Nakon što se ulogirate na Microsoft365, kliknite na jednu od poveznica:
Velika virtualna zbornica (za PN)
Mala virtualna zbornica (za RN)
Odgojno - obrazovna praksa može se mijenjati i iz vlastitog razreda. Jedini uvjet je da su učitelji vizionari, kreativni i slobodni, barem malo ispred svog vremena te da će biti shvaćeni i da će ih njihove kolege slijediti. Jedini uvjet je živjeti, a ne samo sanjati svoj san.
BITI MODERAN UČITELJ
Sljedeće rečenice su moderne i suvremene, iz njih i danas možemo učiti iako su napisane davno.
"Učite čineći. Cijeli svijet koristite kao učionicu. Za učenje i poučavanje koristite glazbu i poeziju. Spajajte akademsko i tjelesno. Naučite kako učiti, a ne samo činjenice.Prilagodite poučavanje različitim stilovima učenja. Izgradite prave vrijednosti i ponašanja. Svima osigurajte jednake mogućnosti. Kombinirajte najbolje od novoga s najboljim od staroga. " Autor ovih mudrih misli je Konfucije, a izrečene su prije 2500. godina.
VJEŠTINE KOJE SU VAŽNE ZA MODERNOG UČITELJA:
1. Ničije iskustvo nije univerzalno, stoga je umrežavanje s kolegama važan način da dođete do odličnih ideja i podijelite vlastite.
2. Morate razumjeti kako tehnologija funkcionira i koristiti je u edukaciji jer vaši se učenici dobro snalaze s tehnologijom pa morate i vi.
3. Razvijte komunikacijske vještine. Dobre govorničke vještine prilikom predavanja i vještine pisanja su važne.
4. Slavite raznolikost. Djeca današnjice dolaze iz različitih obiteljskih okruženja. Moderni edukatori slave raznolikost svojih učenika i njihovih iskustava te koriste individualne razlike kao alat za učenje o drugima. Učitelj treba posjedovati osobine kojima će moći udovoljiti individualnim potrebama svojih učenika.
5. Najvažnije u odnosu učenik-učitelj je da učenici osjete da je učitelju stalo do njih, da ga vesele njihova postignuća i rastužuju neuspjesi. Važno je ozračje u razredu. Učitelj koji je raspoložen stvara oko sebe ugodno ozračje.
6. Važno je kod učenika prepoznati jake i slabe strane kako bi se radilo na unaprjeđenju onih slabih, a istovremeno isticalo jake kako bi učenik gradio samopouzdanje.
7. Sadržaje treba što bolje prezentirati, da nastavni satovi budu dinamični, da se što više koriste nastavna pomagala. Kad god je moguće treba izvesti pokus, dati učenicima da sami naprave neku vježbu i da samostalno ili u skupini obrade neki dio sadržaja i iznesu pred ostalim učenicima.
8. Na pitanja učenika treba odgovarati i poticati ih da pitaju što više i iznose svoje mišljenje. Na taj način učimo ih razmišljanju, toleranciji, suradnji, vještini komuniciranja.
9. Ostanite cjeloživotni učenik. Svijet se brzo mijenja. Učitelji su u samom srcu edukacije i učenja i moraju slijediti prilike da nastave učiti i razvijati se.
Zanimanje učitelja vrlo je zahtjevno, odgovorno i humano. Dobro obrazovani, društveno prilagođeni i radno uspješni odrasli građani ponos su svojim bivšim učiteljima.
ČAROBNI TROKUT ČITANJA , Dinka Juričić
https://www.skolskiportal.hr/kolumne/carobni-trokut-citanja/
« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |