preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
 

 

...vrijedi pročitati...

Dopuštenje za objavu imena i fotografija djece

Molimo roditelje da potpišu izjavu ukoliko su voljni dopustiti objavljivanje imena i fotografija djece na ovoj internetskoj stranici.

Izjava se nalazi ovdje.




Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Vlatka Bakarić   datum: 1. 9. 2010.

GPP i kurikulum
Savjeti za sigurnost

       

Rezultati upitnika za roditelje

Dragi roditelji,

zahvaljujemo Vam se na vremenu koje ste izdvojili za ispunjavanje upitnika o nastavi na daljinu. Vaši komentari i prijedlozi pomoći će nam da budemo još bolji u izvođenju nastave na daljinu. 

Klikom na sliku možete pročitati rezultate.

Dragi rodielji, dragi učenici klikom na razred možete pristupiti listićima koje možete rješavati kod kuće.

U rubrici Kutak za roditelje-logoped moći ćete vidjeti nove materijale.

Pozdrav i ostajte mi zdravi!

Logoped

Kako organizirati nastavu kod kuće

Pokretljivost artikulatora (usta, jezik, obrazi...) ili pokrenite skeniranjem QR koda

 

1.razred

2.razred

3, razred

4.razred

5.-8.razred

 

https://www.bookzvook.com/

Kliknite dolje na poveznicu  Igre prstićima.pptx



 Igre prsticima.pptx

Kutak za roditelje

UPIS I ISPIS S IZBORNOG PREDMETA

U Osnovnoj školi braće Radića Pakrac izvodi se izborna nastava iz sljedećih predmeta:

  1. Informatika – 1. -4. razred
                                  7.- 8. razred
  2. Katolički vjeronauk – 1. - 8. razred
  3. Pravoslavni vjeronauk – 1. -8. razred
  4. Njemački jezik – 4. – 8. razred
  5. Talijanski jezik – 4. – 8. razred
  6. Francuski jezik – 8. razred
  7. Češki jezik i kultura po modelu C – 1. - 8. razred
  8. Srpski jezik i kultura po modelu C – 1.- 8.razred

Početkom kolovoza 2018. stupio je na snagu Zakon o izmjenama i dopunama Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi („Narodne novine“, broj 68/18) prema kojima:

Članak 27.

 (Stavak 5) Predmeti koji se izvode izborno obvezni su tijekom cijele školske godine za sve učenike koji se za njih opredijele. Učenik bira izborni predmet ili izborne predmete pri upisu u prvi razred ili najkasnije do 30. lipnja tekuće godine za iduću školsku godinu. Za uključivanje učenika u izbornu nastavu potrebna je pisana suglasnost roditelja.

 (Stavak 6) Učenik može prestati pohađati nastavu izbornog predmeta nakon pisanog zahtjeva roditelja učenika koji se mora dostaviti učiteljskom/nastavničkom vijeću nakon završetka nastavne godine, a najkasnije do 30. lipnja tekuće godine za sljedeću školsku godinu.

 (Stavak 7) Iznimno od stavka 5. ovoga članka, roditelj djeteta osnovne škole u slučaju dugotrajnih zdravstvenih teškoća djeteta ili zbog drugih opravdanih razloga može podnijeti pisani zahtjev za prestanak pohađanja izbornog predmeta i tijekom nastavne godine.

Djeca poručuju roditeljima

DJECA PORUČUJU RODITELJIMA


Nemojte me razmaziti. Vrlo dobro znam da ne mogu imati sve što želim. Ja vas samo iskušavam.

Nemojte se bojati biti strogi. To mi se sviđa. Pokazujte gdje mi je mjesto.

Nemojte sa mnom na silu. To me uči da se jedino sila uvažava. Radije ću reagirati na uputu.

Nemojte biti nedosljedni. To me zbunjuje i tjera me na to da pobjegnem od svake obveze.

Nemojte obećavati. Možda nećete moći održati obećanje pa ću izgubiti vjeru u vas.

Nemojte vjerovati mojim provokacijama kad govorim i činim stvari samo da vas rastužim. Mogao bih pokušati doći do još koje "pobjede".

Nemojte se previše žalostiti kad kažem da vas mrzim. Ne mislim ozbiljno, ali bih htio da vam bude žao zbog onog što ste mi učinili.

Nemojte da se osjećam manjim nego što jesam. Zbog toga ću glumiti "velikog lafa".

Nemojte umjesto mene činiti stvari koje mogu učiniti sam. Zbog toga se osjećam kao beba, a mogao bih vas početi doživljavati kao sluge.

Nemojte me ispravljati pred drugima. Bit ću mnogo pažljiviji ako sa mnom razgovarate tiho i nasamo.

Nemojte o mojem ponašanju diskutirati za vrijeme svađe. Ne znam zašto onda slabo čujem, a i nisam sklon suradnji. U redu je da se poduzmu potrebne mjere, ali diskusiju odložite za kasnije.

Nemojte da imam osjećaj kako su moje pogreške zapravo grijesi: Moram naučiti griješiti, a da se ipak ne osjećam zlim.

Nemojte stalno prigovarati. Ako to budete radili, morat ću se početi praviti gluh.

Nemojte zahtijevati objašnjenja za moje ponašanje. Ponekad zbilja ne znam zašto sam nešto učinio.

Nemojte me štititi od posljedica. Moram učiti na iskustvu.

Ne odbijajte me kada tražim odgovor na normalna pitanja. Ako me odbijete, vidjet ćete da ću prestati ispitivati, a informacije tražiti negdje drugdje.

Nemojte mi govoriti da ste idealni i nepogrješivi. S takvima je teško živjeti.

Ne brinite zbog toga što smo malo zajedno. Važno je kako smo zajedno.

Nemojte zaboraviti da ne mogu odrasti bez razumijevanja i podrške – zaslužena pohvala ponekad izostane, ali prijekor nikad.

Upamtite više učim od primjera nego od kritike.

I pored svega, puno vas volim. Volite i vi mene…

 

Tražilica



2023./2024.


e-Dnevnik


Kontakti


Raspored zvona


Erasmus+ projekt: Spretne ruke - sretna djeca

 

Digitalna platforma za učitelje "Objasni mi, pokaži mi, uključi me"

Aplikacija za digitalne edukativne igrice za učenike


Korisni linkovi

 

web stranica školskog logopeda

Mitten Speech Therapy - Grand Rapids Speech Therapy & Early Intervention


micro:bit


Dabar


Kalendar
« Listopad 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
30 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
Prikazani događaji


Brojač posjeta
Ispis statistike od 9. 11. 2019.

Ukupno: 562950
Ovaj mjesec: 9570
Ovaj tjedan: 2100
Danas: 125




preskoči na navigaciju