« Prosinac 2023 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
27 | 28 | 29 | 30 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
Učenici 7. razreda su od 24.6. do 28.6.2019. bili na ekskurziji. Putovali su u Dalmaciju. Voditeljica puta je bila učiteljica Marijana Juzbašić, a učitelji pratitelji Domagoj Ćošić te Branka Markanović.
Voditeljica iz agencije „Astralis“, gđa Lidija, bila im je u stalnoj pratnji, a za obilazak gradova iz programa imali su lokalne vodiče. Vrijeme je bilo vrlo ugodno.
Već su prvi dan posjetili Zadar i Šibenik, a noćili su u Šibeniku. Drugi dan su bili u Trogiru i Splitu te su se smjestili u Makarskoj. Treći dan su prošetali Makarskom te posjetili Malakološki muzej. Poslijepodne je bilo rezervirano za kupanje. Četvrti dan su se nakon doručka uputili u Dubrovnik. Nakon obilaska grada i ručka u lokalnom restoranu uslijedila je vožnja brodicom na otočić Lokrum. Peti dan su već u rano poslijepodne stigli na ručak u restoran u okolici Plitvica. Obišli su Plitvička jezera, kratko se vozili i mini busevima te brodicom. Tijekom vožnje na povratku kući u busu je održan kratki i zabavni kviz znanja te su sudionicima kviza podijeljene male simbolične nagrade.
Na ekskurziji su ostvareni svi planirani ishodi:
- upoznavanje učenika s drugim sredinama
- upoznavanje kulturno - povijesne baštine posjećenih prostora
- razvijanje svijesti o potrebi zaštite prirodne i kulturne baštine
- razvijanje dobrih međuljudskih odnosa, komunikacije i tolerancije
- razvijanje prijateljske suradnje i timskog rada među učenicima
- razvijanje interesa za nacionalno bogatstvo (prirodno i kulturno)
Nadamo se da su učenici prikupili bezbroj lijepih uspomena, a za foto-uspomene se pobrinuo i učitelj Domagoj Čošić:-) Fotografije pogledajte ovdje.
NAPOMENA: Zbog zaštite osobnih podataka izbjegavamo objavu fotografija na kojima su direktno fotografirani učenici. Zbog toga smo se usredotočili na fotografije krajolika i kulturno-povijesnih spomenika koje su učenici obilazili.