« Veljača 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
Na sljedećim likovima možete pristupiti:
e-Dnevnik za učenike i roditelje
![]() |
U četvrtak, 10. ožujka 2011. godine u goste nam je došla književnica Ksenija Grozdanić. Organizirano je druženje sa nižim razredima i predstavljanje zbirke priča Dvanaest veselih mjeseci te nakon toga druženje sa šestašima i predstavljanje knjige Nova sam u školi. Autorica je na zanimljiv i djeci pristupačan način približila svoja djela i izazvala pozitivne reakcije kod djece koja su sudjelujući u razgovoru i postavljajući pitanja bogatija za još jedno književno iskustvo. |
„Dvanaest veselih mjeseci“ zbirka je priča koja odgovara na pitanja… koliko veljača ima dana?... kada dan i noć jednako dugo traju?... koji ljetni mjesec zalazi u jesen?... kad počinje proljeće… kada beremo kupine, a kada jabuke?... i mnoga druga. Bogato ilustrirana na edukativan način približava događaje i promjene u prirodi i društvu na koje nekad i ne obraćamo pažnju, a važne su za zdravo i veselo odrastanje.
„Nova sam u školi“ Ksenije Grozdanić vrijedan je roman o djevojčici u osjetljivoj dobi odrastanja, koje je samo po sebi teško za dijete. Roman, međutim, zahvaća i dodatne probleme koji nastaju dolaskom djeteta u novu sredinu u kojoj se ono teško snalazi, jer su roditelji u današnje vrijeme iz ekonomskih razloga često prisiljeni seliti.
Zašto je ovo djelo vrijedno?
Zdravo, aktivno i otvoreno suočavanje djevojčice s novonastalom situacijom poticajno je za mlade čitatelje, a obiteljska podrška koju u tome ima može biti poučna i za druge roditelje.
Drugim riječima, ovaj roman ugrađuje u čitatelja sliku obitelji koja prevladava svoje teškoće jer se oslanja o temeljne životne vrijednosti.