U našem grobničkom kraju,
jedna je škola za koju svi znaju;
kao kaštel poznata, samo malo manja
utvrda je igre, prijateljstva znanja.
Prozori su njeni zrcala za ptice
i za svako dječje nasmijano lice;
u mirisu šume, dahu Mediterana
ona nam je drugi dom svakoga dana.
Ref.
Mi smo uvijek spremni za pjesmu i ples,
ponosno nosimo pobjednički dres,
djetinjstva našeg ti čuvaš blaga,
bila si i ostala čavjanska škola draga!
Na satovima svim u zraku su ruke
i kad dođe vrijeme za put u nove luke
bit ćemo spremni za sva vremena
u kojima ćeš ostati najdraža uspomena!
NA SATU HRVATSKOGA JEZIKA
ZAMJENA ULOGA
Već drugu godinu zaredom učenica Petra Mavrinac stala je pred ploču, ali ne da bi odgovarala, već – poučavala! Ove godine pridružila joj se i Ramona Zoretić.
Kako najbolje provjeriti koliko znanja posjedujemo o nekoj temi? U svoje znanje možemo biti sigurni kada smo u stanju drugome objasniti gradivo. Budući da su u potpunosti usvojile program 5. i 6. razreda te posjeduju i pokazuju zavidnu razinu znanja i vještina, učenice 6. a razreda Petra Mavrinac i Ramona Zoretić održale su sat književnosti u svojem odjeljenju; Petra interpretaciju dramskoga teksta Ivane Marinić Različitosti, a Ramona ulomak iz romana J.K. Rowling Harry Potter i kamen mudraca. Za fotografiranje aktivnosti pobrinula se učenica Nicole Viškanić.
Oba sata realizirana su prema jasno i detaljno planiranoj strukturi; pri izvedbi su obje koristile pisane pripreme koje su sadržavale cilj i jasne ishode, vremenski i sadržajni raspored (artikulaciju) s glavnim etapama - uvod, glavni, završni dio s pokazivanjem ostvarenosti cilja te zadatke za rad i istraživanje kod kuće za učenike Koristile su se vlastitim PowerPoint prezentacijama, nastavnim listićima i internetskim sadržajima.
O uspješnosti realizacije ovoga našeg mikroprojekta najbolje svjedoče izjave učenika koji su nakon održanih sati ispunili evaluacijske listiće za vrednovanje i samovrednovanje aktivnosti. Između ostalog potvrdili su da je u razredu vladalo opušteno radno ozračje te da su „učiteljice“ uspostavile odličnu komunikaciju; spremno i rado su odgovarale na njihova pitanja, davale jasne upute i postavljale jasna pitanja koja su poticala na razmišljanje i razumijevanje. Procijenili su da su bili aktivno uključeni u rad, sudjelovali sa zanimanjem te međusobno surađivali i pomagali jedni drugima.
Izvješće zaključujem napomenom da se Dani zamijenjenih uloga kao eksperiment provode u američkim i europskim školama i to na razini svih zanimanja unutar ustanove. U Hrvatskoj se samo nekoliko škola odlučilo za takvu „zamjenu” te se nadamo takvome iskustvu doskora i u našoj školi.
Katarina Badurina Miculinić, prof. hrvatskoga jezika
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Školstvo |
Korisni linkovi |
• Općina Čavle |
• Crveni križ |
• Zaštita i spašavanje |
• Rival |
• Mala škola aromatera... |
• Dijete.hr |
• Riječki karneval |
• Foto Sluga - karneval |