« Studeni 2023 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
Strategija razvoja škole je dokument izrađen na temelju provedenog samovrednovanja škole prije nekoliko godina. Strategija sadržava plan za razvoj određenih područja iz rada škole za razdoblje od 5 školskih godina.
1. UVOD
Strategija razvoja naše škole je dokument kojim se želi istaknuti glavne smjernice za unaprjeđenje kvalitete rada škole. Ovaj dokument donosi se na osnovi samovrednovanja škole provedenog krajem 2015. i zaključaka Tima za kvalitetu.
2. VIZIJA
Prije nekoliko godina na ulazu u školu je stajao natpis: „Moja škola - moj drugi dom“. Želja nam je da svi koji svakodnevno ili često borave u školi taj prostor zajedno s ljudima u njemu doživljavaju kao svoj drugi dom. Kada to postignemo, sudionici odgojno-obrazovnog procesa će biti opušteni, odgovorni, suradljivi i zadovoljni. Zadaća škole je osigurati učenicima stjecanje kompetencija, znanja i vještina koje će ih osposobiti za život i rad u suvremenom društvu, te cjeloživotno učenje, a samim time za novo stanje na tržištu rada. Škola se okreće iskustvenom učenju, odgoju za poduzetništvo (kroz učeničko zadrugarstvo), a pri tome čuva tradicionalnu baštinu zavičaja i razvija digitalne kompetencije.
U nastojanju ostvarivanja vizije naše škole naša je misija:
Priprema učenika za cjeloživotno učenje pomoć je učeniku pri snalaženju na tržištu rada po završenom školovanju. Njegovanjem tolerancije, razvijanjem samopouzdanja i učenjem međusobnom pomaganju nastojimo izgraditi kvalitetne međuljudske odnose, koji bi trebali doprinijeti kvaliteti života naših učenika, kako sada, tako i u odrasloj dobi.
Vizija nam je omogućiti učenicima stjecanje kompetencija za komunikaciju na materinskom i stranom jeziku, razvijati matematičke kompetencije, digitalne i socijalne kompetencije, sposobnost rješavanja problema, razvijati inicijativnost i poduzetnost, te pripremiti sve sudionike odgojno-obrazovnog procesa za cjeloživotno učenje i timski rad.
DEFINIRANJE CILJEVA: