Međunarodni projekt "p.s. Pokreni solidarnost"
Možda i vi dobijete razglednicu od osnovnoškolaca iz Pakraca- bilo bi lijepo da im odgovorite, evo i zašto.
Učenici i učenice šestih razreda i Vijeće učenika Osnovne škole braće Radića Pakrac pod mentorstvom učiteljica Martine Nenadović Lneniček, Lejle Skalnik, Manuele Papić i pedagoginje Željke Maic priključili su se svojim europskim kolegama u obilježavanju Međunarodnog dana za eliminaciju rasne diskriminacije i postali dio kampanje P.S. Pokreni solidarnost!, u sklopu koje će svojim sugrađanima slati poruke solidarnosti. Razglednice se šalju 21.ožujka. Zato, ako dobijete razglednicu s porukom nekog od osnovnoškolaca, uzvratite im vlastitom porukom solidarnosti!
Na razglednicama se nalaze fotografije koje govore o različitosti, diskriminaciji te vrijednostima kao što su jednakost, solidarnost, pravda i poštovanje, a koje su rad fotografa i fotografkinja iz Francuske, Poljske, Španjolske i Hrvatske. Kampanja je dio projekta u kojem će učenici iz ove četiri zemlje naučiti kako analizirati sliku i poruke skrivene u njima, ali i drugim vizualnim materijalima kojima su svakodnevno okruženi u suvremenome društvu. Tekst razglednice kreira se na radionici pisanja koju organizira učitelj ili voditelj. Također, svaki učenik koji sudjeluje u projektu nasumce odabire primatelja iz telefonskog imenika i tom primatelju piše razglednicu koja sadrži poruku solidarnosti.
Ovaj projekt ima dvostruke temelje: u građanskom odgoju te umjetničkom i kulturnom odgoju i obrazovanju. Nastao je na tragu projekta kojeg francuska organizacija La Ligue de l’enseignement provodi već 15 godina i u kojoj svake godine sudjeluje oko 100 000 učenika i učenica diljem Francuske. Ovaj međunarodni projekt traje dvije godine, a provodi ga nevladina organizacija Centar za mirovne studije.
« Listopad 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |