U našem grobničkom kraju,
jedna je škola za koju svi znaju;
kao kaštel poznata, samo malo manja
utvrda je igre, prijateljstva znanja.
Prozori su njeni zrcala za ptice
i za svako dječje nasmijano lice;
u mirisu šume, dahu Mediterana
ona nam je drugi dom svakoga dana.
Ref.
Mi smo uvijek spremni za pjesmu i ples,
ponosno nosimo pobjednički dres,
djetinjstva našeg ti čuvaš blaga,
bila si i ostala čavjanska škola draga!
Na satovima svim u zraku su ruke
i kad dođe vrijeme za put u nove luke
bit ćemo spremni za sva vremena
u kojima ćeš ostati najdraža uspomena!
PRIMJERI DOBRE PRAKSE 2020.
Stručni skup učitelja tehničke kulture, Sisak
U organizaciji Hrvatskog saveza pedagoga tehničke kulture (HSPTK) održan je stručni skup učitelja tehničke kulture Primjeri dobre prakse 2020., 26. i 27. rujna u Sisku.
Teme stručnog skupa: 1. Iznošenje primjera dobre prakse u tehničkoj kulturi, izvannastavnim aktivnostima i predstavljanje radova pedagoga tehničke kulture (pomagala, učila…)
S obzirom na situaciju izazvanu virusom COVID-19, stručni skup Primjeri dobre prakse održao u skladu s epidemiološkim mjerama. Broj sudionika na radionicama je ograničen uz poštivanje razmaka u prostoriji. Pozvani su samo učitelji prijavljeni za predstavljanje primjera dobre prakse. Predavači su imali mogućnost izabrati žele li prezentirati rad online uz mogućnost interakcije s predavačem i drugim sudionicima predavanja. Preko platforme Microsoft Teams.
Ostali sudionici prijavili su se i online pratili predstavljanje primjera dobre prakse.
Ovo je prilika da se održi predavanje i predstavljanje nekog segmenta rada u tehničkoj kulturi ili izvannastavnim aktivnostima koji je dobro podijeliti i sa ostalim kolegama.
Na skupu je sudjelovao veći broj predavača, a među njima i učiteljica tehničke kulture OŠ Čavle, Mira Reljac, koja je online predstavila projekt Čuvanje i iskorištavanje vode kao dio projekta Snaga i moć vode otkrile su nam…realiziran na nivou škole, a posvećen Danu voda.
Cilj projekta Čuvanje i iskorištavanje vode bio je izrada praktičnog rada na radionici, razvijanje kreativnog mišljenja kod djece, dijeljenje iskustava i unapređivanje rada…
U projekt su uključeni učenici od 5. do 8. razreda.
Tijekom dužeg vremenskog perioda, u korelaciji s matematikom i fizikom, istraživanjem i timskim radom projekt je u potpunosti realiziran.
Istraživanje smo proveli proučavajući grobničke šterne (bunare), Gašparov mlin i hidroelektranu na Riječini, informacije na Internetu, gradivo tehničke kulture.
Za nastavak kliknite na "opširnije".
Rezultat radionica:
- izrada bunara ( 5., 6. razred)
- pomoću priložene tehničke dokumentacije učenici su izradIli maketu bunara od papira i balze, a svojim idejama unaprijedili su rad
-izrada modela hidroelektrane ( 7., 8. razred)
-učenici su, istražujući princip rada hidroelektrane, sastavili model hidroelektrane od dijelova koji su pronašli u kabinetu za tehničku kulturu.
Slika prikazuje prijenos okretaja s vratila na veću remenicu, remenskim prijenosom na manju koja je pokretala rotor istosmjernog generatora koji je proizveo struju.
Prikaz modela hidroelekrane.
Provjera funkcionalnosti modela hidroelektrane: - voda iz slavine je potekla na vodenični kotač (turbinu), gibanje se prenosilo na rotor generatora i LED dioda je svijetlila. Uspjeli smo!!!
Svim sudionicima, a posebno kolegama koji su prikazali primjer dobre prakse i izložili rad zahvalio se predsjednik Hrvatskog saveza pedagoga tehničke kulture Mato Šimunović.
Mira Reljac, učiteljica TK-e
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Školstvo |
Korisni linkovi |
• Općina Čavle |
• Crveni križ |
• Zaštita i spašavanje |
• Rival |
• Mala škola aromatera... |
• Dijete.hr |
• Riječki karneval |
• Foto Sluga - karneval |