Poštovani,
od ovoga tjedna, po uputama MZO, učitelji započinju s vrednovanjem i ocjenjivanjem učenika na daljinu. Plan i kriterije provedbe ocjenjivanja možete pročitati ovdje:
Kriteriji ocjenjivanja na daljinu bit će sukladni Pravilniku o načinima, postupcima i elementima vrednovanja učenika u osnovnoj školi, uzimajući u obzir novonastalu situaciju, u kojoj se provodi učenje i poučavanje na daljinu radi zaštite učenika i učitelja od eventualnog širenja zaraze COVID-19. Ocjenjivanje učenika na daljinu temelji se na formativnom i sumativnom vrednovanju iz čega proizlazi i zaključna ocjena. U radu na daljinu vrednuju se učenički radovi kao što su posteri, plakati, prezentacije, umne mape, eseji i osobni projekti, zatim pisane provjere putem digitalnih alata, aplikacija ili e-poštom (koje su ograničene vremenom) i u rijetkim situacijama usmene provjere putem videoaplikacija (npr. za veću ocjenu…). U vrednovanju na daljinu, učenici mogu biti ocijenjeni sa 2 numeričke ocjene iz svakog predmeta. Zaključna ocjena proizlazi iz svih dosadašnjih bilježaka i numeričkih ocjena, ostvarenih zadataka, aktivnosti, kreativnosti i samostalnosti učenika tijekom cijele školske godine, uključujući i učenje na daljinu. Zaključna ocjena ne proizlazi nužno iz aritmetičke sredine svih ocjena, već iz stručne procjene učitelja.