U našem grobničkom kraju,
jedna je škola za koju svi znaju;
kao kaštel poznata, samo malo manja
utvrda je igre, prijateljstva znanja.
Prozori su njeni zrcala za ptice
i za svako dječje nasmijano lice;
u mirisu šume, dahu Mediterana
ona nam je drugi dom svakoga dana.
Ref.
Mi smo uvijek spremni za pjesmu i ples,
ponosno nosimo pobjednički dres,
djetinjstva našeg ti čuvaš blaga,
bila si i ostala čavjanska škola draga!
Na satovima svim u zraku su ruke
i kad dođe vrijeme za put u nove luke
bit ćemo spremni za sva vremena
u kojima ćeš ostati najdraža uspomena!
ŠKOLA U KINU – ART-KINO RIJEKA
Sat medijske kulture u kinu
Bogat filmski program u Art-kinu Rijeka privukao je brojne osnovnoškolce i njihove učitelje da u sklopu Medijske kulture pogledaju igrane filmove Operacija Arktik i Nevidljivi dječak.
Prema Godišnjem planu i programu planiran je posjet Art-kinu Rijeka koje posebnu pažnju pridaje promicanju filmske kulture. Cilj programa je upoznati učenike i učenice s elementima filmske, odnosno medijske kulture kako bi se razvijao interes prema filmu i omogućilo bolje razumijevanje filmske kulture.
OŠ Čavle u Art-kinu Rijeka
Učenici petih razreda pogledali su igrani film OPERACIJA ARKTIK (Operasjon Arktis, Norveška, 2014.) u kojem njihovi vršnjaci u okrutnim vremenskim uvjetima južne Norveške preživljavaju i bore se s opasnostima prirode. Kadrovi u filmu snimljeni su na otoku u neposrednoj blizini Sjevernoga pola. Upravo je preživljavanje u društvu polarnih mećava i gladnih polarnih medvjeda filmsku priču učinilo posebnom i zanimljivom. Uz zanimljivu filmsku priču, film donosi i niz pouka, između ostalog, da brzoplete odluke mogu dovesti do vrlo ozbiljnih posljedica. Osim toga, učenici su, gledajući film, mogli uočiti obilježja igranoga filma, ideju i odnose među likovima. Na satu medijske kulture iznijeli su svoje dojmove, opisivali su likove i na temelju njihovih postupaka zaključili što je bilo presudno za preživljavanje u nesvakidašnjim uvjetima.
Sedmaši su imali priliku pogledati film o vršnjaku koji nije omiljen u sredini u kojoj živi, ali zahvaljujući tome što posjeduje moć da bude nevidljiv, njegov se život mijenja i postaje prava pustolovina. Iako se film može usporediti s brojnim filmovima u kojima su glavni likovi superjunaci, u navedenom filmu u prvi plan izbija priča o odrastanju i sazrijevanju. Kao i petaši, učenici su nakon projekcije razgovarali o filmu, temi i likovima, pisali su o tome što ih je rastužilo, razveselilo i iznenadilo. Osim sadržajne analize, posebnu pažnju posvetili su filmskim izražajnim sredstvima, naročito filmskom planu.
Odlazak u Art-kino zasigurno je dobar i kvalitetan potez jer se nastava medijske kulture podiže na višu razinu čime se učenici osposobljavaju za kvalitetniju komunikaciju s medijima, pripremaju se za bolju recepciju filma i vrednovanje filmskih ostvarenja.
Dolores Maršanić, učiteljica hrvatskoga jezika
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Školstvo |
Korisni linkovi |
• Općina Čavle |
• Crveni križ |
• Zaštita i spašavanje |
• Rival |
• Mala škola aromatera... |
• Dijete.hr |
• Riječki karneval |
• Foto Sluga - karneval |