O Područnoj školi Šćepanje - 60 godina neprekinutog rada
Područna škola Šćepanje svečano je otvorena 09. studenog 1958. godine. U gradnji školske zgrade sudjelovali su svi mještani Šćepanja svojim radom na gradnji zgrade i doprinosom u građevnom materijalu. Također su pomagali učenici iz Brezničkog Huma i Breznice, a sama gradnja trajala je nekoliko godina.
Već 10. studenog 1958., prvi su đaci sjeli u školske klupe svoje nove škole, i to: 16 učenika prvog razreda, 10 učenika drugog razreda, 21 učenik trećeg razreda i 18 učenika četvrtog razreda.Prvi učitelji bili su gospođa Dragica Kunović i gospodin Ivan Kunović.
U školi je odmah započela kulturna i javna djelatnost. U tom su se radu isticale tamburaška, folklorna, dramska skupina i pjevački zbor. Svojim javnim nastupima i prijateljskim povezivanjem s ostalim takvim skupinama, ove su sekcije pronijele glas o Šćepanju i kao dragulj vrijednoj školi koja je u mjestu središte društvenog, kulturnog i odgojno-obrazovnog života.
07. studenog 2008. prigodnom je svečanošću proslavljena 50. godišnjica rada škole.Tom se prigodom najprije u Područnoj školi Šćepanje okupila prva generacija učenika i tadašnjih njihovih učitelja prisjećajući se svojih školskih zgoda. Sve ih je obradovao dolazak učiteljice Dragice Kunović te kuharice Barice Hrković. Zatim se svečanost nastavila u sportskoj dvorani OŠ Breznički Hum. Svečanosti su se također odazvali Mladen Greguraš, Goran Kaniški, Miroslav Huđek, Sandra Klementić, ravnatelji susjednih škola i ostali gosti.
Zgrada škole posljednjeg desetljeća temeljito je obnovljena: promijenjena je cjelokupna stolarija, podovi i namještaj, stavljena je nova fasada, promijenjeno krovište, moderniziran je sustav grijanja, obnovljena je kuhinja i smočnica, električne instalacije, zidovi su svježe obojani, a škola je opremljena svim sredstvima i pomagalima koja su potrebna u nastavi. Uvjeti su odlični i potpuno u skladu s potrebama suvremene nastave.
U školi vladaju jednaki materijalni uvjeti kao i u matičnoj školi, a bez ikakvog pretjerivanja možemo ustvrditi da je naša područna, kao što je i matična škola, jedna od najljepših i nauređenijih škola, u kojoj i među učenicima i djelatnicima razvijamo toleranciju, njegujemo tradiciju i vjeru, čuvamo okoliš (matična škola je eko-škola), odgajamo i obrazujemo generacije za ljubav prema čovjeku, zavičaju i domovini.
kurikulum 2018-2019.doc
vremenik 1. polugodiste 2018.docx
Ima li još netko tko nije „eko“?
Autor: Marijana Poljak, 3. 4. 2011.
U petak, 01.travnja, održana je integrirana „eko“ nastava u dvorištu i okolici Područne škole Šćepanje. Organizirane su brojne aktivnosti kojima smo opet nastojali ne samo uređivati i čistiti, već i poslati poruku javnosti i osvijestiti sve ljude o jedinom prihvatljivom ponašanju prema prirodi i okolišu, a to je ponašanje koje ne vodi onečišćenju, zagađenju i uništavanju, već urednosti, ljepoti i zdravlju okoliša.
Dakle, što se sve učinilo?
Najprije smo već tjedan prije, također u petak, 25.travnja, očistili okućnicu škole, sve pograbljali i plijevili korov, te posadili u cvijetnjak nove sadnice.
Tako smo u petak, 01, 04. imali nešto više vremena za ostale radove te smo očistili dio potoka kraj škole od smeća i radili na daljnjem uređenju kamenjara i cvijetnjaka, a zatim prionuli istraživati ljekovito bilje našeg kraja. U sklopu istoimenog projekta ( „ Ljekovito bilje našeg kraja“) već sad obavljamo dio aktivnosti. Istražili smo u stručnoj literaturi koje se ljekovite biljke moraju brati u ožujku i travnju i otkrili da su to tratinčice, ljubičice i plućnjak i maslačak. Plućnjak smo nabrali i svezali u stručke i pripremili za sušenje, a ostale ljekovite biljke pripremili za prešanje za herbarij.Trenutno prešamo ljubičice, djetelinu, uskolisni trputac, i ostale biljke.
Naučili smo i da su ljudi u prošlosti, dok nisu postojale ljekarne i ambulante, obavezno skupljali i sušili ljekovito bilje koje su rabili u slučaju tegoba i bolesti, ali i za ljepotu.
Sada smo svjesniji potrebe očuvanja livada i šuma jer su prebogat i neprocjenjiv izvor mnogih ljekovitih biljaka koje pomažu čovjeku. Pitamo se, trebamo li sve asfaltirati i betonirati? Ili je itekako velika korist i od livada i šuma?
Pa, na kraju, ima li još netko tko nije „ EKO“?
Pravilnik o kucnom redu OS Breznicki Hum- 2018..PDF
KRITERIJI ZA OCJENU VLADANJA.pdf
Vrednovanje nastave na daljinu predmetna nastava.pdf
KRITERIJI VREDNOVANJA TIJEKOM NASTAVE NA DALJINU, RAZREDNA NASTAVA.pdf
RADNO VRIJEME (1).docx
Odluka-o-pocetku-i-zavrsetku-nastavne-godine-broju-radnih-dana-i-trajanju-odmora-uc-osno-i-sred-sk-2023-2024.pdf
Kriteriji vrednovanja - RN.pdf
Kriteriji vrednovanja - PN.pdf
RAZVOJNI PLAN 2023.-2024..docx
Edukativni portali |
Obrazovanje |
> MZOS |
> AZOO |
> MATICA MZOS |
Dnevni tisak |
Informatički časopisi |
Ostali časopisi |
« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |