Virtualne učionice
Učenici se u ponedjeljak i utorak trebaju priključiti svojim virtualnim učionicama kako bi testirali i isprobali rad, a od srijede počinje nastava u virtualnom razredu za sve škole.
U ponedjeljak će svi učenici OŠ imati mogućnost pratiti nastavu na televiziji.
RAZREDNA NASTAVA
Razredna nastava na HRT 3 Škola na Trećem.
|
RH
|
Učenici koji su u školi
|
Učenici
|
Pratiti Školu na Trećem od ponedjeljka.
|
U školi se neće odvijati nastava, a Školu na Trećem će pratiti u školi ako je njihov termin dok su u školi na rasporedu, inače od kuće.
|
Roditelji
|
Pratiti upute učitelja.
Svi materijali Škole na Trećem bit će dostupni i na zahtjev i na YouTube-u
|
Samo roditelji koji nemaju mogućnost ostaviti dijete pod nadzorom doma, ostavljaju dijete u školi (slično kao kod štrajka).
|
Raspored prikazivanja Škole na Trećem HRT 3
RAZRED |
TERMIN |
1. razred OŠ |
8:00 - 10:00 |
2. razred OŠ |
10:00 - 12:30 |
3. razred OŠ |
13:00 - 16:00 |
4. razred OŠ |
16:00 - 19:00 |
PREDMETNA NASTAVA
|
RH
|
Učenici
|
U ponedjeljak gledaju nastavu na Sportskoj televiziji i testiraju virtualni razred s razrednikom.
U utorak gledaju nastavu na SPTV i testiraju virtualni razred s razrednikom i predmetnim nastavnicima, prijavljuju se u virtualni razred i slijede upute razrednika i predmetnih nastavnika.
|
Roditelji
|
Ako učenik nije bio aktivan cijeli dan u virtualnom razredu, svoj izostanak treba opravdati razredniku.
|
Raspored prikazivanja Sportska televizija (SPTV)
Razred
|
Termin
|
Predmeti
|
5. razred
|
8:00 - 9:30 sati
|
MAT, HRV, PRI, ENG, NJEM
|
6. razred
|
9:30 - 10:45 sati
|
POV, MAT, PRI, ENG, NJEM
|
7. razred
|
10:45 - 11:50 sati
|
MAT, HRV, BIO, GEO
|
8. razred
|
11:50 - 12:45 sati
|
HRV, MAT, BIO, ENG, NJEM
|
Učenici trebaju izvršavati aktivnosti u virtualnim učionicama, ali ne trebaju raditi u realnom vremenu (sinkrono), nego tijekom dana jer možda imaju teškoća pristupiti internetu ili dijele uređaj s braćom i sestrama. Dakle, bilo kada u tijeku dana je prihvatljivo da učenici odrade svoje obaveze.
VAŽNO! U virtualnom okruženju treba se primjereno ponašati, što znači da vrijede slična pravila primjerenog ponašanja i ophođenja kao i u učionici. Učenici za neprimjerene oblike mogu snositi posljedice.