U našem grobničkom kraju,
jedna je škola za koju svi znaju;
kao kaštel poznata, samo malo manja
utvrda je igre, prijateljstva znanja.
Prozori su njeni zrcala za ptice
i za svako dječje nasmijano lice;
u mirisu šume, dahu Mediterana
ona nam je drugi dom svakoga dana.
Ref.
Mi smo uvijek spremni za pjesmu i ples,
ponosno nosimo pobjednički dres,
djetinjstva našeg ti čuvaš blaga,
bila si i ostala čavjanska škola draga!
Na satovima svim u zraku su ruke
i kad dođe vrijeme za put u nove luke
bit ćemo spremni za sva vremena
u kojima ćeš ostati najdraža uspomena!
INTEGRIRANI DAN POVODOM SVJETSKOG DANA ZAŠTITE ŠUMA
OŠ Čavle, 21. ožujak 2019.
Integrirani dan povodom Svjetskog dana zaštite šuma – aktivnosti
Predmetna nastava
Likovna kultura (Monika Kukučević): Četiri godišnja doba.
/Izrada stabla od kartona i proizvoda reciklaže s porukama koje potiču na ekološku osviještenost./
Biologija (Marica Šimunović): Oprez! U šumi, uz jestive, rastu i otrovni plodovi.
/Prikaz otrovnih šumskih plodova koje ljudi često ubiru i konzumiraju smatrajući ih jestivima./
Hrvatski jezik (Katarina Badurina Miculinić, Romina Stanković Šubat): Šuma u poeziji i poezija u šumi. /Prikaz filma nastalog na terenskoj nastavi na Učki./
Šum šumi u šumi. /Stvaralačka učenička radionica./
Hrvatski jezik (Dolores Maršanić): „Čovjek koji je doista sadio drveće“.
/Šesti razred: sažimanje neknjiževnog teksta preuzetog iz časopisa Hrvatske šume i izdvajanje njegovih glavnih odrednica. Izrada panoa na temu „Kako sačuvati šume?“. Osmi razred: pisanje kritičkog prikaza filma „Čovjek koji je sadio drveće“ i iznošenje stava o važnosti očuvanja šuma./
Informatika (Maja Rendić): Poznato i nepoznato o šumi – izrada digitalnih crteža i priprema plakata za tisak.
/Izrada digitalnih crteža na temu šume i informativnoga plakata u A2 formatu na kojemu će sažeto biti prikazane neke bitne informacije o šumi./
Informatika (Mira Reljac): „Photoshop“.
/Umetanje slike u sliku na pozadinu slike šume./
Matematika (Gordana Majnarić Janeš i Anita Štimac): Duljine, volumeni, sličnosti, opsezi,…
/Na temelju podataka koje su učenici dobili mjerenjem na terenskoj nastavi na Učki, izračunat će se visina stabala primjenjujući pravila o sličnosti trokuta, polumjer stabala pri dnu, koliko se kubika drva dobije od svakog pojedinog stabla, koliko vode stane u spremnik, kolika je duljina tunela i prosječna brzina kretanja tunelom te će se usporediti nadmorske visine i prikazati linijskim grafikonom./
Matematika (Ljerka Linić): Sličnost trokuta u šumi.
/Primjena pravila sličnosti trokuta na izračunavanje nepoznate visine pomoću poznate visine i sjena./
Povijest (Denis Pavin): Slavenska mitologija.
/Istraživanje položaja i važnosti mjesta šume u slavenskoj mitologiji te prikaz rezultata na plakatu./
Tehnička kultura (Mira Reljac): Drveće koje nas okružuje.
/Istraživanje i analiza vrsta drva u okolici škole./
Robotika (Mira Reljac): Robotika u šumi.
/Izrada terenskoga vozila za šumu./
Kemija (Margerita Petrinić): Zagađenje okoliša i šume.
/Laboratorijska analiza utjecaja zagađenja okoliša na šumu pomoću uzorka tla uzetog na terenskoj nastavi na Učki./
Engleski jezik (Nikolina Bolić Starčević): The Man Who Planted Trees (J. Giono). /Gledanje i analiziranje Oskarom nagrađenog animiranog filma i čitanje kratke priče na temelju koje je film nastao. Potom izrada stripa./
Engleski jezik (Ana Barković): Vertical forest. /Gledanje i diskutiranje o interaktivnom videu u sedmim razredima./ Four seasons tree. /Izrada stabla s prigodnim eko porukama u petim razredima./
Engleski jezik (Sanjin Vukušić): Man and his relationship with the forest.
/Izrada plakata na temu čovjekova odnosa prema šumi; fokus će biti na problemima i potencijalnim rješenjima./
Njemački jezik (Gordana Manojlović): Der Wald im Marchen (Šuma u bajci).
/Analiza motiva šume u tradicionalnim njemačkim bajkama braće Jacoba i Wilhelma Grimma povezat će se s obradom novoga gradiva iz gramatike./
Vjeronauk (Kornelija Radošević i Marta Zoretić): Edenski vrt.
/Prikaz Edenskog vrta u tehnici kolaža na temelju pročitanoga ulomka iz Biblije./
Geografija (Robert Žagar): Važnost terenskoga rada u nastavi Geografije.
/Prirodno-geografske značajke Učke, uočene na terenskoj nastavi, usporedit će se s prirodno-geografskim značajkama Gorske Hrvatske u osmim, Sjeverne i Južne Amerike u šestim i Europskog Sredozemlja u sedmim razredima./
Glazbena kultura (Marko Fabris): Zvuci šume.
/Snimanje i analiziranje zvukova koji krase šumu kraj škole./
Razredna nastava
Eko eko.
/Prvi i drugi razredi: izrada prigodnih literarnih i likovnih radova. Treći i četvrti razredi: izrada eko poruka i eko slikovnica./
Plakat izrađen na nastavi Informatike
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Školstvo |
Korisni linkovi |
• Općina Čavle |
• Crveni križ |
• Zaštita i spašavanje |
• Rival |
• Mala škola aromatera... |
• Dijete.hr |
• Riječki karneval |
• Foto Sluga - karneval |