U našem grobničkom kraju,
jedna je škola za koju svi znaju;
kao kaštel poznata, samo malo manja
utvrda je igre, prijateljstva znanja.
Prozori su njeni zrcala za ptice
i za svako dječje nasmijano lice;
u mirisu šume, dahu Mediterana
ona nam je drugi dom svakoga dana.
Ref.
Mi smo uvijek spremni za pjesmu i ples,
ponosno nosimo pobjednički dres,
djetinjstva našeg ti čuvaš blaga,
bila si i ostala čavjanska škola draga!
Na satovima svim u zraku su ruke
i kad dođe vrijeme za put u nove luke
bit ćemo spremni za sva vremena
u kojima ćeš ostati najdraža uspomena!
Centar za ranu intervenciju OKOlonaOKOlo, Rijeka
Projekt MOJ POSEBNI PRIJATELJ za učenike 4.a,b i c razreda
U utorak, 9. travnja 2013., u 4. a,b i c razredu, realizirana je prva od četiri radionice projekta Moj posebni prijatelj.
Projekt Moj posebni prijatelj je namijenjen djeci i učiteljima osnovnih škola s ciljem poticanja tolerancije prema djeci s poteškoćama u razvoju i osobama s invaliditetom te poticanja procesa edukacijske integracije djece s poteškoćama u razvoju.
Rad je organiziran kroz osmišljen ciklus radionica za svaku skupinu djece (razred) te poseban ciklus radionica za grupu učitelja. Kroz edukativno-iskustvene sadržaje učenici će se educirati i upoznati sa funkcioniranjem djece s različitim poteškoćama s ciljem razvijanja empatije i formiranja pozitivnih stavova prema osobama s posebnim potrebama.
Poseban ciklus radionica osmišljen je i za učitelje kako bi im se pružilo dodatno znanje i vještine u razvijanju empatije i pozitivnih stavova učenika prema učenicima s poteškoćama u razvoju.
Ciljevi projekta:
- dugoročni cilj: razvijanje tolerancije, empatije i pozitivnih stavova prema osobama s poteškoćama u razvoju i osobama s invaliditetom
- kratkoročni ciljevi: u školskoj godini 2012./2013. educirati učenike trećih i četvrtih razreda u tri osnovne škole u Primorsko- goranskoj županiji (OŠ Čavle, OŠ Nikola Tesla i OŠ Brajda) o:
Glavni cilj prve radionice bio je upoznavanje djece s terminima koji se upotrebljavaju za osobe s posebnim potrebama te potaknuti razgovor o invalidnosti, osobnim iskustvima učenika kada je riječ o osobama s posebnim potrebama, strahovima i mogućoj nelagodi pri takvim susretima…
Na radionici su provedene slijedeće aktivnosti :
Učenici su pozitivno reagirali na teme koje su se otvarale tijekom radionice i veoma aktivno sudjelovali u vježbama i diskusiji.
U slijedećim tjednima planirana su još tri susreta na kojima će učenici četvrtih razreda Osnovne škole Čavle imati priliku doživljavati svijet oko sebe na drugačiji način, razvijati razumijevanje i empatiju za osobe s posebnim potrebama te njegovati osjećaj za suradnju i pomaganje.
Voditeljica radionice: Dubravka Veršić, prof. psihologije
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Školstvo | ![]() |
![]() |
Korisni linkovi | ![]() |
• Općina Čavle |
• Crveni križ |
• Zaštita i spašavanje |
• Rival |
• Mala škola aromatera... |
• Dijete.hr |
• Riječki karneval |
• Foto Sluga - karneval |
![]() |