovaj medij kao alat za komunikaciju. U sljedećem zadatku su, navođeni koordinatama, morali vizualno predstaviti Prag. Ovaj angažirajući pristup pružio je jedinstven i zanimljiv pogled na grad.
Četvrti dan su istraživali ključne aspekte prirode i održivosti. Rasprave su se fokusirale na izazove održivosti u urbanom okruženju, potičući kreativni brainstorming kao metodu pronalaska inovativnih rješenja. Gradski park bio je mjesto novog kreativnog zadatka – makro snimanje fotografije Lego superheroja simbolizirajući zaštitnika gradova, uz biljku koja se uklopila u tu temu. Ovaj zadatak bio je dio šireg nastojanja za izradu jednominutnih izvješća koja sažimaju perspektive o održivosti u kontekstu svakodnevnih iskustava povezujući perspektive grada iz kojeg dolazimo s urbanom organizacijom Praga.
Peti dan je obuhvatio dvije različite aktivnosti. Prvo, sudionici su kartirali svoje gradove i prezentirali svoje nalaze putem informativnih infografika, fokusirajući se na obrazovnu vrijednost kulture/umjetnosti, političkih događanja i održivosti. Alati poput Canve i Venngage dati su kao primjeri alata za izradu infografike.
Drugi zadatak uključivao je izradu pripreme za nastavu na temelju znanja i vještina stečenih tijekom tečaja. Učitelji su izradili pripreme prikladne, kako za kratke aktivnosti od 15 minuta u učionici, tako i za primjere projektnog učenja koji su obuhvaćali opsežnije zadatke.
Završni dan bio je rezerviran za evaluaciju tečaja, pregled kompetencija, povratne informacije i diskusiju. Dodijeljeni su nam certifikate o sudjelovanju na tečaju te smo svi zajedno uživali u druženju na zajedničkom izletu u Roztoky.
Nakon što su završili tečaj, vratili su se kući s obiljem inovativnih nastavnih tehnika. Tečaj ih je potaknuo da promatraju svoje gradove kao dinamične obrazovne resurse, potičući interdisciplinarno učenje i unaprjeđujući razumijevanje svojih učenika o okolini. Erasmus+ projekt “FuturED” proširio je horizonte nastavnika, otkrivajući beskrajne mogućnosti međukulturne razmjene i iskustvenog učenja. Dijeljenjem različitih perspektiva i inspiriranjem nove generacije, ovi učitelji igraju važnu ulogu u pomoći učenicima da bolje razumiju i oblikuju svijet oko sebe.
https://school-education.ec.europa.eu/en/group/create-bookmark-preserve-heritage/pages/our-bookmarks
https://school-education.ec.europa.eu/en/etwinning/projects/futured/twinspace/pages/italy
https://www.skole.hr/gradovi-kao-ucionice-interdisciplinarno-ucenje-u-pragu/