PROJEKT U NASTAVI
Što se očekuje od škole?
- nastavni sadržaji u funkciji su učenikova uspješnoga uključivanja u život društvene zajednice
- širi i potiče interes učenika
- vodi računa o sposobnostima i potrebama pojedinaca
- pruža temeljna znanja i proširuje njihovu primjenu
- poučava kako učiti i kako se koristiti znanjem
- kombinira teorijsko učenje s učenjem kroz konkretnu situaciju
- otvorenost prema problemskim situacijama i zadacima iz realnog života
Kako ostvariti te ciljeve?
Neki od načina:
- poticati prirodni nagon djeteta za učenjem
- njegove sklonosti istraživanju
- igri i smijehu
- pronaći svrhovite, a ipak učeniku zanimljive načine, postupke, metode i oblike poučavanja
Zašto projekt?
- Mijenjanje metoda rada
- Pasivno primanje informacija
- Samostalno učenje, istraživanje, primjena
Zašto projekt u nastavi?
- ostvaruju zadaće nastavnoga programa
- na redovitim nastavnim satovima i u izvannastavnome, samostalnom radu učenika
- učenički projekt je idealno kombinirati s izvanučioničkom nastavom ili u prilikama dana integrirane nastave
- stalni sastav učeničkoga tima
- trajanje ( dan, tjedan, mjesec)
- organizacija (samostalna aktivnost učenika npr. mjerenje, prikupljanje podataka, prikaz, čitanje, promatranje…)
FAZE REALIZACIJE PROJEKTA:
0. FAZA – Priprema projekta i određivanje ciljeva
1. FAZA – Postavljanje problema
2. FAZA – Rad u timovima
3. FAZA – Integriranje radnih rezultata
4. FAZA – Prezentacija
5. FAZA – Evaluacija
Zahtjevi rada na projektu:
- zadovoljavanje interesa učenika
- samoorganiziranje i samoodgovornost
(zajedničko prikupljanje informacija)
- planiranje rada i strategija kako doći do
informacija i kako to primijeniti)
- zajedničko odlučivanje o aktivnostima, vremenu, zaduženjima i odgovornosti
- interdisciplinarnost
(tema osvijetljena sa stajališta različitih znanstvenih disciplina – uče povezano razmišljati, razvijaju globalni pristup problemu)
- socijalno učenje
(interakcija, komunikacija, kooperacija, strategije rješavanja sukoba, koordinacija između grupa, suočavanje s kritikom)
- predstavljanje (svi imaju priliku prezentirati široj publici rezultate, važno odati priznanje i kritički osvrt
- refleksija (zajednički razgovor sudionika, iznošenje osobnih iskustava o dobro učinjenom i propustima, projektna dokumentacija kao povratna informacija i pretpostavka za daljnji rad na projektu)
Pravilnik o kucnom redu OS Breznicki Hum- 2018..PDF
KRITERIJI ZA OCJENU VLADANJA.pdf
Vrednovanje nastave na daljinu predmetna nastava.pdf
KRITERIJI VREDNOVANJA TIJEKOM NASTAVE NA DALJINU, RAZREDNA NASTAVA.pdf
RADNO VRIJEME (1).docx
Odluka-o-pocetku-i-zavrsetku-nastavne-godine-broju-radnih-dana-i-trajanju-odmora-uc-osno-i-sred-sk-2023-2024.pdf
Kriteriji vrednovanja - RN.pdf
Kriteriji vrednovanja - PN.pdf
RAZVOJNI PLAN 2023.-2024..docx
Edukativni portali |
Obrazovanje |
> MZOS |
> AZOO |
> MATICA MZOS |
Dnevni tisak |
Informatički časopisi |
Ostali časopisi |
« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |