Svjetski dan glasa, 16. travnja
Svjetski Dan glasa, 16. travnja
Logopedinja Ivana Bukvić- Belac danas je osmašima izražajno pročitala ulomak iz knjige, pokazala power point prezentaciju o glasu, čuvanju glasa, vježbama koje bi trebali raditi, posljedicama pušenja na glasnice kako bi učenici postali svjesni čuvanja svoga glasa.
Smanjenje glasovnih mogućnosti može znatno utjecati na učinkovitost i jasnoću govora i dovesti do teškoća, a ponekad može smanjiti ili čak ugroziti i radnu sposobnost.
Klikni na link i saznaj kako čuvati glas.
TKO JE ZAPRAVO LOGOPED I KOJE SU TO POTEŠKOĆE S KOJIMA SE SUSREĆU DJECA, ALI I ODRASLI; NEŠTO O PREDČITAČKIM I PREDMATEMATIČKIM VJEŠTINAMA MOŽETE POGLEDATI KLIKOM NA SLIKU.
Kako organizirati nastavu kod kuće
Klikom na sliku možete otvoriti upute za upotrebu Microoftovih alata za pomoć u čitanju.U gornjem desnom uglu kliknite na PREUZMI.
- Pjesmica za regulaciju ljutnje (izvor: vježbaonica Sreće): Kad se ljutiš
- Jedna od situacija koja je većini roditelja vrlo izazovna je dječje cendranje. Priča „Slonić koji je puno plakao“ koristi terapeutski pristup. Nastoji kroz metaforičke slike, bez moraliziranja, nježno i prijateljski osnažiti i potaknuti djecu na promjenu neprihvatljivih oblika ponašanja. (Izvor: Vježbaonica Sreće): SLONIĆ KOJI JE PUNO PLAKAO
Vježbe poketljivosti artikulatora ili pomoću mobitela skeniranjem QR koda
Ponekad nas naš mozak ne sluša i ne radi onako kako bismo mi to željeli, vježbice na donjem linku mogu pomoći da naš mozak bolje "radi".
Vježbice-lijeva i desna strana mozga
Dragi roditelji, dragi učenici klikom na razred možete pristupiti listićima koje možete rješavati kod kuće.
Pozdrav i ostajte mi zdravi!
Logoped
www.omoguru.com
Kliknite dolje na poveznicu Igre prstićima.pptx
« Listopad 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |