U našem grobničkom kraju,
jedna je škola za koju svi znaju;
kao kaštel poznata, samo malo manja
utvrda je igre, prijateljstva znanja.
Prozori su njeni zrcala za ptice
i za svako dječje nasmijano lice;
u mirisu šume, dahu Mediterana
ona nam je drugi dom svakoga dana.
Ref.
Mi smo uvijek spremni za pjesmu i ples,
ponosno nosimo pobjednički dres,
djetinjstva našeg ti čuvaš blaga,
bila si i ostala čavjanska škola draga!
Na satovima svim u zraku su ruke
i kad dođe vrijeme za put u nove luke
bit ćemo spremni za sva vremena
u kojima ćeš ostati najdraža uspomena!
UZ MJESEC HRVATSKE KNJIGE 2013.
Čitamo književne i neknjiževne tekstove
„…čitanje književnih i neknjiževnih tekstova pomaže u razvijanju komunikacijskih vještina, povećava se fond riječi i omogućava se lakše snalaženje u tekstovima…“
Da bismo se osposobili za jezičnu komunikaciju za cijeli život, moramo znati čitati. Ako ovladamo čitanjem, lakše ćemo učiti ono što nam nude ostali nastavni predmeti. Čitanje neknjiževnih tekstova razvija kulturu čitanja, uvažavaju se različiti tipovi čitatelja te se povezuje nastava sa životnim potrebama.
Kako čitati književne tekstove, ali isto tako i neknjiževne, naučili su učenici 5.a, b i c koji su povodom Mjeseca hrvatske knjige 2013. uz pomoć knjižničarke Jasenke Kovačić, posegnuli za različitim tekstovima iz različitih izvora. Čitali su se ulomci iz književnih djela ( Sanja Pilić, Matko Marušić…), listali su se časopisi za mlade ( Modra lasta i Zrno), tumačila se Konvencija o pravima djeteta, tražila su se značenja nepoznatih riječi i stručnih termina (rječnici) i proučavali tekstovi o medijima (udžbenici, časopisi, stručna literartura). Nakon čitanja tekstova i pripreme unutar grupa prema unaprijed postavljenim zadacima, predstavnik svake grupe izvijestio je ostale učenike o osobitostima tekstova koje su čitali i proučavali.
Na kraju druženja u školskoj knjižnici, zaključeno je da čitanje književnih i neknjiževnih tekstova pomaže razvijanju komunikacijskih vještina, povećava se fond riječi i omogućava se lakše snalaženje u tekstovima koje učenici susreću tijekom obrazovanja.
Čitanje je najbolje učenje.
A.S.Puškin
Dolores Maršanić učiteljica hrvatskoga jezika
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Školstvo | ![]() |
![]() |
Korisni linkovi | ![]() |
• Općina Čavle |
• Crveni križ |
• Zaštita i spašavanje |
• Rival |
• Mala škola aromatera... |
• Dijete.hr |
• Riječki karneval |
• Foto Sluga - karneval |
![]() |