U našem grobničkom kraju,
jedna je škola za koju svi znaju;
kao kaštel poznata, samo malo manja
utvrda je igre, prijateljstva znanja.
Prozori su njeni zrcala za ptice
i za svako dječje nasmijano lice;
u mirisu šume, dahu Mediterana
ona nam je drugi dom svakoga dana.
Ref.
Mi smo uvijek spremni za pjesmu i ples,
ponosno nosimo pobjednički dres,
djetinjstva našeg ti čuvaš blaga,
bila si i ostala čavjanska škola draga!
Na satovima svim u zraku su ruke
i kad dođe vrijeme za put u nove luke
bit ćemo spremni za sva vremena
u kojima ćeš ostati najdraža uspomena!
ČITAMO, PIŠEMO, STVARAMO
Primjer dobre prakse – Kreativnost na satu lektire
Prema popisu lektire učenici 7.a pročitali su djelo Vjekoslava Majera Dnevnik maloga Perice koje je objavljeno 1942. godine. U djelu je prikazana obitelj Šafranek i opisuju se događaji u kojima se obitelj našla. Događaje opisuje Perica, sin Franje i Ane Šafranek koji je ujedno i glavni pripovjedač. Promatra odrasle te bilježi svoja zapažanja u dnevnik.
Učenici su prije čitanja zadanog djela dobili zadatak da istraže zanimljivosti o djelu, da izdvoje najvažnije događaje iz djela ta da posebnu pozornost obrate na Pericu, glavni lik, i opišu ga. Uslijedila je interpretacija djela te gledanje filma Kreše Golika Tko pjeva, zlo ne misli koji je snimljen prema književnom predlošku. Redatelj Krešo Golik je nagrađen Brončanom arenom za režiju u Puli 1971., a film je u izboru Društva hrvatskih filmskih kritičara proglašen najboljim hrvatskim filmom svih vremena. Nakon gledanja filma učenici su uz pomoć T tablice bilježili sličnosti i razlike između filma i književnog djela.
Jedan od zadataka bio je da učenici izrade fotostrip. Fotostrip je vrsta stripa u kojem se likovi i radnja ne crtaju. Glavno izražajno sredstvo je fotografija. Karakteristika klasičnog stripa su crteži. Za dočaravanje zvukova u stripu i fotostripu je oblik crte kojom je nacrtan oblačić, onomatopejske riječi i rečenični znakovi. Fotografije za fotostrip biraju se tako da budu u skladu s fabulom književnoga djela.
Učenici su samo pronalazili fotografije i navodili izvor preuzimanja. Zadatak je bio da odaberu jedan događaj ili situaciju i prikažu je u fotostripu. Učenici su uložili trud i pokazali kreativnost u izradi rada.
Dolores Maršanić, učiteljica hrvatskoga jezika
Za stripove kliknite na ::opširnije::.
Alex Mavrinac, 7.a
Ema Maršanić, 7.a
Frana Pervan, 7.a
Anton Miculinić, 7.a
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Školstvo |
Korisni linkovi |
• Općina Čavle |
• Crveni križ |
• Zaštita i spašavanje |
• Rival |
• Mala škola aromatera... |
• Dijete.hr |
• Riječki karneval |
• Foto Sluga - karneval |