U našem grobničkom kraju,
jedna je škola za koju svi znaju;
kao kaštel poznata, samo malo manja
utvrda je igre, prijateljstva znanja.
Prozori su njeni zrcala za ptice
i za svako dječje nasmijano lice;
u mirisu šume, dahu Mediterana
ona nam je drugi dom svakoga dana.
Ref.
Mi smo uvijek spremni za pjesmu i ples,
ponosno nosimo pobjednički dres,
djetinjstva našeg ti čuvaš blaga,
bila si i ostala čavjanska škola draga!
Na satovima svim u zraku su ruke
i kad dođe vrijeme za put u nove luke
bit ćemo spremni za sva vremena
u kojima ćeš ostati najdraža uspomena!
IMPLEMENTACIJA MOBILNIH APLIKACIJU U NASTAVU - TERENSKA NASTAVA NA PLATKU
Učenici 21. stoljeća nastavu bez suvremene tehnologije, odnosno bez interneta, teško mogu zamisliti. Grafoskope i dijaprojektore u većini predmeta zamijenili su projektori, a umjesto krede prstima se piše po pametnim pločama. Jednom prilikom na dodatnoj nastavi iz geografije razvila se ideja kako iskoristi tablete i mobitele u nastavi da učenje postane lakše, bolje i uspješnije.
Metodom oluje mozgova došli smo do ideje organiziranja terenske nastave u koju bi se implementiralo nekoliko mobilnih aplikacija. Iz ideje se razvio školski projekt „Implementacija mobilnih aplikacija u nastavu“ čiji je osnovni cilj učiti kako učiti uz IKT tehnologiju u svakodnevnom životu. Projekt će uz kabinetsku nastavu dodatne nastave imati i tri terenske nastave u različitim godišnjim dobima kako bi se dobio bolji uvid u: biljni i životinjski svijet, orijentacijske vještine u različitim vremenskim uvjetima, prognoziranje vremena, analizu tla itd. U ponedjeljak 17.10.2022. poslije petog sata krenuli smo na prvu terensku nastavu. Projektu su se uz geografe (R. Žagar) priključili mladi čuvari okoliša (A.Banda), kemičari (M. Petrinić) i tjelesnjaci (B. Kukec). Terenska nastava na Platku započela je orijentacijom u prirodi tradicionalnim načinom, odnosno topografskom kartom i kompasom. Nakon toga učenici su pokrenuli razne mobilne aplikacije koje će im mjeriti broj koraka, prijeđeni put te crtati kartu. Terenska nastava obuhvaćala je nekoliko usputnih točaka na kojima smo raspravljali o biljnim i životinjskim vrstama, dihotomskim ključevima, uzeli uzorke tla, usavršili orijentacijske vještine traženjem kamenjara, upoznali šumske/planinarske markacije te topili vapnenačke stijene i dokazali da se nalazimo na krškom reljefu. Uz sve to koristili smo i mobilnu aplikaciju koja nam prikazuje vremensku prognozu sa trenutnom radarskom snimkom. Boravak na terenu i svježem zraku Platka godio je svim sudionicima. Međutim, teren je tek pola posla. Sada sve podatke koje smo prikupili fizički na terenu i uz pomoć mobilnih aplikacija treba analizirati, usporediti i spremiti za daljinu analizu kada se prikupe podaci ostalih godišnjih doba, odnosno podaci s još dvije terenske nastave.
Robert Žagar, prof. geografije i povijesti
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Školstvo |
Korisni linkovi |
• Općina Čavle |
• Crveni križ |
• Zaštita i spašavanje |
• Rival |
• Mala škola aromatera... |
• Dijete.hr |
• Riječki karneval |
• Foto Sluga - karneval |