« Prosinac 2023 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
27 | 28 | 29 | 30 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
Prošli su tjedan u našoj školi održane dvije radionice za učenike. Raduje nas što možemo učenicima ponuditi obradu propisanih tema na novi, drugačiji, zanim-ljiviji način (poput „igranja poezije“), ali i razvijanje interesa i produbljivanje znanja iz područja koja nisu obuhvaćena redovitim kurikulumima nastavnih predmeta (poput radionica u sklopu programa Ruksak (pun) kulture). Više o održanim radionicama pod opširnije...
15. studenoga su učenici 5. razreda imali priliku razbiti mit da se poezija doživljava isključivo u stihu te da ju se tako i interpretira; sudjelovali su, naime, u radionici Katarine Šestić Baotić, mag. art pod nazivom „Igranje poezije“. Cilj obrade lektire Kad bi drveće hodalo, Grigora Viteza kroz igru bio je otvoriti učenicima drugačije spoznaje o poeziji i književnosti kao takvoj, osloboditi maštu i kreativnost, naučiti da slijede svoj unutarnji glas te da ne kopiraju tuđe sadržaje. Učenici su učili osnove scenskog nastupa koji su potrebni i u svakodnevnom životu – kontrolirati tremu odnosno glas i tijelo kroz koje se ona manifestira.
Učenici izvannastavne aktivnosti likovna skupina sa svojim voditeljem, učiteljem Dubravkom Sertićem su istog dana prisustvovali radionici „Uvod u digitalnu animaciju“ koju su za njih u sklopu programa Ruksak (pun) kulture održali Dina Karadžić i Vedran Gligo iz Umjetničke organizacije „Format C“.
Učenici su na ovoj trosatnoj radionici upoznali strukturu i multimedijsku plastičnost najčešće korištenih digitalnih video formata te izmjenama u njihovu kodu direktno mijenjali njihovu vizualnu manifestaciju čime su stvorili neočekivane kolorističke kompozicije u stilu impresionističke ali i apstraktne vizualne umjetnosti.
Uz praktičnu primjenu otvorenih alata za stvaranje digitalne novomedijske umjetnosti učenici su se upoznali s terminologijom digitalnog sadržaja, te su dobili osnovni uvid u korištenje naprednih metoda kao što su transkodiranje, enkodiranje, digitalni kodeci, kompresija, skriptiranje...
Ovom interdisciplinarnom radionicom učenici su stekli uvid u suvremenu povezanost likovnog umjetničkog izražavanja s informatičkim sustavima i alatima, kao i njihove etičke implikacije. Stečeno znanje primjenjivo je u osobnom likovnom stvaralaštvu, ali i pri uspješnijem kretanju raznim zavrzlamama suvremenih multimedijskih formata.