U našem grobničkom kraju,
jedna je škola za koju svi znaju;
kao kaštel poznata, samo malo manja
utvrda je igre, prijateljstva znanja.
Prozori su njeni zrcala za ptice
i za svako dječje nasmijano lice;
u mirisu šume, dahu Mediterana
ona nam je drugi dom svakoga dana.
Ref.
Mi smo uvijek spremni za pjesmu i ples,
ponosno nosimo pobjednički dres,
djetinjstva našeg ti čuvaš blaga,
bila si i ostala čavjanska škola draga!
Na satovima svim u zraku su ruke
i kad dođe vrijeme za put u nove luke
bit ćemo spremni za sva vremena
u kojima ćeš ostati najdraža uspomena!
PROJEKTI U OŠ ČAVLE: UZ ČITANJE RIJEČI RASTU
Uz čitanje riječi rastu/Words grow by reading
Kako potaknuti učenike na čitanje?
Vjerujem da se učitelji, naročito u višim razredima osnovne škole, susreću s problemom nečitanja zadane lektire ili djela po vlastitom izboru. Današnjim generacijama sadržaj mora biti zanimljiv i privlačan, stoga u svom radu nastojimo svaku lektiru obraditi različito. Uvođenjem motivacijskog sata na početku mjeseca, uočeno je da je čitanost lektire veća te da se pojedinci, koji nisu pokazivali interes za lektirna djela, češće uključuju i žele sudjelovati u aktivnostima. Jedini uvjet je - pročitati zadano lektirno djelo.
Osim sata lektire, sata književnosti, dobro je učenike uključiti u aktivnosti koje predlaže Gradska knjižnica Rijeka ili Mjesna knjižnica Čavle. U vrijeme prije pandemije sat lektire bi često bio održan u školskoj knjižnici. Bilo je situacija da se o zadanom djelu razgovaralo u riječkim kazalištima, Hrvatskom narodnom kazalištu Ivana pl. Zajca ili u Hrvatskom kulturnom domu na Sušaku, gdje bi se izvodile predstave prema književnim predlošcima, što je bio slučaj s pripovijetkom Voda Vladimira Nazora i alegorijskim djelom Galeb Jonathan Livingston Richarda Bacha.
Na kraju nastavne godine nastoji se napraviti zanimljiv popis knjiga (slobodan izbor) i ponuditi učenicima. Povratna informacija o svakoj pročitanoj knjizi je dobrodošla.
U obradi književnih djela za cjelovito čitanje nudi se niz kreativnih aktivnosti koje privlače učenike i potiču ih na čitanje:
Uključivanje u navedeni projekt također je dobra motivacija za poticanje čitanja, stoga je za potrebe projekta Uz čitanje riječi rastu/Words grow by reading , u koji su uključeni učenici 6. i 8. razreda, izrađena prezentacija u digitalnom alatu Sway koja daje pregled provedenih aktivnosti tijekom 1. polugodišta.
Poveznica: https://sway.office.com/f43EbgD7TT5EjAef?ref=Link
Dolores Maršanić, učiteljica hrvatskoga jezika
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Školstvo |
Korisni linkovi |
• Općina Čavle |
• Crveni križ |
• Zaštita i spašavanje |
• Rival |
• Mala škola aromatera... |
• Dijete.hr |
• Riječki karneval |
• Foto Sluga - karneval |